Pauli Nikula

Näytönohjaimen päivityksestä

6 viestiä aiheessa

Jahas, pauli taas kyselemässä. Nimittäin ois tarkotus näytönohjain päivittää, mutta tahtoisin tietää kannattaako se, kun ei haluttais turhaa ostosta tehdä.

Ton aattelin ostaa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=41126

Tällä hetkellä tässä on integroitu intel GMA 950, jolla framet on keskimäärin 15 asetusten ollessa minimissä. Kuinka suuri parannus tulisi tuolla uudella kortilla, vai muodostuuko tuo mun prosessori pullonkaulaksi? (P4 3ghz)

En oikeen tiedä muotoilinko kysymyksen oikein  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas, pauli taas kyselemässä. Nimittäin ois tarkotus näytönohjain päivittää, mutta tahtoisin tietää kannattaako se, kun ei haluttais turhaa ostosta tehdä.

Ton aattelin ostaa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=41126

Tällä hetkellä tässä on integroitu intel GMA 950, jolla framet on keskimäärin 15 asetusten ollessa minimissä. Kuinka suuri parannus tulisi tuolla uudella kortilla, vai muodostuuko tuo mun prosessori pullonkaulaksi? (P4 3ghz)

En oikeen tiedä muotoilinko kysymyksen oikein  ;D

Moi, tuolla uudella kortilla ei varmaankaan kovinkaan hyvin parane FPS, mutta ainakin se on varmaa että muistia tulee lisää koneeseen kun se vapautuu käyttöön tuon integroidun pois kytkiessä käytöstä.

Tuo 4350 on soveltuva ennemmin Multimedia käyttöön, eli johonkin kodin viihdekeskus yksikköön, jos vaikka projektorin kautta tms katselee elokuvia jne. Peli käyttöön kannattanee ennemmin sitten HD 4850, 4870 tai 4890

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi, tuolla uudella kortilla ei varmaankaan kovinkaan hyvin parane FPS, mutta ainakin se on varmaa että muistia tulee lisää koneeseen kun se vapautuu käyttöön tuon integroidun pois kytkiessä käytöstä.

Tuo 4350 on soveltuva ennemmin Multimedia käyttöön, eli johonkin kodin viihdekeskus yksikköön, jos vaikka projektorin kautta tms katselee elokuvia jne. Peli käyttöön kannattanee ennemmin sitten HD 4850, 4870 tai 4890

Bump. Tuossa on vaan se ongelmana että koteloon ei sovi kokonainen 4890 kuten minulla.  :P Se on kokonaan kotelon vaihto edessä Paulilla.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bump. Tuossa on vaan se ongelmana että koteloon ei sovi kokonainen 4890 kuten minulla.  :P Se on kokonaan kotelon vaihto edessä Paulilla.  :-\

Juu, sekin vielä : :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhyy. Anteeks ku taas täällä kyselen, alkaa ittelläki raastaa hermoja tää rumba... Psyykkasin itteeni tarpeeksi ja pistin tilaukseen ton HD4550 kortin. Sitten menin huvikseni lentelemään defu 747:lla ja laitoin asetukset tappiinsa... Hoksasin että fps:hän pysyy kokoajan yli 20!?? Tästä sitten totesin että ahaa, se onkin se lentokone mikä se niitä frameja vie, koska yleensä lentelen wilcon bussilla jolloin framet on aika surkeet. Tästä sitten päädyin siihen, että kun tuo wilco on kuitenkin senverran monimutkaisempi laite, enemmän muuttuvia lentoarvoja mitä kirjoitetaan muistiin jne., niin täytyykö tässä tulla sellaiseen(kin) johtopäätökseen että prosessori on liian sukka... Emmäätiiä...

Toisaalta kattelin prossun rasitusta samalla kun lensin niin kyllä se sillä 747 koneellakin oli 100% kuormituksessa. Toi mun mahtipontiselta kuulostava hyper-threading ei auta tässä kun fs9 ei taida hyödyntää sitä millään tavalla, mutta voipahan taustalla tehdä jotain muuta(windows näyttää että "toinen" ydin käy täysillä ja toinen lähes idlellä).  Peruin sen tilauksen ja vähän ajan päästä taas aattelin että pakkohan sen uuden näyttiksen on auttaa...niin, emmäätiiä... Ollappa 500e rikkaampi niin johan lähtis kokonaan uus kone tilaukseen  ;D .

Toisaalta taas, tää mun P4 oli uusinta huutoa fs9:n ilmestyessä... Kattelin jotain keskusteluja siltä aikakaudelta niin jotain nvidia FX 5900 256mb-kortteja niillä oli ja P4 prossut. http://www.airliners.net/aviation-forums/aviation_hobby/read.main/48269/

Jooelieli, summa summarum, on kaiketi näin, että ostanko mä sen kortin vai en...? Kiitoxia mahdollisesta myötätunnosta/avusta... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään