Joonas Kapanen

Mitä sait Joululahjaksi?

50 viestiä aiheessa

Eli nytten kertomaan mitä saitte Joululahjaksi ja voitte myös kertoa, että mitä annoitte ja miten vietätte joulunne? :)

Hyvää joulua toivottaa: Joonas Kapanen  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikenlaista isoa ja kallista. ;D

Tässä iässä ei enään joululahjoja ostella eikä saada juurikaan.Lastenlapset saa jotain ja ostavat isän/äidin rahoilla jotain vaarille.

Toki sain Yamazaki viskipullon, elämäni toinen japanilainen, siellä osaavat pilata Single Maltin urakalla.

Oletan että kaveri saannut lahjaksi ja antoi vahingon kiertää. ::)

Hyvää Joulua kaikille. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläi miniläppäri tuli..

Simulaattoriin liittyen oiva, että voi siinä lennellessä samalla tarkkailla toisella koneella kaiken näköistä ja matkakäytössä hyvä!'

Hyvät joulut ja terveiset malesiasta! *eka joulu ulkomailla ja vähä ihmeellist<1

(EDIT) Tulihan sitä tuo kirjakin "Koelentäjän päiväkirjasta"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään olin joulukuusen alla leikkimässä autoilla . . . "Prrmm . . Rouva Antila on tilannut lentokoneen osia ja kuljetan niitä perille Ford kuormurillani. Siinä leikin ohessa kiinnitin huomioni kuusen alla olevaan pakettiin, missä oli minun nimeni.

[ attachment removed / expired ]

Keskeytin autoleikin ja päätin avata kiinnostavan paketin. OOOH! Täällähän on lentosimulaattoriin sopivia suihkuhävittäjiä!

Lisäksi pukki on tuonut vielä Pilot Atlas karttakirjan . . . kyllä se pukki tietää, nyt saa autoleikki jäädä ja rupeankin leikkimään lentokoneilla.

[ attachment removed / expired ]

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras joululahja minulle oli se että 10 vuotias poikani Sami joka sairastaa harvinaista lastenleukemiaa ja jonka vuoksi hänelle tehtiin kantasolusiirto loka-marraskuun vaihteessa Helsingin lastenklinikan osastolla 10, pääsi kotiin äitinsä luokse viettämään joulua. Mun luokse Sami ja pikkusiskonsa tulevat sitten sunnutaina avaamaan täällä olevat paketit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras joululahja minulle oli se että 10 vuotias poikani Sami joka sairastaa harvinaista lastenleukemiaa ja jonka vuoksi hänelle tehtiin kantasolusiirto loka-marraskuun vaihteessa Helsingin lastenklinikan osastolla 10, pääsi kotiin äitinsä luokse viettämään joulua. Mun luokse Sami ja pikkusiskonsa tulevat sitten sunnutaina avaamaan täällä olevat paketit.

Juuri tämä on sitä joulun "henkeä"  Krääsää saa aina ja sitä on kaupat pullollaan.

Itse sain vain paketin suklaata töistä ja se oli ihan riittävästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks jouluna pitää saada lahjoja ? Tuo Tarmon lahja on juuri sellaista mitä kaivataan ja halutaan .. loppu tälle krääsä paska ostelulle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo määki luin just ton Tarmon jutun nii kyllähän tuo melko ikävää on mutta se on aina ilo että poika saa viettää joulun kotona :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks jouluna pitää saada lahjoja ? Tuo Tarmon lahja on juuri sellaista mitä kaivataan ja halutaan .. loppu tälle krääsä paska ostelulle

Täysin samaa mieltä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy vielä lisätä se että onneksi Poikani sai hyvät uudet kantasolut pikkusiskoltansa ( verityhmä ja HLAB tekijät yksi yhteen, joka sekin on erittäin harvinaista ) ja se edesauttoi sitä että oli mahdollista päästä sairaalasta kotiin jouluksi niinkin pian kantasolusiirrosta.

Jäi kyllä mainitsematta se toinen suuri joululahja ja se oli kun viimeviikon torstaina saatiin tulokset pojan selkäydinnäytteistä ja ne oli todettu BCR tutkimuksissa ( joka on kaikkein tarkin tutkimus ) täysin puhtaiksi.

Tammikuun toisella viikolla otetaan taas uudet selkäydinnäytteet ja mulla kun on syntymäpäivä 9.1 niin toivottavasti tulee hyviä uutisia myöhästyneenä syntymäpäivälahjana silloin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä tuota krääsää silleen tartte, tärkeintä on yhdessäolo perheen kanssa. Järkyttävä kaupallisuus ja hysteria on muutenkin vienyt yleisen jouluhengen. Kuitenkin pari lahjaa tuli, hyvin naisellisia sellaisia: laukku ja hajuvesi ja vähän suklaata :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on Jukka ollut myös tollanen marsu kuin ykköskuvassa pienenä poikana, sen nimi oli kuikunen ja nimi tuli siitä kun se piti sellasta ääntä kui kui  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Emannan kanssa sovittiin ettei osteta mitaan joululahjoja, sen verran myonnyin etta ostin hanelle ensi vuoden taskualmanakan kuitenkin. Jouluterveiset kaikille taalta Alankomaista! ( Lue: Anteeksi skandien puuttuminen  8) )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy vielä lisätä se että onneksi Poikani sai hyvät uudet kantasolut pikkusiskoltansa ( verityhmä ja HLAB tekijät yksi yhteen, joka sekin on erittäin harvinaista ) ja se edesauttoi sitä että oli mahdollista päästä sairaalasta kotiin jouluksi niinkin pian kantasolusiirrosta.

Jäi kyllä mainitsematta se toinen suuri joululahja ja se oli kun viimeviikon torstaina saatiin tulokset pojan selkäydinnäytteistä ja ne oli todettu BCR tutkimuksissa ( joka on kaikkein tarkin tutkimus ) täysin puhtaiksi.

Tällaisten uutisten pelkkä sivusta kuuleminen on jo lahjaa kylliksi :thmbup:

Läheisten muuttoapu ja kontaktointi muutenkin on tänä jouluna ollut errrittäin lahjakasta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarmon perheelle tuli todella hyvä joululahja!  :thmbup:

Mä olen saanut mahan täyteen ruokaa ainakin, hirveä ähky ja silti on pakko tunkea sinne vielä lisää suklaata...

Mun äiti sortuu yleensä ylilyönteihin lahjojen suhteen, lisäksi hän kierrättää meillä töistä saamansa lahjat, mikä ei ole aina ihan huono juttu, nyt se poiki mulle rannekellon, piikkimaton (jonka saamisesta äidiltäni olisin voinut lyödä vaikka vetoa, se sortuu näihin joka vuosi), lisäksi pukin kassissa oli pyjama ja suklaata, yksi kaulakoru tyttäreltä, ja tätiin voi aina luottaa, uusi Mankelin Wallander-kirja.

Niin ja tyttärelle ja mulle yhteisenä lahjana tuli sellanen pieni twin engine EPP lennokki, patterit ohjaimeen ja lataukseen. Harmi kun ei mahdu täällä sisällä kun on vain kaks kanavainen... :P

Paras joululahja oli silti jo tiistaina saatu ilmoitus, että sain työpaikan (ilman hakemista vielä), tosin sijaisuuden puoleksi vuodeksi mutta kumminkin. Se taas tarkoittaa että tervetuloa morjestamaan Satakunnan osastolle matkamessuille tammikuun loppupuolella :D

nyt sohvalle piikkimatonpäälle uuden kirjan kanssa syömään suklaata. Täksi illaksi kaavailtu Taittinger-pullon avaus siirrettiin säilytysteknisistä syistä huomiselle, jolloin se ehkä mahtuu paremmin mahaan :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaisten uutisten pelkkä sivusta kuuleminen on jo lahjaa kylliksi :thmbup:

Läheisten muuttoapu ja kontaktointi muutenkin on tänä jouluna ollut errrittäin lahjakasta :)

Samaa mieltä. Onnea Tarmon poppoolle.

Ite sain sitä normaalia, viinaa, suklaata ja villasukkia.

Perhana, meinas paras unohtua. Tim Weinerin kirja: CIA, Yhdysvaltojen keskustiedustelupalvelun historia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää Joulua Tarmolle ja etenkin hänen pojalleen. Tuskin parempaa lahjaa voi toivoa, kuin viettää joulu perheen kanssa.

Hyvät joulut myös muille palstalaisille.

Itse sain seuraavat:

8 paria sukkia, kahdet bokserit.

Remeksen Isku ytimeen.

Uuden Nokia 3120:n.

Valokuvataulun jossa pidän pikkuveljeä sylissäni pian synnytyksestä saavuttuaan.

Sulklaata, marmeladia.

Queen Absolute Greatest levyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niitä tavallisia tuli, eli kahvipaketti, rasia Juhlapöydän konflik.. eiku konvehteja, villasukat jne. Lisäksi posti sai juuri jouluksi kuljetettua perille tilaamani Intel X25-M ssd-kovalevyn, on muuten lievästi sanottuna nopeampi kuin tavalliset kovalevyt!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perheessä on n. 3,5 lasta, pukki joutuu vierailemaan n. 108 milj. kodissa. Pukilla on 31h aikaa, jos hän kulkee loogisesti idästä länteen. Vierailuja tulee siis 968 kpl/sekunti. Matkaa kertyy n. 150 milj. km. Reki kulkee siis n. 1040 km/sekunti eli 12500 kertaisella äänennopeudella. Jos jokainen lapsi saa 0,5 kg painavan lahjan, niin reki painaa 189000 tonnia. Tarvitaan siis 135000 poroa vetämään rekeä. Ilmanvastus on niin suuri, että porot syttyy ketjussa tuleen 1/4260 sekunnissa. Pukkiin kohdistuu 17500 kertainen G-voima ja 120 kg pukki paiskautuu reen takaosaan 1959 tonnin voimalla. Jos pukille tarjotaan isännän pullosta joka kolmannella ovella 4cl niin 1,44 milj. litraa alkoholia illassa selventää sitä, miksi pukki yrittää lenkin lopussa sisään savupiipusta.

Olkaahan jouluna ihmisiksi  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään