Joonas Kapanen

Mitä sait Joululahjaksi?

50 viestiä aiheessa

Canon EOS 7D ja pystykuvauskahva vielä kaupanpäälle.  8) Huomenna testaileen heti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain kirjalahjan. "Raatteen tie" kirj. Mika Kulju Uusi painos.

Itse itselleni annoin Brewsterin 1:48 nyt minulla on niitä kolme. Tämä uusin on BW-364, tilasin Hobby shopista Hollannista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cullmann Magnesit 532 + Manfrotto 808RC4 eli tukevampi jalusta kinopään kera uudelle kameralle ja obiskoille.

Lisäksi pari murharomaania (Henning Mankell - Wallander Rauhaton Mies ja Markku Ropponen - Kuhala ja Hautausmaan risteys) ym kivaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mopon pari kk sitte joka laskettiin osittain joululahjaksi, oakleyn ajolasit, rahaa, housut, paitoja, sukkia, suklaata, hanskat... Sitte sellasta kaikenlaista pientä muuta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras joululahja minulle oli se että 10 vuotias poikani Sami joka sairastaa harvinaista lastenleukemiaa ja jonka vuoksi hänelle tehtiin kantasolusiirto loka-marraskuun vaihteessa Helsingin lastenklinikan osastolla 10, pääsi kotiin äitinsä luokse viettämään joulua. Mun luokse Sami ja pikkusiskonsa tulevat sitten sunnutaina avaamaan täällä olevat paketit.

:thmbup: :thmbup:....

risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aaton aattona tyttöystävä ilmoitti, että taitaa olla "pulla uunissa"  ;D ...empä juuri parempaa joululahjaa olisi voinu toivoa! 8)

Ihan kiva lahja ja jos kääre paketin päällä on nätti niin  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain nähdä Pähkiksessä muutaman Medi-Helin ylilennon.

Paras Joululahja kun ei kohdalleni flarettanut.

Hyvää Joulua Arttu-lääkärillemme  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvää Joulua Arttu-lääkärillemme  :thmbup:

Kiitos kiitos samoin. Vaikka olenkin vain tällainen wannabe -lääkäri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan kiva lahja ja jos kääre paketin päällä on nätti niin  ;D

Nätti Kiinalainen kääre on paketin ympärillä ;) ...maanantaina lekurin juttusille, niin sitten asia varmistuu.

Pikkuisen vaan arveluttaa nämä kinkki tohtorit ...parikertaa on itse pitänyt lekurilla vierailla, ja ei TOSIAAN uskalla

heidän määräämiä lääkkeitä syödä, ennen kuin on netistä tarkistanut mitä lääkkeet oikeasti on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oluttuopin, hyvää ruokaa sekä laatuaikaa perheen kanssa, mikä mielestäni on itsessään hieno lahja tässä hektisessä mualimassa. Mitäpä sitä muuta voisi toivoa?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oluttuopin, hyvää ruokaa sekä laatuaikaa perheen kanssa, mikä mielestäni on itsessään hieno lahja tässä hektisessä mualimassa. Mitäpä sitä muuta voisi toivoa?  :)

Joillekin tuo on lahja, meillä se on jokapäiväistä.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri näin, meitä on täällä joulua viettämässä n. 20 henkeä, 6kk - 55v ikähaitarilla, joten menoa ja vilskettä riittää.

Hyvää ruokaa on ollut ja nyt on uunissa neljäs?? ( :D ) kinkku huomista ateriaa varten.

Ilmeisesti on jopa tullut oltua nätisti kun sain mahdottoman lämpöiset villasukat, lämpökerraston + ne perinteiset sukat ja alushousut, vyö ja EOS 1000D (tämän tosin sain jo parisen viikkoa sitten). Ilmeisesti tuo parempipuolisko on ollut korvat höröllä vilukissan valittaessa kylmää, kuluneita sukkia&kalsareita ja sitä ettei vyö tahdo enään pitää  :D

Lukemista tuli yhden Hasselin verran. Lahjoista oli sen verta tuon emännän kanssa puhetta että sitä krääsää ei osteta, se toteutui ja molemmat saivat mieluisia lahjoja, vaikka itse lipsahdin yhden nallen verran ainakin jouluostoksissa...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti tuo parempi puolisko on ollut korvat höröllä vilukissan valittaessa kylmää, kuluneita sukkia&kalsareita ja sitä ettei vyö tahdo enään pitää  :D

Meillä parempi puolisko osti mulle villasukat heti tavattuamme, kun olin tunkemassa jääkylmiä varpaita reisien väliin. Hänen siis. Siis sen toisen tunkemisenkin jälkeen.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän noita muutamia lahjoja tuli.

Rahaa, arpoja(voittona 9e), rannekello, sukkia, boksereita, pari pulloa punaviiniä, ensiapulaukku, varavuode/rahi semmone kuutio ja pieni kameralaukku pokkarille.

Itselleni ostin vielä taskulampun ja objektiivin kameraan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mitään... :(

Meitä on sitten kaksi. :(

Toisaalta kun katsoo mitä täällä muut ovat saaneet, niin en kauhean kateelliseksi ole tullut.  Parit kirjat tosin olisivat piristäneet ja jos jollain olisi pulla uunissa minullekin niin se olisi mukavaa, mutta muutoin on välillä ihan hyvä olla ilmankin.

Nyt kauppaan hakemaan ruoka- ja juomatäydennystä ---> juhlat jatkukoot  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sieltä tuli mukavat kaksi lahjaa:

Eppu Normaali Jackpot levykokoelma jossa on harvinaisia kappaleita, mutta mukana myös tunnettujakin helmiä  :thmbup:

Kirja: Musta ritari Ritchie Blackmore kirjailijan Jerry Bloom teos.

Mielenkiintoista kuunneltavaa ja lukemista loman ratoksi  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käytännällistä tavaraa tuli saatua ja suklaata.

Ja nämä:

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään