Elias Lohilahti

450D ei tunnista muistikorttia

9 viestiä aiheessa

Aloin taas kokeilemaan tuota 450D:tä, mutta huomasin, että muistikortit eivät toimi siinä. Kokeilin viidellä eri muistikortilla: 1x Canon 16mb SD, 3x Sandisk 2Gb Sd ja 1x Sandisk 4Gb SDHC. Kaikki muistikortit toimivat kuitenkin pokkarissa (Canon Powershot A720IS), joten olettaisin että muistikorteissa ei vika ole? Kaikki nämä ovat ennen toimineet ko. kamerassa.

EDIT: Kamera siis sanoo "Ei muistikorttia" vaikka kamerassa on muistikortti paikoillaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oletko kokeillut auttaako korttien alustaminen tuossa 450:ssä asiaa?

Minun neliviiskymppini sekoili joskus korttien kanssa, otin akun pariksi minuutiksi irti ja laitoin taikaisin eikä ongelmaa ole sen jälkeen esiintynyt.

EDIT: kirjoitusvirhe

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilin alustaa kortit pokkarilla mutta mikään ei toimi. Olen ollut vähän kahden vaiheilla jätänkö kakkosrungoksi vai myynkö, mutta nyt ei kyllä oikein kumpikaan ole vaihtoehto. :'( Kannattaakohan suosiolla kiikuttaa huoltoon? Saattaa jopa olla takuuaikaa jäljellä, en nyt äkkiseltään muista monenko vuoden takuu... Yleensä kai 1 mutta nyt ainakin uudessa kamerassa taisi olla jotain kaupan antamaa lisätakuuta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla se 1.1 firmis siinä?

Pystytkö alustaa kortin 450Dllä?

Ei pysty alustamaan kun luulee että kamerassa ei ole muistikorttia ollenkaan. Firmwarea en ole kyllä ainakaan ladannut, ellei ole tullut mukana niin ei ole. Kannattaisi varmaan kokeilla ladata se... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsopas sinne kameraan muistikorttislotin luukun kautta. Joskus on kuulemma käynyt niin, että liittimen pinnit ovat vääntyneet, ja sen takia kamera ei saa täyttä kontaktia korttiin. Tuo olisi suht. helpolla korjattavissa, jos näin on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

450D ollut rikkinäisenä tuolla kaapin hyllyllä aika kauan, ja siellä on aika pitkään ollut muistikortti sisällä. Olin viemässä ko. runkoa huoltoon kun lähtiessä tulin napsauttaneeksi virrat päälle, ja huomasin, että se tunnistaakin muistikortin. Lähtökiireessä (olin samaan aikaan lähdössä ostamaan uutta kännykkää) en tullut kokeilleeksi muilla korteilla, se yksi sisällä ollut muistikortti toimii, muut eivät. Odottelen pahimpien kiireiden yli kuvaillen yhdellä muistikortilla ja taidan sitten kiikuttaa huoltoon...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään