Toni Määttänen

Geokätkentä (OLI: Mistä uutta inspsitä photosceneryn tekoon?)

15 viestiä aiheessa

Ei karttanäyttö ole tarpeellinen. Pisteen koordinaatit koneeseen ja suunta kätkölle. Joissain tapauksissa sitä kätköä saa etsiä ihan tosissaan eikä siinä tarkin paperikarttakaan auta:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on laitteena Garmin Colorado 300 http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/76945

Ja siinä kartat Suomi pro http://www.garmin.fi/pdf/SuomiPro.pdf

ja Vapaa-ajan kartasto http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=187

Eihän tohon hommaan mitään gepsiä tartte, jos on perus sunnistustaito hallussa. Mukavaa puuhaa. Mä olen kylläkin ihan aloittelija suhun verrattuna. N900 GPXView tai normaali navigaattori on kyllä näppärä kaveri tossa hommassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mikä ihme tämä Geokätköily on, onko joku nettipeli, vai mikä, ei oikein selvinnyt ihan tarkkaan tuolta sivulta.

Tuolla geocatche.fi:ssä on teksti etusivulla, ylhäällä keskellä, sinisellä taustalla. Klikkaa siitä "lue lisää", homman juoni on selitetty harvinaisen selvästi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis mikä ihme tämä Geokätköily on, onko joku nettipeli, vai mikä, ei oikein selvinnyt ihan tarkkaan tuolta sivulta.

No silmä käteen  ::)

Geokätköily on maailmanlaajuinen ulkoiluharrastus, jossa etsitään satelliittipaikannusta hyödyntäen geokätköiksi kutsuttuja rasioita.

Geokätköily on monipuolista: voit etsiä kätköjä yksin tai ystävien kanssa, jokainen kätkö on omanlaisensa ja voit piilottaa myös itse uusia geokätköjä. Geokätköily on myös oiva liikuntamuoto (mikäli niin itse haluat) ja voit itse valita liikkumisen määrän.

Lue lisää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaverin kanssa tota kerran koitettiin,sattu yks kätkö lähialueille.Oltiin sielä kätköllä,niin yllätys sattu samaan aikaan sellanen ei ihaan nuori pariskuntakin sinne.Kertoivat harrastavansa ihan kuntoilun ja etupäässä huvin vuoksi.Kätkö jäi silti arvoitukseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla