Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Mikä, tuiki-tarpeellinen ja tekninen kapine "fiksulle" lentäjälle, on kyseessä". Palkintona omakustanne juomingit baarin yö-kerhossa :D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt Risto on hommannu antennin jossa korkkiruuvi kylkiäisenä, liotushoito mielessä. ;D

Voi tietty olla myös tupla antenni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt Risto on hommannu antennin jossa korkkiruuvi kylkiäisenä, liotushoito mielessä. ;D

Voi tietty olla myös tupla antenni.

Mikä-ettei liuotushoitoa  :thmbup:

Kännykkä ja kyseinen härveli on hotellin tasosta huolimatta hyvä pitää taskussa ;)

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

henkari

Oikea Vastaus :thmbup:   Olis Ari mielenkiintoista tietää,,,,, onko sinulla kenties samanlainen ?

[ attachment removed / expired ]

Kun nyt , sinä tai joku teistä "herraskaisista"-lentäjistä, jotka arvasitte (mielessänne) oikein, menette lunastamaan palkintoa...... Toivon, että taskussanne on myös TÄMÄ ao.?

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuo on varmaan sitte silitysrauta. ::)

Minua ottaa tähän "olemattomaan" päähän tuo KysymysKetjun Ruisrääkkäkuva-logo, jonka olen nähnyt 10niä, ehkäpä 100toja kertoja , mutten saa vaan mieleeni missä??? Joten kyselen tällaisia oemattomia ;D

Silitysrautaa saapi varmaankin väistellä sitten kotona, kunhan ensin sinne löytää ;D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ton täytyy olla avaimesta

:-[

Jätit Ari vastaamatta, mistä tiesit tuon hang-hengarin :o?

Viimeinen kuva ei ole silitys-avain  ;D.... Aamulla kotonaollessasi sen olemassaoloa kylläkin kiität/syytät vaimollesi/ kumppanillesi :(

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hengarin tunnistin selvästä kuvasta (varjo) vaikka yritit ripustimen piilottaa.....

onko tuo siveysvyön lukko? :-[

Mahtavaa päättelykykyä varjon perusteella :thmbup:.

Ei ole tuo siveysvyön lukko...... enkä varmaankaan olis sitä itse päässyt kuvaamaankaan jos tuo sellainen olis  ;D

Moni minun ikäiseni on tuota reissuillaan kaivannut :laugh:

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa taskulamppupullokin vielä matkassa. 8)

OKei... Tää oli tällaisenaan liian helppo :D, Mutta kerroppa/ kertokaa hieman kyseisen ominaisuuksisata, jotta voin hyväksyä tuon vastauksen ::)

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä osaa kertoa, näin tuon paikassa missä sitä ei koskea saannut, Nessebar nimisessä paikassa ja jokin kirppiksen tapainen.

Muodostin itse käsityksen tuosta silloin. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä osaa kertoa, näin tuon paikassa missä sitä ei koskea saannut, Nessebar nimisessä paikassa ja jokin kirppiksen tapainen.

Muodostin itse käsityksen tuosta silloin. 8)

Näin tuon kyseisen "härvelin" eka kerran 50-luvulla mummulassa, joten saattaapi olla vanhempikin.

Pakeliitti-kuoressa ao. logo. Pikkupoikana tuo oli minulta kiellettyä "kamaa", nottei patteri kulu :(

Hyvä niin, sillä oletan ettei se nyt olisi tuossa/ alkuperaiskuntoisena :thmbup:

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo oli aivan samannäköinen, iso Mustafan näköinen kaveri piti jonkinlaista antiikkikauppaa ja tuollainen sekä muutama sikarirasia sekä savukerasia oli lasikaapissa.

Katselin aikani ja kun yritin sormineni lähestyä tarvikkeita miehestä kuului kumeata mörinää ja sadattelua?bulgariaksi, mikä ei ole vahvempia kieliäni, ei myöskään vapaapaini joten poistuin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo on niin pieni ja hento että.....äh, en muista. :-[

Pieni ja hentoinen ote.....riitti         "2 "4"6" 8...... Eikä tuumia......

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tuo löysi sähkötysavaimen........ ::)

Tuo.....n, täytyyy näyttäää Titatinavaivenen :thmbdn:....... Ei, muuten ollu  :o

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä härveli tämä on?

Veikataanko vesipumpun moottoria? On tuo kuvakulma vähän ( tarkoituksella ) hankala, mutta kyllähän tuossa selkeästi nelitahtimoottorin makua on. Outoa vaan että näyttäisi olevan voiman ulosotto nokka-akselista? Välitystekninen juttu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään