Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Ei sittenkään vielä.

Minä suosittaa.......  :laugh:

Teetkö limonaatia tällä?

En, en juoda limonaatia...........

Mr. Ahdenkari olla lähellä oikea arvaus ja minä paljastaa, sammutin olla HiiliHAPPO toiminta ja Polar Total merkki....

[ attachment removed / expired ]

Seuraava "helppo":

Hyvää yötä ja ei saada menettää yöuni kun miettiä arvaus :P

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä suosittaa.......  :laugh:

Mr. Ahdenkari olla lähellä oikea arvaus ja minä paljastaa, sammutin olla HiiliHAPPO toiminta ja Polar Total merkki....

Seuraava "helppo":

Hyvää yötä ja ei saada menettää yöuni kun miettiä arvaus :P

Cathy

MiLady Cathy on kovin ystävällinen.  :)   (heh minäkö Mr.) 

Muistelen nähneeni tuollaisen joskus pitkän matkan linja-autossa sammuttimena.... Joskus dinosaurus aikana, kauan sitten  :-[

Onko Cathyn uudessa kuvassa vanha riippulukko?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu,sitten heitän lonkalta hylsynnallinpaikoilleenlaittotyökalu. :),på finska.

Hyväksyn tuon vaikka onkin myös poistokone, hylsy laitetaan kuvassa eniten vasemmalla olevaan kahvaan, keskihavassa on "kynsi" joka eniten oikealla oleva kahva puristaa, kynsi painuu nalliin ja vetää tuon pois.

Sitten uusi nalli kohdilleen ja nyt puristetaan vain vasenta ja keskikahvaa, meilla on sitten uudistaan nallitettu hylsy jonka voi ladata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei olla. Se olla vielä lihamylly :P. Sinä saada myös ääni-"paine" jos laittaa sormi sisään ja kääntää kahva..... ;D

Cathy

Niin, ennenwanhaan jauhelihaa ei välttämättä saanut kaupasta. Sitä tehtiin itse tarpeen mukaan. Se lihakin ostettiin usein suoraan maatalosta ellei teurastettu itse karjaa - jos sitä oli. Meilläkin oli tuollainen lihamylly kotona 1950-luvulla. Kahvinpapujen jauhamiseen oli myös oma myllynsä ja moneen muuhunkin asiaan. Ne kahvinpavut myytiin yleensä raakana ja paahdettiin itse kotona. Jauhettu kahvi tuli kauppoihin vasta joskus myöhemmin - olisiko ollut 1960-luvulla? Harmin paikka, että siihen aikaan kukaan meillä ei arvannut noita vanhoja käyttöesineitä säilyttää jälkipolville.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuperäsimen poljin jostain koneesta? Jos et olisi puhunut ilmailusta, olisin veikannut ruotsalaisen avolapikkaan kärkeä.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuperäsimen poljin jostain koneesta? Jos et olisi puhunut ilmailusta, olisin veikannut ruotsalaisen avolapikkaan kärkeä.

;D

Ei meillä tälläsiä kenkiä oo. ;D

Täysin oikein,OH-YNB on kone

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä olisi pohdittavaa.

Vihjeenä voin kertoa, että tämä laite liittyy lentävän laitteen ilmassa pysymiseen, ja myös joissakin autoissa käytetty.(Tosin hieman isompana)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä olisi pohdittavaa.

Vihjeenä voin kertoa, että tämä laite liittyy lentävän laitteen ilmassa pysymiseen, ja myös joissakin autoissa käytetty.(Tosin hieman isompana)

Pumppu/kompressori.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pumppu/kompressori.

Ei ole.

Lisävihjeenä voisin kertoa, että tämän tyyppinen laite on hieman harvinaisempi myös tässä lentävässä harrastevälineessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole.

Lisävihjeenä voisin kertoa, että tämän tyyppinen laite on hieman harvinaisempi myös tässä lentävässä harrastevälineessä.

Viimeinen arvaus,alennusvaihde. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tärpännyt vieläkään.

Helpotetaan vielä.

Tämä laite keksittiin saksassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nonniin sieltä tuli oikeita vastauksia, eli kyseessä on lennokin wankel moottori. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko pitkäikäinen härveli?

Toistaiseksi moottoria käytetty vasta pari litraa, joten ei pysty vielä sanomaan, mutta kun löydän tuohon sopivan lennokin, niin sitten pääsee suorittamaan kestotestiä. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään