Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Onko tuossa maagisessa pallossa maaginen magneetti, aina kun viet pallon lähelle tuota mikä nyt onkaan tuo tarttuu palloon?

Ellei, minä antaudun, en keksi mitään muuta enkä tuollaista koskaan ole nähnnyt. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Konbanwa.

Kore wa nan desu ka.

:)

Hyvää iltaa myös Sinulle ja en kertoa vielä mikä härveli olla  ;D

Onko tuossa maagisessa pallossa maaginen magneetti, aina kun viet pallon lähelle tuota mikä nyt onkaan tuo tarttuu palloon?

Ei olla magneetti tai mikään tämä taso. Härveli olla mekaaninen ja toimia fysiikka laki.... ;)

Ellei, minä antaudun, en keksi mitään muuta enkä tuollaista koskaan ole nähnnyt. :(

Nyt minä hieman alakuloinen ;) Miksi Suomalainen mies luovuttaa?   :o

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"pallo" mahdollisesti muovi ja koko 0,4 cm. Naru pituus 24 cm. Narussa kiinni myös härveli isompi osa (korkeus 2,2 cm ja pituus 2,5 cm)  :P

Cathy

Kuvakulma varmaankin väärentää kokonaisuutta.... Ovatko nämä mitat oikeat  :o  pallon halkaisija 4mm ?

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvakulma varmaankin väärentää kokonaisuutta.... Ovatko nämä mitat oikeat  :o  pallon halkaisija 4mm ?

ANTEEKSI :-[ :-[, minun ISO virhe..... Minä mitata vahinko Tuuma (mittalevy olla myös cm) ja tässä oikea mitta:

Pallo 9 mm, pituus 46,1 mm, korkeus 43,3 mm

Cathy :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on kyllä ihan paras ketju  :)

Ei valitettavasti mitään hajua mikä Cathyn härveli voisi olla, pitää raapia päätä  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Leikitäänkö härvelillä??

En tietää varmasti menneisyys. Minä en saada leikkiä lapsi aikana ja nyt aikuinen ymmärtää miksi tämä kielto. Härveli ei kestä voimakas leikki......

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pitää raapia päätä  ::)

Varo Tuomo, ettei mee tikkuja kynsien alle   :laugh:

Ei muutakuin omat vehkeet esiin, eiku härveleitä kehiin :D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tietää varmasti menneisyys. Minä en saada leikkiä lapsi aikana ja nyt aikuinen ymmärtää miksi tämä kielto. Härveli ei kestä voimakas leikki......

Cathy

PINJATA!! Eikä kun....  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Leikitäänkö härvelillä??

Jari... Tiedän mitä ajattelet, mutta pois meistä "seniileistä" tuollaiset vihjailut, ottaen huomioon kysyjän. Tuossahan on vain yksi pallo ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jari... Tiedän mitä ajattelet, mutta pois meistä "seniileistä" tuollaiset vihjailut, ottaen huomioon kysyjän. Tuossahan on vain yksi pallo ;D

Perhana, :o ,onko teillä useampia.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

G-pallot kyllä käväisi mielessä, mutta enhän mä nyt sellaista voi mennä kysymään/ehdottamaan!

Tälläinen wanha äijänhän on kuin koira joka saa kiinni takaa-ajamansa auton - ei tiedä mitä sillä sitten tekisi....  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

G-pallot kyllä käväisi mielessä, mutta enhän mä nyt sellaista voi mennä kysymään/ehdottamaan!

Tälläinen wanha äijänhän on kuin koira joka saa kiinni takaa-ajamansa auton - ei tiedä mitä sillä sitten tekisi....  :laugh:

Samoin. :laugh:

Olemmeko vahdanneet liikaa lentokoneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PINJATA!! Eikä kun....  :-[

EI, EI, EI....... ;D

Ei OLLA GEISHA juttu  >:(

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvoisat HERRAT rauhoittua HETI  >:(

VIHJE 3:

Härvelin (iso osa) takaosa....

[ attachment removed ]

Cathy (Viaton :-[)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvoisat HERRAT rauhoittua HETI  >:(

VIHJE 3:

Härvelin (iso osa) takaosa....

Cathy (Viaton :-[)

Sori Cathy, mutta tällä osakuvalla sinä provosoit nuo "HERRAT" käyttäytymään juuri tuollatavoin  :D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ahaaa! kun tuosta kuulasta vetää niin jollain vihreällä ukkelilla samanaikaisesti nousee jalat ja kädet ?? ;D

EI, EI, EI  :P Minä kirjoittaa koira ja kävellä.......

Taas ne laitto tuon kryptauksen päälle..

Ichigi?  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EI, EI, EI  :P Minä kirjoittaa koira ja kävellä.......

Ichigi?  :laugh:

Cathy, kerro jo mikä tuo on :P Kukaan ei sitä keksi, vaikka kuinka mietittäisiin 8)

terv. risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään