Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

On  :thmbup:

No, jo on "härveli" olishan tuo pitänyt arvata niistä räpylöistä  ???   ;D

Juu, tuossa mun kuvassa näkyy "kuoret", mutta on siellä sisälläkin jotoin.

Kumisaappaat, Retukengät... jotain yhtäläisyyttä tähän mun vempaimeen, vaikka ihan eri "tekniikkaa"

Renkaitakin ko, yritys tekee... ja myös näitä  ;)

risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riston laitteet ovat 2000 luvun muovia, joten minulle täysin käsittämätönta aineistoa, viimeksi olen tutustunut muovituotteisiin 60-luvulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väliaikatiedoitus. Possun kinkku tuli kattila-uunikäsittelystä seitsemän ja puolen tunnin kuluttua kuulemma herkullise´na. Menetin maku- ja hajuaistini 4 vuotta sitten, en voi tietää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Riston laitteet ovat 2000 luvun muovia, joten minulle täysin käsittämätönta aineistoa, viimeksi olen tutustunut muovituotteisiin 60-luvulla.

Varmasti olet tutustunut ;) Luulen, että sinäkin käytät kyseistä "härveliä", jollet nyt päivittäin, aika usein uskoisin....

risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Väliaikatiedoitus. Possun kinkku tuli kattila-uunikäsittelystä seitsemän ja puolen tunnin kuluttua kuulemma herkullise´na. Menetin maku- ja hajuaistini 4 vuotta sitten, en voi tietää.

:'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko nämä Tarmon laitteet toimivat??

On toimivat ja hyvin saa tehoja uintitreeneihin mutta ei pidä kilometrikaupalla näillä kauhoa yhteenmenoon muuten tulee hartiat kipeeksi.

Toimivat oikeastaan vaan vaparia uidessa ei sammakkoa eli rintaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tumi ja Mara  :thmbup:

Kyseessä Nokian känny.

On pudonnut veteen, laastisaaviin, katolta.... ja aina vain toimii. Siksi vastaavia, ei varmaan enää myydäkkään :thmbdn: Liian kestävä...

Ida koirakin näyttää tuota "järsineen"

[ attachment removed / expired ]

risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää tutulta. Putosi pari vuotta sitten katolta(5 kerroksinen talo) hankeen. Löytyi 4 kk kuluttua ja pelitti latauksen jölkeen. Ei valmisteta enää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää tutulta. Putosi pari vuotta sitten katolta(5 kerroksinen talo) hankeen. Löytyi 4 kk kuluttua ja pelitti latauksen jölkeen. Ei valmisteta enää.

Ei. Kyselin vastaavaa,muttei oo.  :thmbdn:

Kun en puhelimelta muuta vaatis kuin, että sillä voi soittaa ja olis kestävä... kalenteri ja herätys on plussaa.

risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä Nokian känny.

On pudonnut veteen, laastisaaviin, katolta.... ja aina vain toimii. Siksi vastaavia, ei varmaan enää myydäkkään :thmbdn:

risto suomi

Mahtavaa  :thmbup: Työkännykkänä/ firman puolesta oli just tuollainen... Vaan eipä silloi kerennyt tuohon syvällisemmin perehtymään :(  KOVIA koki tuo ;)

Tämä ei ole kovia kokenut, aina on ollut esillä  :thmbup:

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei. Kyselin vastaavaa,muttei oo.  :thmbdn:

Jatketaan vielä viestin verran offtopicia..

Sonimilta löytyy XP3 Quest-puhelin, joka on IP-57 luokiteltu, valmistaja lupaa pudotuskestoksi 1,65m betonilattialle, 30min upotuksen veteen ja kolmen vuoden vaihtotakuun. Maksaa kylläkin vähän reilummin kuin normipuhelimet..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta Risto!!! Cathy saattaa lukea.

Vaikka liha onkin heikko, tämä on kokomessiskiä muutamaa säiettä lukuunottamatta :thmbup:

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto

Pajupilli  ;D Joku kasvin varsi?

Edit: Messinkinen kasvin varsi?? juu otetaan arvaus takas ;D

risto suomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pajupilli  ;D Joku kasvin varsi?

Edit: Messinkinen kasvin varsi?? juu otetaan arvaus takas ;D

risto suomi

Älä verä takasi ;) No,,,ei todellakaan ole kasvi :D. Mutta toisaalta lähellä kasvia tekee hyvää, kuten eräs Arno, vaikkei samassa merkityksessä... Koko,,,,,,,naispituus n. 45cm.....  :-[ .

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään