Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Tallissa tuli käytyä,tollanen tuli heti vastaan.Työkalu on,mikä työkalu?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harrilla jonkun puuntyöstökoneen mittalaite, voisiko olla sahan siirrettävä mitta.

Ja joo en ollu nukkumassa, tien sain juurikin kuljettavaan kuntoon, ostin vaneria jotta peräreki saisi huomenna uuden laitasysteemin jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oo tönäri,vaikka siinä mitta onkin ja se on säädettävä.Sen verran voin valasta,että kyseessä on ammattityökalu,jota muuton läheskään kaikki ammattimiehetkään ei ole nähny.Minä olen sitä käyttänny paljon.Sitten ratkaiseva vihje,tästä sen jo tietää.DLV liittyy kyseiseen työkaluun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oo ketjun/vaijerin päässä.Auttaako jos kerron että vekotin makso markka-aikana yli kolmetuhatta,mutta oon sillä kuokkinu rahaa rutosti.Voin mä laittaa koko vekottimenkin näkyviin,vaikka siitä teille tuskin on mitään apua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vehkeessä on itsessään eräänlainen rajoitin.Sillä ei punnita mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyvä on,minä olen mattomies.Kyseinen vekotin tosin on sellanen,että 10 mattomiestä,niistäkin vain yksi,korkeintaan kaksi on käyttänyt kyseistä vekotinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyvä on,minä olen mattomies.Kyseinen vekotin tosin on sellanen,että 10 mattomiestä,niistäkin vain yksi,korkeintaan kaksi on käyttänyt kyseistä vekotinta.

Leikkaushärveli ehkä,laita koko kuva. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt polttaa jo pirusti.Laitan koko kuvan,koita siitä miettiä mikä se on ja ajattele samalla olevasi mattomies,siis valtakunnan huippu,kuten minä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saa leikattua tasapaksun siivun matosta. Semmonen stripe-cutter vai mikä se oli?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyväksyn vastauksen.Kyseessä on linoleumin reunaleikkuri.Kun avaat linorullan,huomaat sormin,että reuna on karvanverran "pystyssä".Se on leikattava pois,niin tulee lattiasta tasainen,vaikka ei sitä muutonkaan tyhmempi huomais,mutta on helpompi sauma siistiä.Ei oikeesti tarvi kun aina dlw::llä ja vilssonissa,harvemmin muissa linoissa.

Alko kahden keikka,ei nyt jouda härveleitä kuvaan ja sit meen varmaan saunaan.Katotaan sen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No hyväksyn vastauksen.Kyseessä on linoleumin reunaleikkuri.Kun avaat linorullan,huomaat sormin,että reuna on karvanverran "pystyssä".Se on leikattava pois,niin tulee lattiasta tasainen,vaikka ei sitä muutonkaan tyhmempi huomais,mutta on helpompi sauma siistiä.Ei oikeesti tarvi kun aina dlw::llä ja vilssonissa,harvemmin muissa linoissa.

Alko kahden keikka,ei nyt jouda härveleitä kuvaan ja sit meen varmaan saunaan.Katotaan sen jälkeen.

Oli armoton googletus käynnissä kun näin tuon merkin, muuten ei ollu pienintäkään hajua härvelistä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin

Kahden keikka tuli katottua ja vaimon kanssa saunottua.Meenkö taas kuvaileen ja sovitaanko,etten ainakaan heti kysele erikoistyökaluja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään