Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Ihan ohimennen, voisiko tuota käyttää moottorinosien pesuun esim.

Ohimennen , voipi käyttää ........ Toimiii :thmbup:  (pien-alum-osissa) , nimim: kokemusta on :D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silläaikaa kun pähkäilen tuota Riston härveliä niin laitan ensimmäisen oman härvelin vuodelle 2010.

Härveli on muovia, pituus 20 cm eikä liity perunankuorintaan.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki muistavat varmaan "pirun nyrkin"....

Vaan, minkä tuiki tarpeellisen tarvekalun saa näistä allaolevista koottua  :o

Risto

Pirunhaarukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Silläaikaa kun pähkäilen tuota Riston härveliä niin laitan ensimmäisen oman härvelin vuodelle 2010.

Härveli on muovia, pituus 20 cm eikä liity perunankuorintaan.

"valu"-muotti  , vaan mille :-[, vai löytyykö tuolle vastakappale tuosta oikealta?

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto tekee varmaan makkaraa tuolla laitteellaan, tarmon laite aivan yhtä tuntematon, en ole nähnny koskaan, en myöskään keksi käyttöä moisille. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä tarkoitat "Pirunhaarukalla"  :o

Risto

En mä vaan tiedä mutta kun sun kuvan tiedoissa luki näin  " pirun_har1." niin siitä vedin johtopäätöksen  ;D

Mutta voisko olla sellanen saappaan jalasta pois ottamis härveli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavallaan liittyy valamiseen tuo minun härveli, eli Risto on kyllä jäljillä ja myös tätä osaa siinä käytetään samaan aikaan. Tätä ei kuitenkaan liitetä tuohon edellisen härvelin reikään.

Pienenä lisävihjeenä se että tämä liittyy musiikkiin eräällä tavalla ( kuinkas muuten kun on mun härveleistä kysymys )  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä vaan tiedä mutta kun sun kuvan tiedoissa luki näin  " pirun_har1." niin siitä vedin johtopäätöksen  ;D

Mutta voisko olla sellanen saappaan jalasta pois ottamis härveli.

Sori  :( Piti kirjoittamani kuvan nimeksi pirun_här1, ( en muuten oo koskaan nähnyt vielä sellasta näppäimistöä josta puuttuis Ä.tai Å. tai..Ö..... Varmaankin sellaisenkin vielää näään  :D:thmbup:

Risto

Ps: Anteeksi harhautukseni  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Levysoittimeenko tuo Tarmon laite liittyy?

Missä on Ristoristo, eikaivaan Jaffaa ja pitzzaa taaas ostamassa?

Jäljillä olet. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto tekee varmaan makkaraa tuolla laitteellaan,

Vai makkaraa >:(, ei todellakaan kerkee kun kun on näin jämptistä jutusta kyse >:(

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

olisko Risto toi sun härveli jonkin sortin jakkara  ::)

Ei jakkara,,,, Koottuna tuo "pirunnyrkki" on tuollainen  :D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavallaan liittyy valamiseen tuo minun härveli, eli Risto on kyllä jäljillä ja myös tätä osaa siinä käytetään samaan aikaan. Tätä ei kuitenkaan liitetä tuohon edellisen härvelin reikään.

Pienenä lisävihjeenä se että tämä liittyy musiikkiin eräällä tavalla ( kuinkas muuten kun on mun härveleistä kysymys )  ;)

Visää linkkiä, eiku vähän lisää vink...... :D

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Visää linkkiä, eiku vähän lisää vink...... :D

Risto

Levysoittimeen liittyy mutta ei kuitenkaan itse soittimeen vaan sillä ........... ? Härveli on -80 luvulta ja made in Japan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollainen ritsauslaite, eli voisi vetää tuollaisen viivan jos tuossa on sellainen terävä piikki?

Ja vielä 2s piikkiä  :thmbup:,  , kerro (kertokaa) mikä oli tuon virallelinen nimi kansakoulun "veistotunnilla"en ite muista?

Ei kai se ole (vai onko) suunto piirrin ?. Tuonlaista käytettiin kansakoulussa puukäsitöissä.

Kyseinen oli isäni silmäterä (sekin)..

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Levysoittimeen liittyy mutta ei kuitenkaan itse soittimeen vaan sillä ........... ? Härveli on -80 luvulta ja made in Japan.

Siis jos et olisi varsin sanonut että toi toisen vehkeen piikki ei mee tohon reikään niin olisin väittänyt että levy laitetaan siihen piikkiin, toi siihen  päälle ja sit imuroidaan pölyt. Eli pölynimuriin liitettävä levysuulake?

Mut ilmeisesti siis ei.....  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis jos et olisi varsin sanonut että toi toisen vehkeen piikki ei mee tohon reikään niin olisin väittänyt että levy laitetaan siihen piikkiin, toi siihen  päälle ja sit imuroidaan pölyt. Eli pölynimuriin liitettävä levysuulake?

Mut ilmeisesti siis ei.....  :-\

Ei ole pölynimuriin liitettävä levysuulake millä levystä imuroidaan pölyt pois mutta hyvin lähellä olet oikeata vastausta.

Eli levy siis vinyyli LP laitetaan tuohon piikkiin ja tuo toinen osa siihen päälle mutta mitä sitten.

Tämä liittyy tuohon härveliin vielä, mutta miten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään