Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Non nii, sieltähän Pasilta pläjähti vastaus, arvelinkin et on helppo. Piekkarin piipurassihan se, onko Pasilla samanlainen??

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Non nii, sieltähän Pasilta pläjähti vastaus, arvelinkin et on helppo. Piekkarin piipurassihan se, onko Pasilla samanlainen??

Melkein samanlainen.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei näy uusia joten täältä pesee,  mikähän yrmynaama tossa poseeraa.??

Minä arvata: "Air conditioner" ohjata laite?

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä arvata: "Air conditioner" ohjata laite?

Cathy

Cathy saa pisteet, on todellakin kauko-ohjattu pistorasia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpäs on täällä hiljaista, onko joulukiireet menossa? Nyt kun olen täällä laitampas uutta arvootusta peliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

on todellakin kauko-ohjattu pistorasia.

Tuohan on mahtava keksintö,   :thmbup:. Ei muutakun povitaskuun tuo ja virtaa riittää missä vain  :-[ . Olletikkin, että on langaton :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpäs on täällä hiljaista, onko joulukiireet menossa? Nyt kun olen täällä laitampas uutta arvootusta peliin.

Muovinen pajupilli ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan on mahtava keksintö,   :thmbup:. Ei muutakun povitaskuun tuo ja virtaa riittää missä vain  :-[ . Olletikkin, että on langaton :-\

Nii, vielä toikin tarvii tökkäistä siihen kiinteään. Mut muuten kätevä näin joulun aikaan varsinkin, saa kaikki hemmetin jouluvalot kaukosäätimellä päälle ja pois. Edullinen jopa, Glaes olssonilta toi paketti 3 tollaista pistorasiaa ja kaukosäädin vähän yli 20 €, ei paha.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selkokielellä muutama numero... Kauhua nuo  herättivät, varsinkin minussa ja varmaankin monessa "50-60 luvun " nuoressa  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selkokielellä muutama numero... Kauhua nuo  herättivät, varsinkin minussa ja varmaankin monessa "50-60 luvun " nuoressa  :'(

Tukkaa taidettiin tuollaisella leikata 50 ja 60 luvulla. Pitkätukat siisteiksi kunnon kansalaisiksi. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tukkaa taidettiin tuollaisella leikata 50 ja 60 luvulla. Pitkätukat siisteiksi kunnon kansalaisiksi. ;D

Tarmo   >:(, sehän se / tuohan tuo  :thmbup:. Kouluretkelle lähdettäessä olisin halunnut olla hiukan kuten muutkin, vaan isä  halusi Riston olevan "kunnon kansalainen" . Muutama itkun purskahdus, ego hävis...  :-\. Jälkeenpäin palautui pikku-hiljaa  :)

Edit. Olihan tuo jotensakkin iloisen näköinen  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarmo   >:(, sehän se / tuohan tuo  :thmbup:. Kouluretkelle lähdettäessä olisin halunnut olla hiukan kuten muutkin, vaan isä  halusi Riston olevan "kunnon kansalainen" . Muutama itkun purskahdus, ego hävis...  :-\. Jälkeenpäin palautui pikku-hiljaa  :)

Sitä on meikäläisenkin tukkaa nääs leikattu tuollaisella silloin 60 luvulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minulla kolmet tuollaiset kotona, ilmeisesti halvempaa mallia koska ei ole numerointia, tukkahan niillä silloin siloittui.Yritin kuvia laitella kuten myös savustuspöntöstä, ei onnistu, ei suostu tämä kone niitä laittelemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja minulla kolmet tuollaiset kotona, ilmeisesti halvempaa mallia koska ei ole numerointia, tukkahan niillä silloin siloittui.Yritin kuvia laitella kuten myös savustuspöntöstä, ei onnistu, ei suostu tämä kone niitä laittelemaan.

Meillä Isä "krumpsutti" laatua / laadulla minun vahingokseni  >:( Liian lyhyeksi....  Tämän : http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,91868.msg1245722.html#msg1245722  oletin päästävän sinut pälkähästä... "vert" klasien jäätyminen 4km päässä / lain rikkomisen..  Liikaako siellä ilmaston muutosta, vai mikäkö  kun ei "posti kulje  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään