Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Punasessa ja sinisessä sama, käänteisesti vaan sinisessä puolet peitetty. Puu on jaloa :thmbup: , vaan tämä jaloimmista jaloin  ;)   (heil)  :-\

No jos ei puunuija niin sit lyijy? Sellanen millä mätetään kiinni esmes auton pinnapyörän keskumuttereita?

Rakeita ei osunu Käkkylään aikanaan kun kolme kappaletta, oli onneks puun alla sen verta. Jokainen jätti kyllä sellasen peukalonkokosen lommon  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos ei puunuija niin sit lyijy? Sellanen millä mätetään kiinni esmes auton pinnapyörän keskumuttereita?

Jokainen jätti kyllä sellasen peukalonkokosen lommon  :(

On se vaan lottovoitto syntyä suomeen, suomessa  :thmbup:

Alkaa vihjet loppumaan , mutta HEIL silti oletusarvona säilyy, joskin suomalaisen Juisen kppaleen kautta . Tuo musiikkisoitantalaulukappale ei monenkaan mieleyhtymän lopputuilos  >:(

Hyvä mun mielestä, vaikken olekkaan rasisti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nymmävasthokasin, siis sähkölaite jonniinmoinen, sinistä ja punasta, siis lussaa ja miinuksia.Risto ostanu ihkauuden kidutusvehkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nymmävasthokasin, siis sähkölaite jonniinmoinen, sinistä ja punasta, siis lussaa ja miinuksia.Risto ostanu ihkauuden kidutusvehkeen.

No EI, illan tullen sanoi hän puh,pah, pelistä pois.. Eikä tuokan vihjeeni kuulu lainkaan joukkoon ... Ostanut en tuota ole, vaan jälkeenjääneen oikeudlla "ottanu"  ::)

Sinipuna on vain tausta, ei siis olettaakseni liity häristimeen ...Ei sähvöä, vaan kaasua :-[.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun ei kerran etellinen aukee :(, pannaan toinen, joka myöskin liittyy kauttarantain "Aatuun" .

[ attachment removed ]

Ps. Samaa painavaa on tämä keskiö, kuin on kokonaan edellinen... Ruattin kunkullakin on  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jonkin sortin rintaneula?

Juu onpi ("rintaneula") :thmbup:, joskaan ihan nuin helpolla en  paljasta kokokuvaa / korkeuksiin kohoavasta historiastaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvoisat Sedät

Minä lähettää "heti" härveli arvaus kun olla nyt vakava nuha sairaus...... :thmbdn:

[ attachment removed ]

Flu Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Partakoneen terä aamuauringossa.

Heikki

Terä kyllä, partakone ei.......

Aurinko ei ja lamppu kyllä  :P

Eikä o. Lihamyllyn kaira. Aivan selvästi  8)

:laugh: Ei. (Optikko varaus?.......  ;D)

Pientä lisävinkkiä tarttis... Pikaista paranemista!

Kiitos Sinun toivotus  :thmbup:

Vihje: Mies härveli ja olla pieni koko (About 10 cm x 3cm)

Tarvita käyttää toinen "härveli" ja tämä mahdollisesti olla kallis tai halpa....

Flu Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jyrsimen teräkö tuo on, ja keittele kuumaa teetä johon laitat kotimaista hunajaa sekaan, ei poista aasialaista mutta flunssan voi poistaa. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei vissiin juonnu sitä hunajateetä, rommia itse olisin sinne laitellu lisäksi, ei sekään flunssaa poista mutta on mukavempaa elää sen kans.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ attachment removed ]

Minäpäs kiilaan väliin ja laitan kuvan härvelistä, joka liittyy 100 prosenttisesti siihen minkä takia minä olen täällä napapiirillä tähän paukkupakkasten aikaan.

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään