Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

No just nytmä oon taas hukassa kun ollu edustushommia tässä välissä.Eli tuo minun juttuni, värieroista huolimatta kuuluvat kyllä yhteen kaikki osaset.Kesään vielä liittyvät.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ja niitä jeriksoneja oli myös mustana, tuollainen laatikko joka kilisee kuului myös yhdistelmään.

[ attachment removed / expired ]

Ja tuo jalopöly kuuluu jo asiaan tuon ikäisissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haa herätkää tai laittelen lisää, tuon Riston hankalan näköinen, sitä en ees arvaile. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä merkki,minulla on ollut 1983 vuodesta asti mopo CB 400N,en ole ehtinyt edes sisäänajoa ajamaan. :thmbup:

Lainaa minulle, tulee sisäänajot ja ulosajot samaan hintaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lainaa minulle, tulee sisäänajot ja ulosajot samaan hintaan. ;)

Ulosajoa en usko siittä seuraavan,kuvan vain lähetän myöhemmin varmuuden vuoksi. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä sano, kaadoin jouluaattona 500 kupiikkisen enduroHondan ja rikoin siitä silloin montakin tärkeätä osaa, tämä vuonna 1984 muistaakseni.Oli sellainen perinteinen jouluajo jonka teimmi kavereitten kans monena vuonna. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä sano, kaadoin jouluaattona 500 kupiikkisen enduroHondan ja rikoin siitä silloin montakin tärkeätä osaa, tämä vuonna 1984 muistaakseni.Oli sellainen perinteinen jouluajo jonka teimmi kavereitten kans monena vuonna. :thmbup:

Kaneelissa kaasutellut.... ;D

Saikos pyyttää vähän toista kuvakulmaa tähän härveliin,muuten seisoo. :)

Edit/Siis ketju

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tuota uusintauutta niin tuollainen.

Tuohon kesäiseen ei tänään ole saatavilla, kävin saunassa enkä tuonne -18 talviyöhön lähde.Pelottaakin pimeä, pitäis laulaa koko ajan ja sitä en edes itse kestä.Tiedättehän, jos laulaa tai viheltää pimeässä, ei pelota. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, siis Olle pitänny tuollaista käessä monasti, ei ehkä samaa, Ristokin.Kompastuin tuollaiseen aikanaan, hävetti, oli tuon Viking laivaston eräällä kannella. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuvakulmaa tähän härveliin,muuten seisoo. :)

Noh, siis Olle pitänny tuollaista käessä monasti, ei ehkä samaa, Ristokin. ;)

Eka kertaa tuplalainaus, kokeilu siis. On tää vänkä vekotin, voi lainauksestakin poistaa sanoja sieltä suntäältä, jotta lopputuloksen voipi käsittää miten vaan :D

Tuohon jousikesäsydemiin kaipailen valaistusta, häiveettömyyden lisäksi.

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohon jousikesäsydemiin kaipailen valaistusta, häiveettömyyden lisäksi.

Risto

Kuvakulmaa muutellen päädytään parhaaseen lopputulokseen.... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo jousikesä, olette takuuvarmasti tommottosen nähnny, ette vaan silloin tullu ajatelleeksi millä tätä viedään.Tämä uusi taas, jalkojeni juuressa. :D

siihen talven lisäksi voisi lopetuksen liittää, ei tähän mutta moneen suomalaiseen.Siinä ei sitte ihmisiä vaan tuotanto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ulosajoa en usko siittä seuraavan,kuvan vain lähetän myöhemmin varmuuden vuoksi. ;D

Laita kuvaa jakoon vaan että olis jotain mistä olis toiveita arvata. Nyt ei hajuakaan..... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita kuvaa jakoon vaan että olis jotain mistä olis toiveita arvata. Nyt ei hajuakaan..... ::)

Kamera rikki,pimeetäkin ja mopo piilossa(alle 1200cm) ;D

Vähän väsyttääkin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän väsyttääkin

Kaikki on pahasti  ;D

No sitte kun aurinko paistaa ja elämä hymyilee. Sitä paitsi nyttemmin olen taipuvainen ajattelemaan että kaikki alle puolitoista litraa kahdelle pyörälle on auttamatta liian vähän mutta museoesineille hyväksyttäköön  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän väsyttääkin

Ne on siistejä, siis nuo mitänytkirjoittelitkin.Siis tuo jousijuttu, pitääkö nyt rautalangasta vääntää, tai ratista kääntää?Ei ilman tottele.Tämä tuoreempi taas, ei sovi jos on pinnoite. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne on siistejä, siis nuo mitänytkirjoittelitkin.Siis tuo jousijuttu, pitääkö nyt rautalangasta vääntää, tai ratista kääntää?Ei ilman tottele.Tämä tuoreempi taas, ei sovi jos on pinnoite. 8)

Minkä ratin päässä moisia härveleitä on? Ei tuu mieleen kun rattikelkka? Perämoottorin ohjauksessa ainakaan mitään palautuksia ole. Eihän.....???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perämoottorin ohjauksessa ainakaan mitään palautuksia ole. Eihän.....???

Palautus hyvä jos sattuu"nukahtamaan",pääsee ainakin rantautumaan :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään