Guest 55-HO

Härvelikysymys (kysymysketju erilaisista "härveleistä")

10 901 viestiä aiheessa

Tuoko lohtua jos siirrän arvoituksenlaittovuoron sinulle :) ? Nimittäin tässä töissä oon ja nyt ei oo mitään härveliä mielessä eikä kameraa millä kuvatakaan :(

Niin siis mikäli tuo oli oikein, voihan se olla hämäystä. Aluksi sovittelin tuohon mopon kytkinlevyjä, mut ei ne passannutkaan :D

Jatka vaan Ismo, olithan voittaja eikä miullakaan nyt ole laittaa häristintä. Tunnustihan Tarmo jo et oikkeein oli. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jatka vaan Ismo, olithan voittaja eikä miullakaan nyt ole laittaa häristintä. Tunnustihan Tarmo jo et oikkeein oli. :thmbup:

Minäpä jatkan. Vastaus tulikin Tarmolta samaan aikaan kun olin omaa viestiäni kirjoittamassa, en viittinyt muokkailla enää.

Tässäpä seuraava..

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin. Olen surannut tätä forumia n. 3vk ja lukenut kaikki 529 sivua lävitse. Ja olen tykästynyt siihen. Eli tulen varmaan jatkossa antamaan panokseni härvelijuttuihin. Niin ja mulla on käytössä vain Nokian 6220c-kamera, joten antakaa anteeksi "satunnainen" kuvien huono laatu. Todella hyvä foorumi teillä. Toivottavasti saan sanoa piakkoin, että meillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ihan koska vain Jukka, tämä on nopeatempoinen jatkuvasti etenevä foorumi johon oikeat ilmailijat eivät sekaannu, heidän kaverinsa kyllä.Joten eroaa hiukka Johan Anna jne. josta jopa oikeiden ilmailijoiden kaveritkin ovat pahoillaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

18 mm tulkki, ruosteiselta tuo kyllä näyttää.

18 siinä kyllä lukee, pisteet siitä. Tuo on ottanut väriä hieman itseensä kun se on käynyt kuumana.

Onko tuo jonkun lusikkahaarukkayhdistelmän varsi?

Ei ole

Avataan hieman..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

18 siinä kyllä lukee, pisteet siitä. Tuo on ottanut väriä hieman itseensä kun se on käynyt kuumana.

Onko tarkoitus käydä kuumana, vai vahingossa kuumentunut...? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tarkoitus käydä kuumana, vai vahingossa kuumentunut...? ???

Ei ole tarkoitus käydä kuumana normaalitilanteissa. Huonontaa varmasti tuon härvelin ominaisuuksia. Sattuneesta syystä itselläni tuo härveli on kuumentunut muutaman kerran.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä toi 18 meinaa......

Mallimerkintä. Näitä on erimallisia..

Eihän tuo ole jonkinlainen lukitussokka.

Ei ole.. Tuosta hahlosta tämä kylläkin lukitaan härvelin toiseen osaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tuo kyllä muistuttaa jonniinmoista veitsenterää, onko sitten veitsihaarukkalusikkayhdistelmä.

Liippaa niin läheltä nyt, että hyväksyn. Kyseessä on kirurgin veitsenterä nro: 18

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liippaa niin läheltä nyt, että hyväksyn. Kyseessä on kirurgin veitsenterä nro: 18

No ei ollu ihan ruohonleikkurin terä, mutta melekein ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No enpä tuollaistakaan aiemmin ole nähnnyt.Leikatessa ovat aina jotain pressuviritelmiä näköesteeks laitellu, selkäänpuukottelut taas jäävät muutenkin näkymättömiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaans uutta kun jäi vuoro tossa aiemmin väliin.

Jos nuihin reikiin kuuluu senkkikantaskruuvit, saatais tuo olla esim. (leukaluun)murtuman korjaussarrrja  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään