Alex Lundqvist

Mistä puinen potkuri (sisustuskäyttöön) kohtuuhinnalla?

17 viestiä aiheessa

Terve kaikille tuolta Mikon mainitsemasta lentosälä kaupasta olen tilannut ystäville ja itselleni puupotkureita ja tyytyväisiä ovat olleet.Samasta paikasta paikasta tilasin myös Blennun entisöinnissä käytetyt kankaat ja liimat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä tykkään ihan sinällään, ilman mitään kuutioita... mut mä oon kovin yksinkertainen muutenkin. Tosin muutenkin tuo näyttää kivalle, hyvät huonekalut mitä tosta näkee  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno potkuri tuli postissa tuolta Mikon mainitsemasta kaupasta! :)

Nyt testailen vielä eri vaihtoehtoja Photoshopin avulla..

http://picasaweb.google.fi/alex.lundqvi/Potkuri#

Mielestäni potkuri kaipaa ympärille jotain.. ja kun muut linjat ovat suoria niin yksinäinen vino potkuri rikkoo vähän kokonaisuuden.

Mitä mieltä olette..?

Se tarttis sellasen sopivan kokosen kuvan tähtimoottorista sinne taustalle  :D

Vaikka tollanen oluttölkeistä tehty niin on vähän taiteellista vaikutelmaa

Radial-Engine-Front.jpg

www.alum-a-can.com/Aircraft.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D

Eli nyt on viidestä vaihtoehdosta ehdotettu jo kolmea. Varmasti helpottaa päätöksentekoa...... :thmbup:

Itseasiassa kaikki vaihtoehdot ovat saaneet jo kannatusta kun olen kysellyt eri ihmisiltä.. Tästä ainakin huomaa sen että makuasioista on turha väitellä.. :D

Tuo potkuri ei muuten ole musta vaan tummaa puuta. Valokuva vähän hämää..

http://www.friebe.aero/Vouchers,_Models,_Decoration_and_Gifts/5,2,249,250,600,4833,0,2.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näenkö oikein, väärin vai oikein väärin? Keittiössä näyttäisi olevan viiinipullo jokseenkin yhtä vinossa kuin potkuri, mutta ei aivan. :) Tarttee varmaan toista säätää... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni potkuri kaipaa ympärille jotain.. ja kun muut linjat ovat suoria niin yksinäinen vino potkuri rikkoo vähän kokonaisuuden.

Mitä mieltä olette..?

Minusta tuo kaipaisi spinnerin, jossa olisi jokin "juju" tai sitten ihan tavallinen kiillotettu.

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään