Jukka Mäcklin

Langaton hiiri hakusessa.

9 viestiä aiheessa

Moro!

Pienikin asia voi olla tärkeä, kannettavaan tarvittaisiin langaton hiiri. Onko väliä minkä ostaa markkinoillahan noita löytyy? Kommenteja, ehdotuksia ja neuvoja kaivataan kun ei ole minkäänlaista kokemusta kyseisistä vempaimista.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista ainakin että läppäriin tuleva lähetin on kooltaan pieni. Itselläni tuo palikka on aika kookas, jolloin se ottaa aina johonkim kiinni läppäriä liikutettaessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Pienikin asia voi olla tärkeä, kannettavaan tarvittaisiin langaton hiiri. Onko väliä minkä ostaa markkinoillahan noita löytyy? Kommenteja, ehdotuksia ja neuvoja kaivataan kun ei ole minkäänlaista kokemusta kyseisistä vempaimista.

Pari hyvää vaihtoehtoa logitechilta, jotka mä oon todennut molemmat mukaviksi:

Matkakäyttöön melko pieni hiiri: Logitech VX Nano

Virtapihi vähän suurempi hiiri: Marathon Mouse M705

Hiiri on mielestäni yksi huonoimmista kohdista säästää tietokonehommissa. Suosittelisin menemään johonkin liikkeeseen kokeilemaan hiiriä käteen, kyllä se oma sieltä löytyy. Vastaanottimen pienuus on iso plussa hiirtä valitessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos kannettavassasi on Bluetooth niin kannattaa hankkia BT-hiiri. Tilasin itselleni Logitechin V-470 mallin. Ei johtoja, ei vastaanottimia ja USB paikka säästyy. Kerron tarvittaessa kokemuksia kunhan saan niitä.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve, minulla on läppärikäytössä Logitech M 505-hiiri. Vastaanotin on pienikokoinen eli ei tartu helposti mihinkään. Olen tykännyt kovasti.

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen tuossa nyt pari viikkoa käytellyt Logitechin performance MX hiirtä ja olen tosi tyytyväinen. Pieni vastaanotin ja ennenkaikkea hyvä muotoilu  :thmbup:

Mukana tuli usb- piuha sekä verkkoadapteri latausta varten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni löytyy Logitech MX Revolution.

Eli tuollainen kännykkä tyyliin ladattava hiiri, loppu patterien kanssa leikkiminen ja tähän asti ollut todella tyytyväinen hiireen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni löytyy Logitech MX Revolution.

Eli tuollainen kännykkä tyyliin ladattava hiiri, loppu patterien kanssa leikkiminen ja tähän asti ollut todella tyytyväinen hiireen.

Jotkin lähes ammatikseen FPS-pelejä pelaavat valittavat, että liikaa vasteaikaa MX Revolutionissa. Minä en ole tätä huomannut ja olen erittäin tyytyväinen siihen. Meillä löytyy taloudesta niitä 3 kpl eikä vaihtaminen tulisi mieleenkään. Matkakäytössä VX Nano on ollut näppärä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on vuoden päivät ollut Logitech V450 Nano eli laserhiiri sillä minivastaanottimella. Olen ollut niin tyytyväinen, että hankin sitten 2 lisää molempia pöytäkoneita varten. Ja sen jälkeen olen ollut yhä tyytyväisempi.  :)

Pitäis varmaan ostaa näitä repullinen kaappiin odottamaan tuleviakin tarpeita.

PR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään