Chris Sutter

Zürich Airport 2009 Super Video 23 min.

14 viestiä aiheessa

Noin hienon videon parissa 23min meni että hurahti! :thmbup: Ainoa huono puoli vaan että ne ylhäältäpäin otetut pätkät olivat niin kesäisiä että alkoi ihan palelemaan, hrrr    ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sääli, että ei ole ladattavissa 720p/1080p:ä Vimeosta niin kuin suuri osa muista videoista, olisi kiva katsoa isoa videota eikä noita youtube- kokoisia :( Siitä huolimatta nätti video kyllä! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sääli, että ei ole ladattavissa 720p/1080p:ä Vimeosta niin kuin suuri osa muista videoista, olisi kiva katsoa isoa videota eikä noita youtube- kokoisia

Latasin tuon kiintolevylle talteen (kiitos Firefoxin DownloadHelper -pluginin), ja kyllä se näyttäisi 1280x720 olevan VLC:n mukaan.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä tullut tuota edes ajatelleeksi Esa. Useat videot tuolla Vimeossa ovat suoraan linkistä ladattavissa (rekisteröityneille käyttäjille), en vaivautunut sen enempää selvittämään :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sääli, että ei ole ladattavissa 720p/1080p:ä Vimeosta niin kuin suuri osa muista videoista, olisi kiva katsoa isoa videota eikä noita youtube- kokoisia :( Siitä huolimatta nätti video kyllä! :)

Hei Mikko.

Tuo Video kuva suuruus voit muuta samanlainen kuin teksti,kirjaimet myös.

Sitten sä näet sen Video isonakin. 8)

Se Video voisi myös osta DVD:llä.

Standard maksaa SFR. 30.-

Ja Full HD Qauliti SFR 45.- Sveisissä.  1 Euro=1.50 SFR noin

Suomeen lähetäminen on tiedysti hieman kalliimpi.

Kysy tarkka tiedot Andy Rüeschiltä itse:Englaniksi ;)

E-Mail osoite:  andy@rueschproduction.com

Ehkä tämä video olis myös sopiva lahja ideea?Jos sulle itse olisi liian kalliksi?Nuorislolle esimerkki.

Mä  tunnen Andy vain meidän ILS flightforummista,mutta itse en ole koskan tavanneet. :(

Hän itse amattista on Poliisilainen (Sveitsissä ylensä luodettava! ;D)ja myös Ilmailu ja Video"hullu" ;) niin kuin myökin ;)

Chris

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla