Sami Virkkula

Apple iPad

901 viestiä aiheessa

No nyt se alkaa näyttää asialliselle, kun saatiin oikea softa sisään. Joku fundamentalisti tietenkin väittää että pilattiin  ;D

http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article396056.ece?s=r&wtm=mikropc/-16042010

Sellaista.... :P

Info: Vuonna 1995 muuan mielipuoli, tukenaan valtava organisaatio, kehitti edellen maailman tuhoisimmaksi luokiteltavan tietokoneohjelman. Se pystyy romuttamaan hetkessä suurimmatkin tietokonejärjestelmät, ja sen poistaminen on lähes mahdotonta.

Ruorimies: Kuulostaa aika vaaralliselta

Info: Sitä Microsoft Windows 95 nimenomaan on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsesiassa jos kattoo tän hetken hinnoittelua Apple Storessa niin veikkaan että toi on Suomessa alkaen 449€ tai 499€.

Esim. MacBook on $999 -> 929€ tai MacBook Pro $1199 -> 1149€.

Veikkasin näemmä aika hyvin, Euroopan hinnoittelu näyttää olevan alkaen 479 eurosta.

Että se siitä 1 USD = 1 EUR ja alvit päälle -luulosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IPad vaikuttaa turhakkeelta.

Tosin professori työnantajani Saksassa sanoi kun kysyin että miksei sulla ole kännykkää 1995, että miksi minun pitäisi olla tavoitettavissa silloin kun en ole työpöydän ääressä konttorilla.

Pöytäluurit tuskin tulee takaisin ihan heti.

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpas mukavaa kun on kerrankin sellainen näppärä kannettava laite jolla on mukava harrastaa huvi surffailua ja taustalla jytää Sonic Syndicate  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Burn this city vai ihan kurko Jack of diamonds? ;)

Jack of diamonds eli Love And Other Disasters levy ;)

edit: Tässä vehkeessä on vaan yks ongelma, meganen 3g liittymä huutaa kokoajan leipää  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeilinpa tätä epäilyttävää vekotinta lyypekissä kun mac storessa kävin, kun siellä sattui niitä neljä olemaan. Huomasin kyllä, että vekotin on täydellinen vaikkapa kirjan ja netin selailuun, mutta muuta virkaa sillä ei kyllä mielestäni ole. Ja sellaiseksi vähän liian kallis omaan makuuni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hinta "vain" 949euroa mutta kylllähän USB, HDMI ja 7" näytöstä kannattaakin maksaa... ;)

Kyllähän HDMI jokapojan tabletissa pitää olla! Miksi siis ostaa iPad, kun voi ostaa Samsungin tabletin! (Ja hinnallahan ei varmaankaan ole väliä, kun sisältää noin huimasti tärkeitä ominaisuuksia?) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

iPad:lle tulee mm. moniajo, kansiot marraskuussa iOs 4.2:n mukana

Samsung Galaxy Pad, hinta "vain" 949euroa mutta kylllähän USB, HDMI ja 7" näytöstä kannattaakin maksaa... ;)

http://www.tietokone.fi/uutiset/samsung_paljasti_android_tabletinsa_kovan_hinnan

Itse ko. laitetta nyt hetken kytännyt, ja kyllähän tuo hinta järkytti. Toisaalta kyseessä on Galaxy S 7" näytöllä ja parilla muulla herkulla. Hintaa hieman epäilen, sillä toisin kuin Apple, Samsung sallii jällenmyyjien asettaa hinnat. Mutta onneks nyt on 1,5kk aikaa katsoa mitä esimerkiksi Viewsonic, LG ja jopa mahdollisesti Nokia on keksinyt  ;)

Mutta itse olen tuota laitetta kyllä vieläkin ostamassa. Siinä nyt sattuu olemaan kaikki mitä tarvitsen, toisin kuin iPadissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse ko. laitetta nyt hetken kytännyt, ja kyllähän tuo hinta järkytti. Toisaalta kyseessä on Galaxy S 7" näytöllä ja parilla muulla herkulla. Hintaa hieman epäilen, sillä toisin kuin Apple, Samsung sallii jällenmyyjien asettaa hinnat. Mutta onneks nyt on 1,5kk aikaa katsoa mitä esimerkiksi Viewsonic, LG ja jopa mahdollisesti Nokia on keksinyt  ;)

Mutta itse olen tuota laitetta kyllä vieläkin ostamassa. Siinä nyt sattuu olemaan kaikki mitä tarvitsen, toisin kuin iPadissa.

Niin no... Verkkokaupassa... http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=49128&ref=nf. Mitä iPadista puuttuu, HDMI vai? ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no... Verkkokaupassa... http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=49128&ref=nf. Mitä iPadista puuttuu, HDMI vai? ???

iPadista ei puutu mitään, en vain ole kovinkaan innostunut iOS:stä ja lisäksi Applen toimintapolitiikassa on muutamia juttuja, joita en eettisesti arvosta. Tolla HDMI-liitännällä voi mun puolesta pyyhkiä sitä itteään. Edelleenkin iPad on vaihtoehto, mutta kokonaisuutena Samsung kiinnostaa enemmän. Kännyköissä vähän sama, tosin sieltä ottaisin HTC Desiren.

Lisänä mainittakoon se, että samalla tavalla kuin Applen tuotteet, on Samsung myöskin tuomassa pädinsä myös operaattorikanavien kautta myyntiin, jolloin kytkynä voi saada hieman fiksumpaan hintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään