Guest Quelle

Mahdollisuuteni päästä ilmailuopistoon

43 viestiä aiheessa

No juu. Ooot oikeessa Hanna. Minähän höpisen sitä mitä sylki suuhun tuo. Taas tänäkin vuonna Jämillä......

Niin, ja Jämillä radioon pitää osata puhua Jämiä. Nääs!

Viki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Armeija on lentäjien nykyään terroristilakien takia pakko käydä, ja mielellään sissipuolella. Ohjaamossa on molemmilla kuskeilla AK-47:t ja niitä pitää osata käyttää.

HuH. Onneksi Karhufirma Helsingissä ei tiedä tota. Jos tietäisi niin koneetkin läpivalaistaisiin ja sitten ei lähtis yksikään kone kun oltais vaan turvatarkastusjonossa missä ohjaamo Kalasnikoveineen näkyisi jo näytöllä mutta siivet vaan kanittais vielä laitteen reunoihin.

Yksi tuttu sanoi mielestäni aika hyvin kun totesi että turvassa aamulla töihin mennessä punnitaan munat ja kirjataan paperille onko yöllä saanut vai ei jonka jälkeen mennään työpaikalle istumaan terävän palokirveen päälle.  :-\

Toki se oli sitä aikaa kun turisti vielä söi "vaarattomalla" muovilusikalla.

;D -

Edit: Ai nii, ei liity otsikkoon. Sorry.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, ja Jämillä radioon pitää osata puhua Jämiä. Nääs!

Viki.

Jep. Mulla on viälä harjottelu meneillään. Ekan kerran käynyt Jämillä 1975.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

voi mulla on sitten vielä tosi pitkä matka harjoteltavana... mun eka visiitti oli varmaan -99...

Mut jos koitetaan sit ymmärtää toisiamme kesällä jookos :D?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpi kyllä taas ha-ha-hauskuuden multihuipentuma tämä ketju. Onko ihan pakko vastata, jos ei ole mitään sanottavaa? Onko ihan pakko yrittää olla hauska, jos huumori kaatuu jo ennen lauseen loppua? Jos joku kyselee asioita, niihin voisi olla ihan hyvä yrittää keksiä tolkullisia vastauksia kaiken paskanjauhannan sijaan.

-A-

PS. Jokaisen ilmailualan kouluttajan edustajat lukevat tätä foorumia, joten jos tekee mieli kysyä, miten he eivät saa tietoonsa jotakin asiaa, tämä ei liene ihan paras paikka kertoa siitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

voi mulla on sitten vielä tosi pitkä matka harjoteltavana... mun eka visiitti oli varmaan -99...

Mut jos koitetaan sit ymmärtää toisiamme kesällä jookos :D?

Tottahan toki :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpi kyllä taas ha-ha-hauskuuden multihuipentuma tämä ketju. Onko ihan pakko vastata, jos ei ole mitään sanottavaa? Onko ihan pakko yrittää olla hauska, jos huumori kaatuu jo ennen lauseen loppua? Jos joku kyselee asioita, niihin voisi olla ihan hyvä yrittää keksiä tolkullisia vastauksia kaiken paskanjauhannan sijaan.

-A-

PS. Jokaisen ilmailualan kouluttajan edustajat lukevat tätä foorumia, joten jos tekee mieli kysyä, miten he eivät saa tietoonsa jotakin asiaa, tämä ei liene ihan paras paikka kertoa siitä.

Nipistääkö???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-A-

No jos sun mielestä tästä maasta löytyy sellainen 18-vuotias naispuolinen ylioppilaskokelas, joka ei tiedä onko naisten pakko käydä armeijassa vai ei, niin sitten se vaan täytyy olla niin. Ja Elvis on nähty eilen Konalan Siwassa.

Viki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hauska huomata että täällä on niitäkin jotka eivät tajua että ketjun aloitus on trolli.

Huomasit väärin, mutta kysymys ei ollutkaan siitä, että kaada ittelles vaan. Foorumin tarkoitus on nähdäkseni olla informatiivinen eikä ainakaan täällä yleisen keskustelun puolella huonon huumorin viljelysmaa, mutta ehkä olen väärässä. Se kyllä, Tommi hyvä, nipistää toistuessaan jatkuvalla syötöllä. Niitä 18-vuotiaita, tai olennaisesti nuorempia trollia kenties ymmärtämättömiä silmät palaen ilmailufoorumia lukevia on joka tapauksessa niin paljon, että sitä voisi joskus kenties ajatella. Peeässä oli kohtalainen viittaus noihin moniin milloin minkäkin lafkan hakuihin kohdistuviin ketjuihin, jotka ihan oikeasti ovat olleet omiaan muodostamaan käsityksiä valintoja suorittavissakin tahoissa.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokaisen ilmailualan kouluttajan edustajat lukevat tätä foorumia, joten jos tekee mieli kysyä, miten he eivät saa tietoonsa jotakin asiaa, tämä ei liene ihan paras paikka kertoa siitä.

Jos kerran jokaisen ilmailualan kouluttajan edustajat lukevat tätä foorumia, miksei heiltä tule juurikaan vastauksia ketjun aloittajan kysymyksiin?  :P

Tai, mistä minä tiedän, vaikka nuo edellä olleet vastukset ovatkin niitä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten täällä roikkuu niitä wannabeelentäjiä joiden mielestä se ei niin haittaa jos ei pääse maailman toiseksi tylsimpään duuniin, koska voi silti hakea siihen kaikkein tylsimpään - lennonjohtajaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasit väärin, mutta kysymys ei ollutkaan siitä, että kaada ittelles vaan. Foorumin tarkoitus on nähdäkseni olla informatiivinen

Miksi helkutissa trolliin pitäisi vastata asiallisesti. Joka niin tekee, tekee itsensä naurettavaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

trolli tai ei, mutta täytyy sanoa, että mä oon oikeasti törmännyt nuoriin, jotka ei tiedä missä on pohjoinen ja etelä, jotka keittää vedenkin pohjaan ja ei vaan tajua.

en sano, että tässä olisi sellaisesta kyse, mutta sellaisiakin on.

ja trolli tai ei, senkus hakee vaan koulutukseen. Pääsee jos on tarpeeksi hyvä ja tahtoa, ei pääse, jos on kuvailemasi mukainen trolli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi helkutissa trolliin pitäisi vastata asiallisesti. Joka niin tekee, tekee itsensä naurettavaksi.

Miksi helkutissa siihen pitää ylipäätään sitten vastata? Jättää kokonaan omaan arvoonsa, niin ehkä niiden trollienkin mielenkiinto trollailuun laantuu. Kuten vanha bittiviidakon sanonta kuuluu: Do not feed the troll!

Vaikka tämä tapaus aika selkeältä vaikuttaakin, niin entäpä sitten jos kyseessä olisi kuin olisikin joku täysin tietämätön untuvikko, jolle on vain syötetty väärää tietoa? Eräs läheinen ihminen työskentelee sellaisten nuorten parissa, jotka ihan oikeasti eivät osaa hahmottaa yksinkertaistenkaan asioiden oikeita laitoja ja voivat uskoa ihan mitä tahansa heille sanotaan. Ja saattavat tehdä ihan mitä sattuu järjetöntä, kun joku vain pikkuisen yllyttää. Mahtaa siinä isojen miesten rintakarvoja kutittaa niiden kasvettua taas monta senttiä, kun on päässyt julkisella palstalla polkemaan "luulemaansa" trollia. Ja sen seurauksena tämä täysin tietämätön untuvikko jäikin ilman vastauksia, eikä uskalla enää jatkossa mitään muutakaan kysyä... No, ehkä häntä ei olisi ilmailupalstalle oikeiden ilmailijoiden sekaan tarvittukaan, joten mission accomplished  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

*tarjoaa lisähappea Mikolle

Miksi? Olisit tarjonnut nortin :P

EDIT: Vaikka tuossa äsken sanottiinkin "moporaattorilla vastuun painavan" (kas kun ei separaattori :P), niin olisin minä tuon edellisen viestin kirjoittanut tod. näk. ilman tätä moden "virkaakin". Ei siinä mitään, jos joku tunnettu käyttäjä trollaa ja siihen lähdetään mukaan kuljailemaan. Sitähän nyt harrastaa itse kukin. Mutta kun tilanne on se, että tulee uusi käyttäjä ja kyselee vähän hassuja, niin ei mulla ole ainakaan pokkaa julkisesti lähteä siinä sitä kirjoittajaa höykkyyttämään trollina juurikin tuossa äsken sanomastani syystä. Joskus se raja trollin ja, pitäisikö sanoa "erityisen ihmisen" välillä voi olla mahdoton havaittava... Ja tämä nyt täysin tämän ketjun aloittajaan liittymättä, vaan noin yleisesti...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.