Guest Jufernaut

Matkaoppaat Nelosella

43 viestiä aiheessa

Ziigannu pari jaksoo jo ja nyt koeviikkojen alkaessa taitaa jäädä taas taka-alalle

Loistava sarja muuten, itse tykkään  :thmbup:

Oli kyllä kiva kuunnella noiden savolaisten englantia tuolla kauppareissulla, ottivat kaiken todesta noilta myyjiltä.

Kuinkahan pitkät nuo päivät tuolla ulkomailla on, kun "vain tänään -50%" jatkuu vuosia?  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkahan pitkät nuo päivät tuolla ulkomailla on, kun "vain tänään -50%" jatkuu vuosia?  :D

Jossain jutussa oli maininta että pomo on tuolla vain lomakauden eli keväästä syksyyn, talvet asuu Vantaalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jossain jutussa oli maininta että pomo on tuolla vain lomakauden eli keväästä syksyyn, talvet asuu Vantaalla.

Luulen, että Timo tarkotti kaupan hieromista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli kyllä kiva kuunnella noiden savolaisten englantia tuolla kauppareissulla, ottivat kaiken todesta noilta myyjiltä.

Hienostihan se rouvalta meni:"Fanta" eikä ollut isäntä yhtään huonompi:"Biör"  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli kyllä kiva kuunnella noiden savolaisten englantia tuolla kauppareissulla...

Enklannista viis, mutta enpä olisi julkisesti kertonut siitä kun tuodaan omat juustot ja maksamakkarat  ja  ruisleivät mukana lomalle, taisi olla kahvikin. Ja sitten käydään laulamassa suomi-baarissa karaokea päälle. Ei s...na voi kun itkeä.  Eilen oli aika paha ruåtsalaispappa juttu. Alzheimer +dementia jne. Miten sellanen voidaan päästää matkalle yksin, kuka on matkan tilannut. Näytti ettei itse ole voinut asiaa hoitaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bongasiko kukaan muu kohdepäällikkö Terhi Alanyaa matkamessuilla? Oli Deturin pisteessä ainakin lauantaina. Sattuipa vaan silmään. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bongasiko kukaan muu kohdepäällikkö Terhi Alanyaa matkamessuilla? Oli Deturin pisteessä ainakin lauantaina. Sattuipa vaan silmään. :D

Itte lauantaina olin, mutta silmään sattui vain P.A Turpeisen vaimo Tuulia Turpeinen jossakin "Kuusniemen" omalla tiskillä  :laugh:;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enklannista viis, mutta enpä olisi julkisesti kertonut siitä kun tuodaan omat juustot ja maksamakkarat  ja  ruisleivät mukana lomalle, taisi olla kahvikin. Ja sitten käydään laulamassa suomi-baarissa karaokea päälle. Ei s...na voi kun itkeä.  Eilen oli aika paha ruåtsalaispappa juttu. Alzheimer +dementia jne. Miten sellanen voidaan päästää matkalle yksin, kuka on matkan tilannut. Näytti ettei itse ole voinut asiaa hoitaa.

En minäkään, mutta eikös alussa sanota, että "monet on ensimmäistä kertaa ulkomailla"  ;). Ja tuo ruotasalainen minuakin ihmetytti, jos kerran oli siinä kunnossa lentokentältä tullessa, niin ihmetttelen miten ovat koneeseen päästänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska kyseessä on TV ohjelma, onkohan näin että seassa on palkattuja näyttelijöitä?

Tekeehän ohjelman mielenkiintoisemmaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska kyseessä on TV ohjelma, onkohan näin että seassa on palkattuja näyttelijöitä?

Tiedä sitten näyttelijöistä mutta on siellä ainakin se yksi palkattu matkaopas

joka luulee olevansa näyttelijä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekeehän ohjelman mielenkiintoisemmaksi.

Jos ei näyttelijöitä niin wannabe-julkkiksia löytyy vaikka kuinka monta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis onko tuon naisen sukunimi Alanya? Koska nähdään ensimmäinen Mervi Torremolinos tai Pirjo Pattaya? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matkaoppaat sarjan tapahtumat näyttävät olevan kiltimmästä päästä. Monet matkalaiset ovat ensimmäistä kertaa ulkomailla ja oppailla riittää nuoruuden intoa. Maailma on täynnä monenlaisia hölmöilyjä. Yleensä niistä selvitään henkisillä hiertymillä.

Tässä tuoreita havaintoja nykynuorisosta tyylikkäässä karibialaishotellissa.

Miesasiakas konttasi hotellin käytävällä avainkortti kädessä. Hän sopersi huoneensa oven edessä ympäripäissään  "my room, my room". Hän ei yltänyt työntämään avainkorttia lukkoon. Lukko oli hänen näkökulmastaan aivan liian korkealla. Autoin.

Respaan tuotiin yltympäriinsä laastaroitu mies. Hän näytti kissalauman raapimalta. Nuorukainen oli pyöräillyt pelkissä shortseissa kaktuspensaaseen. Hän myönsi vahvistaneensa itseään piña coladoilla ennen pyöräretkeä.

Nuori pari keskittyi suvun jatkamiseen keskellä päivää lastenaltaassa merenguen rytmiin. Huumorintajuton hotellin johto ei ymmärtänyt parittelua taivasalla. Nuoret joutuivat vaihtamaan hotellia.

:laugh:    Esa

PS. kohta on taas edessä kolmentoista tunnin lento. Saapa nähdä mitä tapahtuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esa, matkailu avartaa!  ;D

Muistan yhden Hanian lomaviikon, kun ensimmäisenä iltana erittäin vahvasti päihtynyt herrasmies konttasi katua pitkin vastaan minua, huuteli kovaan ääneen että "Tulkaa kysymään minulta jos on ongelmia, kyllä minä tiedän! Mikä vaan ongelma, minä autan! Olen suomen Porista!".

Loi heti semmoista yhteenkuuluvuuden tunnetta ja uskoa mukavaan viikkoon, tottakai tämä herrasmies asusti samassa hotellissa kanssani :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viikko sitten täällä AGP:lla tuli suomalainen miesturisti vauhdilla läpi hallien taksiasemalle saakka jossa muisti että olihan hänellä matkalukkukin. Eikun vauhdilla takaisi sisään ja törmäsi liukuoveen joka ei auennutkaan kuin toiselta puolelta. Opas kiiruhti kysymään että mikä on hätänä? Mies totesi että matkalaukku ei sitten tullutkaan johon opas totesi että ei ole tullut muidenkaan laukut vielä ja odottavat siellä hihnan vierellä kuten pitääkin. Kaveri sanoi että hoidelkaa sitten ne kamat hotelliin mä lähden bussiin. Ja lähti samantien. Muutaman minuutin päästä tuli ambulanssi ja kurvasi bussiasemalle. Siellä aikamme sankari istui bussilaiturin reunakivellä ja iso palkeenkieli otsassa. Oli tullut kännissä askeleen korkeusvirhe ja losahti naamalleen tantereeseen ja otsa oli kolahtanut roskiksen reunaan. En kyllä kadehdi oppaiden hommia. Sen täytyy olla kutsumusammatti. Kaikki kunnia heille.

Mutta asiaan, tuo sarja on kyllä ihan hauska kaikkine kommelluksineen, oli sitten käsikirjoitettua tai ei. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esa, matkailu avartaa!  ;D

Muistan yhden Hanian lomaviikon, kun ensimmäisenä iltana erittäin vahvasti päihtynyt herrasmies konttasi katua pitkin vastaan minua, huuteli kovaan ääneen että "Tulkaa kysymään minulta jos on ongelmia, kyllä minä tiedän! Mikä vaan ongelma, minä autan! Olen suomen Porista!".

Loi heti semmoista yhteenkuuluvuuden tunnetta ja uskoa mukavaan viikkoon, tottakai tämä herrasmies asusti samassa hotellissa kanssani :thmbup:

Katos kun me Porilaiset ollaan monitaitureita, tuanoi. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis onko tuon naisen sukunimi Alanya? Koska nähdään ensimmäinen Mervi Torremolinos tai Pirjo Pattaya? ;D

Terhi Alanya

– 37-vuotias, omaa sukua Hiilinen. Syntyi Helsingissä, asuu Turkissa Alanyassa ja Suomessa Vantaalla.

– Naimisissa turkkilaisen Levent Alanyan kanssa, joka omistaa Kleopatra-hotellin. Parilla on kaksi lasta.

http://www.menaiset.fi/artikkelit/ihmiset/art1257--Alanya-tuli-jaadakseen.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vesa....missäs olit vuonna -98, elokuun alussa? Ethän lomaillut ;D ;D ;D

Ja olen ihan samaa mieltä kanssasi; oikeaa asennetta vaatii varmaan tuo oppaiden hommakin. Ei se olekaan pelkkää eläkeläisten kuskaamista tippukiviluoliin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vesa....missäs olit vuonna -98, elokuun alussa? Ethän lomaillut ;D ;D ;D

Ja olen ihan samaa mieltä kanssasi; oikeaa asennetta vaatii varmaan tuo oppaiden hommakin. Ei se olekaan pelkkää eläkeläisten kuskaamista tippukiviluoliin....

Olin silloin Raumalla. Oikeassa työssä. Mutta 99 maaliskuussa muistaakseni, olin Rhodoksella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vesan selitys hyväksytty. Siltikään minusta ei tulisi matkaopasta!

Joko se jakso meni muuten, missä se ruåtsin poika uhkasi hypätä partsilta, kun ei saanut lisää bisseä?

Tosin tuota ei tarvitisi lähteä todistamaan turkkiin saakka; ihan tässä naapurustossa tapahtuu samaa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään