Guest Teppana

Kuinka kerho ajetaan kuralle- kysely!

41 viestiä aiheessa

Minä olisin ollut aivan ammattilainen tuossa näytelmässä verrattuna Mikaan: olen esiintynyt koulun näytelmissä kivenä (joka ei saanut liikahtaa, eikä päästää ääntä), joulukuusena tähti päässä ja pupujussina, jolloin häntä putosi vahingossa kesken esityksen ja kaikki nauroi... silloin päätin, että en hae teatterikorkeakouluun.

Sittemmin olen saanut näyetllä puheenjohtajaa ihan oikeassa lentokerhossa.

Ismo

No oisin mäkin klaarannut esityksen ihan kevyesti, jos mulla ois ollut toi sun kokemus.

:)

Edit: Jättäkää noiden tyhjien rivien lisäilyt viestien loppuun pois. Mobiililaitteella foorumin selailu hidastuu / hankaloituu / IP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja mä oonki näytelly Kansallisteatterissa ja opettanu Hgin Kaupunginteatterin tähtiä ja ollut 13 vuotta puheenjohtajana yhdistyksessä ja käyny pikkupoikana Okeroisissa! Nih! ;D

(että kyllä mä osaan kerhon kuralle vetää - kai ???)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain katsoa "Johtokunnan Kokouksesta" sellaisen version, jossa Markku Roschier oli puheenjohtajana. Markun näyttelijäkoulutuksesta en tiedä, mutta ei hän ainakaan enää mitään koulutusta tarvitse... mahtava suoritus! Ja upea käsikirjoitus. Ja ohjaus.

Ei ole kerhot kuralla, jos pystyvät luomaan sellaista taidetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä hieman tuohon mahdollisuuteen ostaa Kenin Räyskälän Sikajuhlilla 2006, 2007 ja 2008 ohjaamat esitykset: hinta Johtokunnan kokous/Ruutiset 2007 esitys CD on 20€ eli 10€/esitys ja 2008 Ruutiset hinta 10€. Rahat menevät täysin lyhentämättömänä Kenin hyväksi. Toimitukset vk 6. Tilaukset Sakulle emaililla. Edit: ovat tietysti DVD!

saku

www.suio.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ken on luonut sinitaivaan, viheriäisen niityn, Ken? Ken vois liekin sammuttaa silloin, kun se leimahtaa... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä kerro miehestä sen enempää kuin sukunimen. Kuitenkin täällä puhuttiin Kenistä ihan kuin kaikken tulisi tuntea?

Eli mies on siis vain ohjannut tuon näytelmän ja siinä se?

Johan nyt. Siinä on mies joka on lukenut ihan liian vähän Räämättyä!!!!!                                (Ai mikä sisäpiirin vitsi?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain katsoa "Johtokunnan Kokouksesta" sellaisen version, jossa Markku Roschier oli puheenjohtajana. Markun näyttelijäkoulutuksesta en tiedä, mutta ei hän ainakaan enää mitään koulutusta tarvitse... mahtava suoritus! Ja upea käsikirjoitus. Ja ohjaus.

Markku on ollut mukana ilmailukerhojen johtavissa elimissä yli 20 v ja leipäkin hänellä irtoaa "ilmailumanagementista", joten on tainnut luontaisen lahjakkuuden lisäksi kertyä melkoinen kokemus vastaavien johtokuntien toiminnasta. Taustatyö roolia varten on siis huolella tehty.

:)

Ei ole kerhot kuralla, jos pystyvät luomaan sellaista taidetta.

Näytelmä sai alkunsa Nummelan Lentokeskuksessa, jossa on neljä kerhoa, jotka oman toimintansa ohella pyörittävät vielä yhteistä lentokeskusta, joka tuottaa hinaus-, kentänpito- ja koulutuspalvelut. Long John:illa ja Kenillä oli siis paljon lähdemateriaalia käytettävissä parodiaan tai pitäisikö sanoa "tosi-teatteriin". Tähänkin perään hymiö.

Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä hieman tuohon mahdollisuuteen ostaa Kenin Räyskälän Sikajuhlilla 2006, 2007 ja 2008 ohjaamat esitykset: hinta Johtokunnan kokous/Ruutiset 2007 esitys CD on 20€ eli 10€/esitys ja 2008 Ruutiset hinta 10€. Rahat menevät täysin lyhentämättömänä Kenin hyväksi. Toimitukset vk 6. Tilaukset Sakulle emaililla. Edit: ovat tietysti DVD!

saku

www.suio.fi

Eilen 1.3 tipahti luukusta paketti jossa oli noi tilaamani "johtokunnan" kokous sekä parit "Ruutiset". Sitten olikin parisen tuntia ihan sikahauskaa, on kyllä ammattimaisesti tehtyä viihdettä. Siinä monikin TV- ohjelma häpeää noiden rinnalla. Se täytyy myöntää että jos ei tiedä Räyskälästä ja sen toiminnoista mitään saattaa osa jutuista jäädä vähän auki. Kiitokset "Keni" ja koko tuotantotiimi, toivottavasti lisää on luvassa??  :thmbup: :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikille jotka laittoivat minulle tavallista emailia olen lähettänyt DVD:t. Jos joku eisitä ole vielä saanut niin laita emailia minulle. DVD:t siis maksavat tai esitykset 10euroa/kpl. Rahat menevät suoraan ja lyhentämättömänä tekijätiimille.

saku

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikille jotka laittoivat minulle tavallista emailia olen lähettänyt DVD:t. Jos joku eisitä ole vielä saanut niin laita emailia minulle. DVD:t siis maksavat tai esitykset 10euroa/kpl. Rahat menevät suoraan ja lyhentämättömänä tekijätiimille.

saku

Maksoin tänään, ihan hyvää oli matsku kiitos. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vuosimallin 1975 172 Cessnan lentotunnin hinta on 180 euroa.

Meinaan menee jo kipukynnyksen yli, joten lentäminen vähee, mistä seuraa että lentotunnin hintaa on nostettava, jotta katetaan kiinteät kustannukset, joka puolestaa vähentää lentämistä entisestään. Kierre jatkuu kunnes joku lunastaa koneen itselleen ja kerhotoiminta lakkaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinaan menee jo kipukynnyksen yli, joten lentäminen vähee, mistä seuraa että lentotunnin hintaa on nostettava, jotta katetaan kiinteät kustannukset, joka puolestaa vähentää lentämistä entisestään. Kierre jatkuu kunnes joku lunastaa koneen itselleen ja kerhotoiminta lakkaa.

Ultriin katse,tai niihin vähän painavimpiin MCR 4 S..... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:o :o Tsiisus! Satasta pienempikin tuntihinta hirvittää. Auto alle ja maakuntaan uudempien koneiden puikkoihin :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään