Guest arttula

Miten saan blokattua tämän mainoksen ?

14 viestiä aiheessa

Lueskelen silloin tällöin Taloussanomia verkossa. En vaan voi sietää nykyisiä animoituja mainoksia. AdBlockilla (FireFox siis käytössä) olen saanut suurimman osan blockattua, mutta tuo Taloussanomien "Poiminnat" ei vaan suostu poistumaan. >:(http://www.taloussanomat.fi/sivu.php?page_id=1

Sain jo ne vaihtuvat kuvat poistumaan, mutta edelleen nuo otsikkotekstit seilaavat eestaas.

Onko ideoita, millä nuokin saisi pois ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aukaiset sen siitä "Listaa poiminnat" kohdasta. Ei pyöri enää :P

No eipäs tosiaan pyöri - kunnes avaan uuden sivun Taloussanomista. :-\ Joka kertako pitäisi sitä klikata heti alkuun ? Toivottavasti löytyy pysyvämpikin ratkaisu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eipäs tosiaan pyöri - kunnes avaan uuden sivun Taloussanomista. :-\ Joka kertako pitäisi sitä klikata heti alkuun ? Toivottavasti löytyy pysyvämpikin ratkaisu.

No niinpä näköjään  :-\ No, mitä nyt tuota vilkuilin lähdekoodista, niin näyttäisi olevan ikäänkuin sisäänrakennettu juttu noilla sivuilla, joten blokkaaminen voi olla vähän hankalaa  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niinpä näköjään  :-\ No, mitä nyt tuota vilkuilin lähdekoodista, niin näyttäisi olevan ikäänkuin sisäänrakennettu juttu noilla sivuilla, joten blokkaaminen voi olla vähän hankalaa  :-\

Nuo vilkkuvat ja välkkyvät mainokset on sivustolle varma keino tehdä itsemurha. >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lueskelen silloin tällöin Taloussanomia verkossa. En vaan voi sietää nykyisiä animoituja mainoksia. AdBlockilla (FireFox siis käytössä) olen saanut suurimman osan blockattua, mutta tuo Taloussanomien "Poiminnat" ei vaan suostu poistumaan. >:(http://www.taloussanomat.fi/sivu.php?page_id=1

Sain jo ne vaihtuvat kuvat poistumaan, mutta edelleen nuo otsikkotekstit seilaavat eestaas.

Onko ideoita, millä nuokin saisi pois ?

Ongelmaan saattaisi auttaa Mozillan selaimen lisäohjelma nimeltä No Script (http://noscript.net/). Minulla tuolla sivulla ei ainakaan liiku tai vilku mikään.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelmaan saattaisi auttaa Mozillan selaimen lisäohjelma nimeltä No Script (http://noscript.net/). Minulla tuolla sivulla ei ainakaan liiku tai vilku mikään.

Pekka

Jesss !!! KiitosKiitosKiitos !!! Johan loppui vilkkuminen !

(tosin ei enää onnistu tuon ThumbUp -ikoninkaan liittäminen tähän viestiin, mutta vähät siitä...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jesss !!! KiitosKiitosKiitos !!! Johan loppui vilkkuminen !

(tosin ei enää onnistu tuon ThumbUp -ikoninkaan liittäminen tähän viestiin, mutta vähät siitä...)

You are welcome! Ei sen tosin pitäisi mitenkään vaikuttaa tuohon ThumbUp:iin ainakaan mikäli tämä näkyy  :thmbup: (oletko antanut FSNordicille riittävästi oikeuksia ohjelmasta?)

Oletuksena se ohjelma estää kaikki scriptit, joten mikäli sivulla on tarpeellisia scriptejä, niiden toimimiseksi pitää antaa siihen erikseen lupa. Luotettaville sivuille olen antanut kaikki luvat (ei tarvitse joka kerta klikkailla).

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

You are welcome! Ei sen tosin pitäisi mitenkään vaikuttaa tuohon ThumbUp:iin ainakaan mikäli tämä näkyy  :thmbup:

Oletuksena se ohjelma estää kaikki scriptit, joten mikäli sivulla on tarpeellisia scriptejä, niiden toimimiseksi pitää antaa siihen erikseen lupa. Luotettaville sivuille olen antanut kaikki luvat (ei tarvitse joka kerta klikkailla).

Pekka

Joo, ei ainakaan eilen toiminut. Nuo ikonit kyllä näkyvät, mutta niitä ei saanut itse lisättyä tekstiin. Mutta kokeillaas uudestaan: :thmbup:

Jeh ! Nyt toimii ! Eli :thmbup: Pekalle !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AdBlockPlus firefoxiin.. ilmanen pluginni millä saa valkattua mitä miltäki sivulta estää... ja jos oot kerran estäny esim www.mainostajasivusto.örg niin ne tuon sivun mainokset eivät näy millään muullakaan sivulla..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AdBlockPlus firefoxiin.. ilmanen pluginni millä saa valkattua mitä miltäki sivulta estää... ja jos oot kerran estäny esim www.mainostajasivusto.örg niin ne tuon sivun mainokset eivät näy millään muullakaan sivulla..  :)

Luitko lainkaan tuota ensimmäistä postaustani ? ;D Mutta kiitos kuitenkin...

AdBlockilla (FireFox siis käytössä) olen saanut suurimman osan blockattua, mutta tuo Taloussanomien "Poiminnat" ei vaan suostu poistumaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Iso plussa, peukku kiitokset tuosta noscript-vinkistä.   :thmbup:

Esimerkiksi Hesarin sivut ovat olleet jo pitkään varsin ankeita käyttää noiden vilkkuvien ja pyörivien mainosten takia. Nyt toimii kuin Buickin valmistama junan vessa.

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään