Guest TuukkaHoo

Finnairin itse printattu boarding pass HKG:ssa

4 viestiä aiheessa

Moi :)

Olen lähdössä iltakoneella täältä Manilasta Honkkariin ensi viikolla. Joudun viettämään yön HKG:n kentällä ennen aamun lentoa Helsinkiin ja mielelläni printtaisin Finskin boarding passin jo valmiiksi, jottei tarvitse aamulla ennen Finskin lentoa raahautua takaisin sinne lipputiskien luokse.

Onko kellään kokemusta miten Hong Kongin lentokenttäporukka suhtautuu itse printattuihin boarding passeihin? Eli pääseekö koneeseen asti?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi :)

Olen lähdössä iltakoneella täältä Manilasta Honkkariin ensi viikolla. Joudun viettämään yön HKG:n kentällä ennen aamun lentoa Helsinkiin ja mielelläni printtaisin Finskin boarding passin jo valmiiksi, jottei tarvitse aamulla ennen Finskin lentoa raahautua takaisin sinne lipputiskien luokse.

Onko kellään kokemusta miten Hong Kongin lentokenttäporukka suhtautuu itse printattuihin boarding passeihin? Eli pääseekö koneeseen asti?

Oma kokemus vuodelta 2008: ei huolittu itse printattua HKG:lla, vaan piti hakea perinteinen transit-tiskillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oma kokemus vuodelta 2008: ei huolittu itse printattua HKG:lla, vaan piti hakea perinteinen transit-tiskillä.

Pahus...

Itsellä kun on kokemusta viime syksyltä tuonne transit tiskille siirtymisestä "vastakarvaan". Eli silloin jupisivat ettei sitä katsota hyvällä mulloin kuin aamulla. eli pääsin illalla jo sinne tax-free alueelle, missä on mukavempi yöpyä ja sitten kuitenkin yöllä yritin siirtyä takaisin transit-alueelle. Eivät laskeneet. Vasta aamulla pääsin transit-alueelle. Taxfree-alueella on jotain palvelutiskejä, joissa ilmeisesti olisi mahdollista saada tuollaisissa yön-yli-kentällä tapauksissa hoidettua boarding-pass kouraan, mutta tuolloin olivat tiedottomia missä Finnairin boarding pass olisi saatavissa (muualta kuin transit-tiskeiltä alakerrasta).

Sekavaa on käytäntö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään