Tero Säärelä

CH monopoli

5 viestiä aiheessa

Onko todellakin niin, että mikäli haluaa yoken ja polkimen, niin ainoa vaihtoehto on CH eittämättä hyvät, mutta suolaisen hintaiset laitteet? En kyllä sinällään ihmettele tuota hintaa, kun esim. ajopeleihin verrattuna lentäminen on aika marginaalinen harrastus. Itse tekemällä pääsisi tietysti tuntipalkoille, mutta kun ei tuota aikaa eikä välttämättä kätten taitojakaan piisaa. Kolvi kyllä pysyy kädessä, mutta mekaaniikosta tahtoo tulla vähän purkkaviritelmiä. :P::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eivät ole ainoita, mutta selvästi halvimmat. Onhan noissa johonkin autonratti-poljinyhdistelmään verrattuna mekaniikka paljon vaativampaa ja laatu on myös korkea. Enpä ole kuullut että CH:n vehkeet olisivat väkivallatta hajonneet tai alkaneet takkuilla.

Vaihtoehtoja löytyy ainaskin PFC:ltä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko todellakin niin, että mikäli haluaa yoken ja polkimen, niin ainoa vaihtoehto on CH eittämättä hyvät, mutta suolaisen hintaiset laitteet? En kyllä sinällään ihmettele tuota hintaa, kun esim. ajopeleihin verrattuna lentäminen on aika marginaalinen harrastus. Itse tekemällä pääsisi tietysti tuntipalkoille, mutta kun ei tuota aikaa eikä välttämättä kätten taitojakaan piisaa. Kolvi kyllä pysyy kädessä, mutta mekaaniikosta tahtoo tulla vähän purkkaviritelmiä. :P::)

Aika nopeasti väsäät kyllä yoken, jos meinaat tuosta tuntipalkoille päästä. Tai sitten et kovin kummoista tuntipalkkaa halua ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No itse tehden ei toivottavasti tule mitään CH-rimpulaa.. :)

Ja PFC:n hintoihin saa muutama tunti mennäkin rakenteluun. Toisaalta, jos rakentamisesta tykkää, ei niitä tunteja tarvi niin paljon laskeakaan, kun harrastuksen piikkiin se menee se värkkääminenkin ;D

http://home.wanadoo.nl/norbert.bosch/ < tosta esmes vinkkiä vähän. Koneeseen sen saa kiinni peliporttiin (simppeli kytkentä, mutta toisaalta saattaa ottaa johdoista häiriötä. Vanhan joystickin räjäyttämällä saa kanssa hyvän kun ottaa elektroniikan ehjänä talteen ja vain kytkee yoken niihin potentiometreihin suoraan.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän ne PFC:n vehkeetkin ole halpoja, jos itse tekemälleen laskee 20 e/h hintaa työlle ;D Niinhän se on tietty että toisen hitech on toisen rimpula. CH:n vehkeet hakkaavat muutaman kympin tikut 6-0, mutta eivät ihan pärjää CAE:n ohjaimille ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään