Cathy Tiainen

Samsung X 520 ongelma ( Solved)

19 viestiä aiheessa

Joulupukki  :P tuoda minulle uusi tietokone ja tämä käyttää Windows 7 FI.

Ongelmat

1. Fail safe installer halua asentaa ja minä en haluta. Miten saada pois? (Saada pois usea toinen ohjelma ja tämä ei onnistua sama tapa)

2. Tietokone sisältää Microsoft Office 60 päivän kokeilujakso verkossa. En vielä tehdä asennus. Tämä toimia ainoastaan internet 60 vrk?

Onko tämä parempi ja halpa kun ostaa kaupasta Office-ohjelma? Korjattu.

3. Samsung update ohjelma ilmoittaa päivitys ja kun antaa lupa päivitä..... Aloittaa lataus ja ei tapahtua mitään. Miten saada tehdä päivitys? Korjattu.

Fail safe installer ohjelma saada poistaa turvallisesti:

"Here is the solution that FailSafe Support provided:

"If you go to "Start | All Programs | Phoenix Technologies" folder, you will see the "FailSafeSetup.exe" file there. That's the only installer that we provide on your laptop. If you have not installed FailSafe yet, then you can just remove the folder (C:\Program Files" and delete the "Phoenix Technologies Ltd " folder) and you can also delete it from under the "Start | All Programs" as well. Other than that, there is no other place where the installer file exists."

Kiitos kaikille avusta  :thmbup:

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei muutaku waretettu office :)

Tälläsiä tuskin kannattaa tällä foorumilla ehdotella, jos meinaa pysyä gängissä  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joulupukki  :P tuoda minulle uusi tietokone ja tämä käyttää Windows 7 FI.

Ongelmat

1. Fail safe installer halua asentaa ja minä en haluta. Miten saada pois? (Saada pois usea toinen ohjelma ja tämä ei onnistua sama tapa)

2. Tietokone sisältää Microsoft Office 60 päivän kokeilujakso verkossa. En vielä tehdä asennus. Tämä toimia ainoastaan internet 60 vrk?

Onko tämä parempi ja halpa kun ostaa kaupasta Office-ohjelma?

3. Samsung update ohjelma ilmoittaa päivitys ja kun antaa lupa päivitä..... Aloittaa lataus ja ei tapahtua mitään. Miten saada tehdä päivitys?

Cathy

Voit koittaa tietysti Open Office ohjelmaa, tukee myös MS Officen tiedostoja jne. Ja on ilmainen, oletko tarkastellut ettei esim joku virusohjelma estä päivittämään pääsemistä.

Itselläni on Norton Antivirus 2010 käytössä ja se kyllä estää kaikki epäilyttävät tai tunnistamattomat .exe tiedostot. Symantecilla kerääntyy erillinen tietokanta ohjelmista käyttäjäkokemusten mukaan ja se luokittelee ne ohjelmat sitten siellä sitä mukaan esim Luotettavat ja epäilyttävät ohjelmat, yleensä se estää aina nuo epäluotettavat ja jopa luotettaviakin ohjelmia, jotka ei ole vielä päivittynyt Symantecin tietokantaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voit koittaa tietysti Open Office ohjelmaa, tukee myös MS Officen tiedostoja jne. Ja on ilmainen, oletko tarkastellut ettei esim joku virusohjelma estä päivittämään pääsemistä.

Itselläni on Norton Antivirus 2010 käytössä ja se kyllä estää kaikki epäilyttävät tai tunnistamattomat .exe tiedostot. Symantecilla kerääntyy erillinen tietokanta ohjelmista käyttäjäkokemusten mukaan ja se luokittelee ne ohjelmat sitten siellä sitä mukaan esim Luotettavat ja epäilyttävät ohjelmat, yleensä se estää aina nuo epäluotettavat ja jopa luotettaviakin ohjelmia, jotka ei ole vielä päivittynyt Symantecin tietokantaan.

Kiitos vastauksestasi  :)

Ongelma 3 olla nyt ratkaistu ja minä tehdä päivitys normaalisti.

Ongelma 2. Minulla mahdollisuus ostaa DVD Microsoft Office Student ja tämä ei olla kallis (120 Eur). Onko parempi ostaa DVD tai käyttää tietokoneen kokeilu ja joutua maksamaan mahdollisesti enemmän 60 pävän jälkeen?

Ongelma 1. Fail safe installer pitää saada pois. Ohjelma kysyä (pop-up) useasti asennus ja tämä olla inhottava tapa. Miten tämä esiasennus ohjelma voi poistaa?

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelma 2. Minulla mahdollisuus ostaa DVD Microsoft Office Student ja tämä ei olla kallis (120 Eur). Onko parempi ostaa DVD tai käyttää tietokoneen kokeilu ja joutua maksamaan mahdollisesti enemmän 60 pävän jälkeen?

Jos opiskelet jossain näistä yliopistoista/ammattikorkeakouluista saat Microsoft Officen 52 eurolla osoitteesta http://www.huippuedullinen.fi/ .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cathy,

Kokeilepa tosiaan tuota ilmaista OpenOfficea. Sillä hoidat hommat ihan yhtä hyvin, kuin Microsoftinkin Officella. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos opiskelet jossain näistä yliopistoista/ammattikorkeakouluista saat Microsoft Officen 52 eurolla osoitteesta http://www.huippuedullinen.fi/ .

En opiskella yliopisto/ammattikorkeakoulu. Minulla ei olla ongelma maksaa Office ohjelmasta 68 Eur enemmän (Minä syödä vähemmän ;D)

Tiedätkö Sinä mitä 60 päivän kokeilujakso verkossa tarkoittaa?

Kokeilepa tosiaan tuota ilmaista OpenOfficea. Sillä hoidat hommat ihan yhtä hyvin, kuin Microsoftinkin Officella. :thmbup:

Hei Arttu  :)

Minulla helppo käyttää Microsoft Office 2007 kun työssä olla sama ohjelma ja tämä syy haluta Microsoft tuote  ;)

Cathy ^.^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Cathy!

Jos sinulla on tuo ohjelma käytössä työpaikallasi työnantajan kustantamana, niin tarkista kuuluuko työpaikkasi kotikäyttöedun (Home Use Program / HUP) piiriin:

http://www.microsoft.com/finland/officekotiin/default.htm

Jos kuuluu (isoissa yrityksissä, jotka ovat MS volyymiostajia, tuo etu usein tulee henkilökunnalle 'kylkiäisenä'), on Office paketti sinulle tosi edullinen (12,95 + postikulut) eikä silloin kannata edes miettiä verkossa olevan kokeiluversion käyttöä, kuin korkeintaan siihen saakka kunnes saat HUP-version.

En tiedä mitä verkkoversio tarkoittaa, mutta ei kai sen kokeilusta voi haittaakaan olla! Sen 'elämä' vain loppuu, kun 60 pv on kulunut. Ja jos elämän jatkaminen tulee kalliimmaksi kuin asentaa uusi DVD:ltä, niin sitten vain uninstalloit sen ja lataat DVD:ltä uuden version tilalle. Ei se sen kummempaa ole.

Ofiice Home & Student paketteja saa muuten Suomesta jo n. 80 eurolla. Siinä ei sitten tule mukana Outlookia (vaikka maksaisit 120 euroa). Tuossa HUP versiossa on kaikki 'herkut' (9 ohjelmaa).

Jarmo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sinulla on tuo ohjelma käytössä työpaikallasi työnantajan kustantamana, niin tarkista kuuluuko työpaikkasi kotikäyttöedun (Home Use Program / HUP) piiriin:

Hei Mr. Lumiaho

Kiitos tämä vihje. Minä kysyä huomenna minun esimies.

Ofiice Home & Student paketteja saa muuten Suomesta jo n. 80 eurolla. Siinä ei sitten tule mukana Outlookia (vaikka maksaisit 120 euroa). Tuossa HUP versiossa on kaikki 'herkut' (9 ohjelmaa).

En tarvita Outlook ohjelmaa  ;)

Cathy ^.^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos paljon tämä vihje. Minä saan ilmaiseksi Office-ohjelman  :)

En tiedä mitä verkkoversio tarkoittaa, mutta ei kai sen kokeilusta voi haittaakaan olla!

Minä uteliaana kokeilla ja ohjelma avaa Internet yhteys ja pitää valita ostaminen tai download free trial...

Ostamisessa saada valita professional 606,05 Eur ja "edullinen" opiskelija office olla 139,00 Eur  :o

Minä tarvita vielä apua ongelma 1 kanssa. Onko turvallinen poistaa ohjelma kansiosta Program files?

Cathy ^_^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Minä tarvita vielä apua ongelma 1 kanssa. Onko turvallinen poistaa ohjelma kansiosta Program files?

Jos sen poistaa suoraan kansiosta, kaikki pikakuvakkeet jää. Kaikki ohjelmat eivät tykkää poistamisesta näin, vaan jäävät kummittelemaan.

Parempi tapa on uninstalloida ohjelma "lisää/poista" sovelluksen avulla. Silloin se poistaa sen hankalistakin paikoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Cathy !

Jos et saa apua muualta. Soita arkipäivänä Mickrosoft tekn. tuki.  09 525 502 500

Saat valita kielenkin.

Hei Heikki

Tämä Fail safe installer ohjelma ei olla Microsoft ohjelma ja he ei auttaa tämä ongelma.......

Jos sen poistaa suoraan kansiosta, kaikki pikakuvakkeet jää. Kaikki ohjelmat eivät tykkää poistamisesta näin, vaan jäävät kummittelemaan.

Parempi tapa on uninstalloida ohjelma "lisää/poista" sovelluksen avulla. Silloin se poistaa sen hankalistakin paikoista.

Minä tietää tämä. Minä poistaa usea ohjelma tämä tapa ja tämä ohjelma ei mahdollinen poistaa (ei löytää valikko) ja tämä syy kysyä "suora" poistaminen....

Cathy ^_^

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cathy, kerro vähän mitä se "Fail safe installer" oikein haluaa tehdä? On nimittäin ihan outo ohjelma minulle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cathy, kerro vähän mitä se "Fail safe installer" oikein haluaa tehdä? On nimittäin ihan outo ohjelma minulle.

Tietokone (Minulla olla uusi Samsung Laptop) pitää sisällä tämä ohjelma. Ohjelma haluta suorittaa tehtävä (Windows 7 ilmoitus) ja en sopia tämä. Minä käyttää tietokone pitkä aika ja saada useasti tämä ilmoitus.....

Lisää tieto tämä "ohjelma"

http://www.failsafe.com/

Minä en löytää tämä ohjelma "Lisää/poista" osio.....

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos se nyt on sama ohjelma, kuin tämä kaivelemani, niin arvaan sen olevan kytkettävissä pois tietokoneesi SETUP-ohjelmasta.

En tietysti ole varma, koska en tuosta löytänyt enempää tietoa.

http://www.failsafe.com/fi/support/frequently-asked-questions

FailSafe on BIOS-ohjelma, ja kiintolevyn vaihtaminen käynnistää palautusprosessin.Palautusprosessi asentaa vaaditut Windows-komponentit taustalla automaattisesti käyttäjän tietämättä ja mahdollistaa FailSafen toiminnan jatkumisen. BIOS-pohjaisena FailSafe-sovellus selviää laite- tai ohjelmistomuutoksista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään