Jukka Hemilä

St Maarten ja Maho beach

29 viestiä aiheessa

Tässä muutamia kuvia maailman ehkä kuuluisimmalta spottailupaikalta. Maineensa veroinen mesta sanoisin, lämmintä ja mukavaa katseltavaa. Sitten kuviin, aloitetaan Spottauspaikan esittelyllä eli Sunset bar Maho beachillä. Baarissa hyviä tarjouksia esim ilmaiset juomat yläosattomissa saapuville naisille.

[ attachment removed / expired ]

Jo tullessa ihmettelin businesskoneiden määrää. Tehokasta parkkeeraamista. Seassa hauskat rekkarit sarjasta M-YBBJ.

Näitä syöttökoneita riitti. Muutenkin tässä on ne peruselementit St Maartenilta: miehet kuvaa, naiset bikineissä ja aurinko paistaa.

Sunset baarissa kuuluu radiosta lennonjohto ja surffilautaan on kirjattu päivän koneet. VP-AAF laskeutuu.

Silti isot koneet on aina vaikuttavampia katseltavia. Air Francen F-GLZP sorvaa laskua:

Sama firma, F-GNII:

Corsair saapui F-HLOV:lla.

KLM PH-BFL paikallisittain melko korkealla:

Oli pienempiäkin kiva katsella. AA:n retro Astrojet. Nokkakartio vaihdettu ja nokasta Astrojet teksti irronnut.

Rahtiklassikko, B727 N994AJ:

Insel Airin PJ-MDD:

Businessjettejä myös liikkui eikä kaikki olleet vain parkissa. Lähdössä N45GD. Turku-topicissa oli puhetta morjenstamisista, täällä se myös osataan.

Fokkerin (PJ-DAA) co-pilotti veteli luu ulkona.

PJ-MDD lähti uudelle keikalle:

JetBluen kaveri avasi ikkunan heiluuttaakseen, N559JB.

AA lähti toiseen suuntaan kuin muut. N919AN:

Isojen lähdöt oli näyttäviä. Kiva kun kurvasivat ympäri siinä muutaman kymmenen metrin päässä. Tuolla ohjaamossa heilutellaan ja kuvataan! F-HLOV:

Toinen sille:

Ehtoo alkaa tulla ja valo hiipua. F-GPAT valmiina lähtöön:

Tähän on hyvä lopettaa, N430QS:

Terv. Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienot kuvat tosiaankin !  :) Ehdottomasti pakko päästä tonne joskus ! Iskä sano et jos joskus aikanaan saan paperit lukiosta niin saan lentoliput tonne  :laugh: No, saa nähdä jääkö lupaus pitämättä, sillä lentoliput tonne yllättävänkin tyyriitä  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, saa nähdä jääkö lupaus pitämättä, sillä lentoliput tonne yllättävänkin tyyriitä  :-\

AF:llä pääsee hesasta tonnilla edestakas eli ei minusta mitenkään erityisen tyyriitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

AF:llä pääsee hesasta tonnilla edestakas eli ei minusta mitenkään erityisen tyyriitä.

Tonnilla edestakas ?  :o No sit oon kattellu vääri ku "haaveilu" lentovarauksia oon tehny . Ja jokainen oikeastaan määrittelee itse sen mikä on kallis ja mikä halpa  ;) Mutta joo, ei se kovin kallis sitten olekkaan .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli pienempiäkin kiva katsella. AA:n retro Astrojet. Nokkakartio vaihdettu ja nokasta Astrojet teksti irronnut.

Siinä on hieno livery mennyt pilalle  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tonnilla edestakas ?  :o No sit oon kattellu vääri ku "haaveilu" lentovarauksia oon tehny . Ja jokainen oikeastaan määrittelee itse sen mikä on kallis ja mikä halpa  ;) Mutta joo, ei se kovin kallis sitten olekkaan .

Tietysti tuohon tulee toinen mokoma tonni hotellia päälle (per huone) eli 1500-2000€/nuppi pääsee. Tietysti jos jahtaa niin pääsee varmasti hieman halvemmallakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

d**n... Hukkareissu siis ? ;D

Ei ihan hukkareissu, sillä baarista pystyi kyllä kuvaamaan koneita...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella hieno masiina, erityisesti pyrstökartion muodot mun mieleen. Muutenkin oikein hieno kuvasarja ja ennenkaikkea kuvista välittyy todella hyvä meininki :thmbup: Tuonne on kyllä päästävä itsekin joskus. Suostuisikohan muuten vaimo hakemaan ilmaiset drinkit jos oikein kauniisti kysyisin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella hieno masiina, erityisesti pyrstökartion muodot mun mieleen. Muutenkin oikein hieno kuvasarja ja ennenkaikkea kuvista välittyy todella hyvä meininki :thmbup: Tuonne on kyllä päästävä itsekin joskus. Suostuisikohan muuten vaimo hakemaan ilmaiset drinkit jos oikein kauniisti kysyisin?

Höh ! Jättäisin vaimon makaamaan rannalle, ja itse menisin sinne baariin hakemaan drinkkejä... :P Mutta kauniit on koneen muodot tuossa !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mä melkein voisin luvata, että jos joku mut tonne vie, niin kyllä mä sitten ne drinkit haen...

komiat kuvat, kyllä mä jonain päivänä vielä tonne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö mitäs mun pitikään sanoa..... ai niin siis todella hyvät kuvat ja varsinkin tässä viimeisessä silmiähivelevän taiteellinen rajaus  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höh ! Jättäisin vaimon makaamaan rannalle, ja itse menisin sinne baariin hakemaan drinkkejä... :P

Pitää muistaa varata riittävästi latexia siltä varalta, että se siellä baarissa ei olekkaan Maho Bitch. Ettei tule jälkiporuja :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla