Antti Niska

FI-kelpuutus, Aerofan 15.4 alkavalla kurssilla

6 viestiä aiheessa

Hola,

Olen lähdössä Madridiin Aerofanille tekemään FI-kelpparia ja tuli mieleen kysellä onko muita suomalaisia lähdössä samaiselle kurssille? Asumiskuluja olisi mukava jakaa useamman kaverin kesken, tulee paljon halvemmaksi. Lisäksi auton vuokraaminen on mahdollista suuremmalla seurueella. Tietysti matkaseuraa on ihan kiva olla muutenkin. En ole ensimmäistä kertaa menossa Espanjaan suorittamaan kelppareita, joten siinä mielessä kyseisen maan hommat on kohtalaisen tuttuja. Minulla on lisäksi muutama tuttu, asuu/asunut Madridissa, jotka voivat auttaa mm. asumisasioissa. Koulujen tarjoamat asunnot ovat yleensä todella kalliita, joskin se helpoin vaihtoehto.

Jos olet itse lähdössä tai tiedät jonkun, joka on kurssille menossa, niin pyytäisin ottamaan yhteyttä. Laittakaa vaikka yksityisviestiä  :thmbup:

Terveisin,

Antti Niska

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ehdi viellä tuohon 15.4 erään, mutta jos jotakuta kiinnostaa FI Floridassa, niin voisi suunnitella

kesälle sellaisen retken. Hinta tällähetkellä Floridassa ko. kurssille on $7999 eli semmoiset 6k€.

Tiedän paikat siellä ja minulla on auto käytössä joten ei muuta kun passi ja hammasharja ja opiskelemaan

4-6 viikoksi. Toki saa ilmoittautua mukaan jos PPL tai CPL on tavoitteena.

Koulu on EFT Fort Pierce:ssä. http://www.flyeft.com/ Koulu ON JAA hyväksytty.

On kokemuksia tuolta (hyviä ja huonoja)  :)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään