Kim Tuominen

FSScreen ja kaksi näyttöä!

6 viestiä aiheessa

Onko mitään keinoa, jolla saisi valita kummasta näytöstä FSScreen nappaa kuvan? Minulla kun nimittäin FSScreen nappaa aina kummastakin näytöstä kuvan. Joskus jos vaikka FSScreenilla haluaisi simusta napata kuvan, niin se tunkee aina sen toisenkin näytön sinne kuvaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mitään keinoa, jolla saisi valita kummasta näytöstä FSScreen nappaa kuvan? Minulla kun nimittäin FSScreen nappaa aina kummastakin näytöstä kuvan. Joskus jos vaikka FSScreenilla haluaisi simusta napata kuvan, niin se tunkee aina sen toisenkin näytön sinne kuvaan.

Jos FSX käytössä niin paina V-näppäintä. Kaikki ylimääräiset ohjelmat hidastaa ja tuokin ongelma poistuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos FSX käytössä niin paina V-näppäintä. Kaikki ylimääräiset ohjelmat hidastaa ja tuokin ongelma poistuu...

Joo sitä oon käyttänytkin aina, mutta mitä nyt joskus oon kuullu, että sillä FSScreen:lla saattais tulla laadullisesti parempia kuvia, tiedä sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo sitä oon käyttänytkin aina, mutta mitä nyt joskus oon kuullu, että sillä FSScreen:lla saattais tulla laadullisesti parempia kuvia, tiedä sitten.

Samalla tavallahan se näytön näkymän kaappaa, taitaa vaan Fsscreen ottaa kuvan jpg-muodossa kun FSX tallentaa bmp:nä? En voi tarkistaa kun ei tällä koneella Fsscreeniä ole.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä se kuvan laatu pitäisi miksikään muuttua jos kaappaustapasi tallentaa kuvasi .bmpksi eikä ala itse sitä sotkemaan jpegiksi. FSScreen tallentaa bitmappeja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään