Timo Aalto

Kiinnostusta Coast To Coast-lennolle USA:ssa ensi kesäkuussa?

2 viestiä aiheessa

Tervehdys lajitoverit,

olen tekemässä lentomatkaa kesäkuussa USA:n itärannikolta (Bostonista) länsirannikolle (Van Nuys:n 16 Right:lle).

Olen varannut lasiohjaamollisen uudenkarhean Archerin ja suunnitelma on pikkuhiljaa kasassa, mutta on vain yksi ongelma: lentokaveri, jonka piti tehdä lento vastakkaiseen suuntaan ja palauttaa kone takaisin Bostoniin, joutui perumaan.

Eli kiinnostaisiko Sinua hieno lentoreissu USA:n halki, lännestä itään. Kone olisi käytössäsi n. 20.6 alkaen L.A:ssa ja aikaa koneen lentämiselle tuo n. 2200NM olisi n. 10 päivää.

Kustannukset kokonaisuudella ovat n. 6000 USD (erillinen kulubudjetti jo laadittu) sisältäen kaikki lentämiseen liittyvä: vakuutukset, kartat, lask.maksut, polttoaineet, koneenvuokrat, intro-lennon kulut koneelle jne.

Minulla on myös kaikki materiaalit us:n lentosäännöistä, radioliikenteen oppi-dvd:t, faa:n lupakirjahakemukset jne. eli järjestelyjen puolesta pääsisi aika valmiiseen pöytään.

Jos vähänkäään herätti kiinnostusta niin ole ihmeessä yhteydessä minuun:

Timo Aalto

0400 801205

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä tuo kululaskelma vielä tiedoksi:

- koneen vuokra 117USD/h

- polttoaine 47USD/h

yht. 164USD/h --> minimi veloitettava lentoaika on 3h/vrk eli yhteensä 11vrk X 3h X 164USD=5412USD (jos koko aika ei kulu, niin kerho veloittaa käyttämättömistä tunneista 85USD

- lennon opettajan palkkio 400USD

- lennon opettajan lennot 160USD

- vakuutus 1000USD (arvio)

- kartat yms. 300USD

- lask. maksut 50USD

Eli kokonaisuus ilman mannertenvälisiä lentoja, hotelleja ja sapuskoja on n. 6000USD.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään