Harri Heikkilä

Edullisin EOS-7D?

9 viestiä aiheessa

Tuota Cameranu.nl voin suositella  :thmbup:

Tilasin itse pari kuukautta sitten 7d:n sieltä, tuli 150e halvemmaksi postikuluineen mitä Suomesta. Postikulut on 20e:n luokkaa. Ainoa että sivut on hollanniksi, mut google translator kääntää hyvin englanniksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten Canonin ja Nikonin runkojen kanssa toimii takuu? Onko se oikeasti maailmanlaajuinen ja ongelmaton systeemi?

Itse olen ostanut Euroopasta lähinnä käytettyä tavaraa, jossa takuuta ei olekaan. Pari vuotta sitten Nikonin objektiivia amerikasta tilatessa oli hyvä kuulla ajoissa, että Nikonin "USA" ja "imported" -versioilla on iso ero takuupuolella. USA-versiolla on maailmanlaajuinen takuu (ts. JAS Tekniikka), mutta imported-version takuuasiat tulee hoitaa myyjäliikkeen kautta. Siinä olisikin ihmettelemistä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota Cameranu.nl voin suositella  :thmbup:

Tilasin itse pari kuukautta sitten 7d:n sieltä, tuli 150e halvemmaksi postikuluineen mitä Suomesta. Postikulut on 20e:n luokkaa. Ainoa että sivut on hollanniksi, mut google translator kääntää hyvin englanniksi.

Voin myös suositella Cameranu.nl:ää. Kahdesti olen tilannut ilman mitään ongelmia. Ensimmäisellä kerralla tilasin perjantaina ja paketti oli Vantaalla torstaina. Nyt tilasin maanantaina ja paketti on nyt torstaina Turun kohdilla tulossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Brittien ebaysta uusi runko irtoaa postikuluineen päivän kurssilla hintaan n. 1230€.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten Canonin ja Nikonin runkojen kanssa toimii takuu? Onko se oikeasti maailmanlaajuinen ja ongelmaton systeemi?

Selvitin Canonin kohdalta tuota takuuasiaa aikanaan kun olin tilaamassa. Canonilla on ainakin tuolla Cameranu.nl:n rungoissa 2 vuoden takuu, joista ensimmäisen vuoden hoitaa Suomen jas-tekniikka ja toisena vuotena pitää lähettää Hollantiin. Suomessahan tuo takuu taitaa olla vuoden.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Canonilla on nykyään maanosakohtainen takuu. ts. kaikki EMEA alueelta ostetut Canonin kamppeet menee ihan JAS-tekniikalle takuuaikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään