Taneli Äikäs

Purjetaitolento EM & MM -kisaa Jämillä 2010

9 viestiä aiheessa

Tällä hetkellä ilmoittautunut:

23 MM -kisapilottia

9 EM - kisapilottia

7 kansallisuutta

Suurimmat maat eivät ole vielä ilmoittautuneet. Ja sitten asiaan:

http://www.jami2010.com/contact.php

Eli mullahan on tuolla noinkin hieno titteli kuin "Director of Volunteers" ..  8)

Tarvitsisin vaan noita "johdettavia" lisää, eli talkoolaisia kisan pyörittämiseen. Voidaan tarjota vaatimaton majoitus, sapuska joka päivä ja yhdessä Jämi Fly In - talkoolaisten kanssa yhteiset pippalot joskus elo-/syyskuun vaihteessa, joissa ei tule nälkä eikä jano (eikä kylmä)..

Yhteyttä voipi ottaa:

taneliaikas@gmail.com

040 557 2129

tai tämän foorumin kautta yksityisviestillä. Kaikenlainen apu on tervetullutta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onhan sulla taneli mun nimi jo siellä listoilla. nyt näyttää siltä, että olis koko heinäkuu mahdollisuus olla siellä, mut ainakin viikonloput ja kisaviikon pyrin ainakin olemaan. ja mun majoituksesta sun ei tarvi murehtia, se on järjestyksessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onhan sulla taneli mun nimi jo siellä listoilla. nyt näyttää siltä, että olis koko heinäkuu mahdollisuus olla siellä, mut ainakin viikonloput ja kisaviikon pyrin ainakin olemaan. ja mun majoituksesta sun ei tarvi murehtia, se on järjestyksessä.

Joo, meillä oli äsken puhelinpalaveri, sustaki puhuttiin. Hyvä jos pääset. Mutta ilmoittautumiset henk. koht kiitos.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katoppa Taneli Lennunettiä, vapaa keskustelu-säie. Kun ei ite pääse, niin pakko yrittää auttaa muuten.... ::):thmbup:

Huomasin.. ja kiitoksia edellisestäkin..  ;D mutta tosiasiahan on se, ettei foorumeilta ketään saa talkoisiin värvättyä.. tai jos ny yhden tai kaksi se on jo saavutus.. foorumeilla on vaan hyvä asiasta mainita, että kaverit tietää mikä mulla on asiana kun heille soitan, ettei tarvi sitten enää selitellä..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään