Guest skuosman

Suomen Urheiluilmailuopisto ei tiedota kursseista FF-sivulla

40 viestiä aiheessa

Ja mitähän tekemistä FF:llä on minkään ilmailuliiton kanssa? Tai kerhojen? Logiikka haloo!

Mitä ihmeen "tekemistä" pitäisi olla? Olisiko ilmailuharrastuksen- tai jopa "elämäntavan" ylläpitäminen kukin taho omalla tavallaan mitään? Haloo!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä ihmeen "tekemistä" pitäisi olla? Olisiko ilmailuharrastuksen- tai jopa "elämäntavan" ylläpitäminen kukin taho omalla tavallaan mitään? Haloo!

juuri tähän tähtäsin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SUIO on niin tiiviissä kytköksissä Ilmailuliittoon, että jos yhteistä hyvää ei saa täällä edistää niin mikä tämän sivuston tarkoitus ylipäätään on.

Vai on se liiketoiminnan markkinointi nykyään "yhteisen hyvän edistämistä"? Eikö se yhteinen hyvä edistyisi myös, jos kaikki puhtaasti kaupalliset toimijat tiedottaisivat tuotteistaan/palveluistaan täällä? Jos ei, niin miksei muka?

Liitto on meidän kaikkien ilmailijoiden asialla

Mistä lähtien?-)

ja täällä varmaan vieraillaan ahkerammin kuin liiton omilla sivuilla tai SUIO:n sivuilla

Varmaan niin, olisi liiton ollut aika katsoa peiliin jo 10 vuotta takaperin, notta jos jonkun keskustelualueen pykäisi pystyyn? Ainiin, liittohan oli kaikkien ilmailijoiden asialla ja jätti perustamatta moisen turhuuden. (tiedän kyllä eut:n ilmailu.orgista, mutta eut:han ei nyt ainakaan ole kaikkien ilmailijoiden asialla).

Ehkäpä moderaattorit vielä harkitsevat toisenkin kerran mitä ovat kieltämässä.

Monikko? Minulle jäi tämän keskustelun alkupuolelta sellainen kuva, ettei yhteistyötä ja sopimista ole kunnolla edes yritetty vaan on lähdetty nopeasti ovet paukkuen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt näyttää siltä että intohimoja herää yhdessä suunnassa aina kun puhutaan siitä mitä Opisto tekee tai on tekemättä. Osa (tähänkin) aiheeseen liittyvästä viestinnästä on tapahtunut muualla eikä ole edellyttänyt ovien paukuttelua saati muutakaan esille nostettua dramatiikkaa. Antaas nyt katsoa minne oikeastaan mennään kun asioita on päästy selvittelemään rauhassa...

Matti Huoviala

Suomen Urheiluilmailuopisto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Ilmailuliiton toiminta on vierasta niin voi aloittaa vaikka sen web-sivuilta.

Yhteisellä asialla liitto on ollut vuodesta 1919 lähtien.

Liiton ja kaupallisten toimijoiden erokin luulisi olevan aika selvä. Ero selviää kyllä vaikka tuolta liiton web-sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osa (tähänkin) aiheeseen liittyvästä viestinnästä on tapahtunut muualla eikä ole edellyttänyt ovien paukuttelua saati muutakaan esille nostettua dramatiikkaa.

Aivan... Näyttää todella harkitulta toiminnalta.

Olemme saaneet ilmoituksen, joka tarkoittaa etä emme voi tiedoittaa kursseistamme Flight Forumilla; ylläpitäjä Sami Puro ilmoitti:"Kaupallisten palveluiden tai nettisivujen mainostaminen ei ole sallittua keskustelualueella. Sivuillemme voi ostaa mainostilaa, josta saat lisätietoja meiltä."

*clip*

EDIT2: kaikki Opiston toimintaan liittyvät kysymykset tulee esittää jossain muualla kuin tällä palstalla jos haluaa saada niihin vastauksen.

(ja ps. Sakari on näköjään poiminut tuossa ylempänä viestin poiston yhteydessä automaattisesti lähetettävästä viestistä/huomautuksesta tasan YHDEN lauseen.. vaikkakin kyllä kirjoitin tuon yllä osittain lainatun automaattiviestin jatkoksi myös lisäselvityksen. Mutta tietysti asian näkee aina itse kukin tavallaan...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liiton ja kaupallisten toimijoiden erokin luulisi olevan aika selvä. Ero selviää kyllä vaikka tuolta liiton web-sivuilta.

Suomen Urheiluilmailuopisto Oy ja SUIO Oy eivät kumpainenkaan ole liittoa, eikä niitä kumpaakaan omista ymmärtääkseni kokonaan tämä kyseinen liitto. Viimeisi mainitun omistajista ei tosin ole tarkkaa tietoa muutenkaan, tiedossa on vain, että ainakin yksi omistaja on osuudella X tuo ensiksi mainittu...

(vinkki vihjerajoitteisille: se, joka tietää, kuka tai ketkä SUIO Oy:n omistaa tai omistavat, voisi ehkä kertoa siitä julkisestikin)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä en urputa ylläpitäjien tekemästä työstä. Haluan vain kertoa miksi emme tiedota täällä. Olemme mainostaneet aika paljon tuossa oikeassa yläkulmassa ja ehkä mainostamme jatkossakin jos on tarvetta.

Viittaan edelliseen viestiini.

-M-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua ainoastaan naurattaa ja huvittaa tuo Sinun käyttäytymisesi tällä palstalla Tatu! Ei aihetta kommentteihin.

saku

www.suio.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua ainoastaan naurattaa ja huvittaa tuo Sinun käyttäytymisesi tällä palstalla Tatu! Ei aihetta kommentteihin.

saku

www.suio.fi

Kun tuossa nyt on tuo suio.fi -osoite lopussa sanan "yksityishenkilö" sijaan, niin oliko tämä sellaista SILin osaomistaman yrityksen toimitusjohtajan asemassa lausuttua tekstiä? Ja älä suotta mene itse aiheeseen, vaan keskity henkilökohtaisuuksiin jatkossakin.

edit: jaa, markku ehtikin ensin...

ps. nyt tiedetään, että Herra Toimitusjohtajaa huvittaa, sen sijaan sitä ei vielä tiedetä, kuka sen huolto-ohjelmapajan omistaa ja kenen taskuun sen mahdolliset tuotot valuvat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy nyt hieman katsoa muutama viesti ylöspäin ja ihmetellä kun ensin liitto ei ole oikeastaan millään tavalla mukana Opistossa ja nyt sitten ollaankin hirveän sidoksissa liittoon. Kommentoin tässä siis Tatun viestejä tässä ketjussa.

saku

www.suio.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kommentoin tässä siis Tatun viestejä tässä ketjussa.

Yritähän ensi kerralla kommentoida sitä muuta sisältöä, vaikka olenkin näemmä ilmeisen kiehtova ihminen... Sen lisäksi voisit lukea sen "muutaman viestin ylöspäin" ja kertoa minullekin, missä minä otan kantaa siihen, millä tavalla liitto on tai ei ole hirveän sidoksissa näihin kahteen mainittuun yritykseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin.. Asia lienee kyllä tältä osin käsitelty, tässä ketjussa - kun alkaa mennä jo vähän asian ohi. Ainakaan minulla ei toistaiseksi ole lisättävää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.