Guest Joonas87

Bad Company 2 4.3.2010

70 viestiä aiheessa

Juu, tiedetään. Ei kaikki TV2nkaan servut ole tuossa uudessa ärrä vitosessa. Jos ei ala viikon sisään hommat toimia niin sitten pitää varmaan vaa asentaa uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, itelläkin oli vaikeaa kun ei ollut pariin viikkoon pelannut netissä, kyllä se pikkuhiljaa helpottaa kun opiskelee karttoja enemmän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alussa vtutti niin että teki mieli lopettaa. Pari rankkia jo kun nousee niin helpottaa ja on helkutin mukavaa :)

Näinpä, näinpä... Nykyään menee jo näin hyvin parhaimmillaan. ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten toi online-peli on niin tukkosta, turpaan tulee koko ajan?!? Helpottaako ajan myötä ja paremmilla varusteilla?

Kyllä se siitä helpottaa kun oppii talon tavoille. Hiukan vaan rupee kyrsimään noi 40 milliset....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi sika! Myyntiin menis peli, mutta kun tuli ostettua download-versio. Ei tästä tuu yhtään mitään...

Kyllä sen silti voi myydä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huomasiko muut virhettä SP viimeisessä tehtävässä ? Kiven kovaa tiimi-kaveri väitti että kone on AN-225 eikä AN-124... vaikka kone kyllä selvästi oli AN-124 Ruslan  :laugh:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan.... Mutta ei se haittaa, ei 225ssa ole muutenkaan niin paljon tilaa... Laskutelinekuilu oli esim menny aika överiksi :D

Kuin myös matkustamopätkä ennen ohjaamoa  :P

Ei siinä mitään, hyvä ainakin oli tuo yksinpeliosuus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ite pidän tuossa Airbornessa kaikkein hauskimpana juuri tuota matkustamopätkää. Mutta et tule moninpeliinkään kyllästymään, kun saat niitä unlockkeja vähän avattua niin alkaa homma pyörimään aika nätisti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli jos sais pyydellä kaveriks ni voitas mättää squadeis jos sattus vielä mikki olemaan :)

Oma account nikki on:

VaarinValiLiha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä jauhan välillä PS3:lla Bad Company 1 ja 2:sta. Oon pelannu kaikkia Battlefield 1942:sta asti. Kyllä nämä Bad Company-sarjan Battlefieldit pitää konsolille hankkia eikä PC:lle mun mielestä. Niihin alunperin suunniteltukkin. Mukavaa vaihtelua ku voi sohvalla köllötellä ja pelailla laajakuva TV:stä kotiteatterin kajareilla äänimaailmasta nauttien ;D PC:llä jos haluaa aitoa alkuperäistä Battlefield kokemusta niin kannattaa pelata Battlefield 1942 Forgotten Hope-modilla varustettuna tai sitten Battlefield 2 Project Reality Modilla. Upeita kokemuksia edelleen. Puhumattakaan Battlefield Vietnamista jossa voi kuunnella 60-luvun rokkia samalla ku lentää kopterilla 8) Konsoleilla näissä Bad Companyissa on plussaa se, että huijareita ei pyöri lainkaan servereillä toisinkuin PC versioissa. Ei ole tarvetta PunkBustereille sun muille.

Mutta siis nick on PS3lla Windman87.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä jauhan välillä PS3:lla Bad Company 1 ja 2:sta. Oon pelannu kaikkia Battlefield 1942:sta asti. Kyllä nämä Bad Company-sarjan Battlefieldit pitää konsolille hankkia eikä PC:lle mun mielestä. Niihin alunperin suunniteltukkin. Mukavaa vaihtelua ku voi sohvalla köllötellä ja pelailla laajakuva TV:stä kotiteatterin kajareilla äänimaailmasta nauttien ;D PC:llä jos haluaa aitoa alkuperäistä Battlefield kokemusta niin kannattaa pelata Battlefield 1942 Forgotten Hope-modilla varustettuna tai sitten Battlefield 2 Project Reality Modilla. Upeita kokemuksia edelleen. Puhumattakaan Battlefield Vietnamista jossa voi kuunnella 60-luvun rokkia samalla ku lentää kopterilla 8) Konsoleilla näissä Bad Companyissa on plussaa se, että huijareita ei pyöri lainkaan servereillä toisinkuin PC versioissa. Ei ole tarvetta PunkBustereille sun muille.

Mutta siis nick on PS3lla Windman87.

Onko sulla konsolissa hiiri vai väännätkö padilla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sulla konsolissa hiiri vai väännätkö padilla?

Ihan padia käytän. Kyllä siihen hyvin tottuu kun vähän aikaa pelailee eikä se enään häiritse niinkuin silloin alussa kun siirtyi FPSää pelaamaan tietokoneelta konsolille. PS3een pystyy kyllä tosiaan USB:n kautta kytkemään näppäimistön ja hiiren, mutta en ole itse vielä kokeillut. Tiedä sitten miten mukavaa näppis + hiiri yhdistelmällä on pelata sohvalta käsin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään