Heikki Sten

Kuka soitti?

15 viestiä aiheessa

Tämmöistä on alkanu sattua minulle.

Nyt  viisi kertaa viikon sisään tullut puhelu numerosta +4735705650

Katsoin Googlesta ja siellähän se oli  http://www.vemringde.se/index.php?q=4735705650

Toistaiseksi puhelinlaskussa ei ole mitään ihmeellistä. Aika monelle tuo on kuitenkin soitellut. Oliskohan siellä norjaa puhuttu. Automaattiääni kuitenkin. Kerran soitin takasin ja nyt en enää vastaa. >:(

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöistä on alkanu sattua minulle.

Nyt  viisi kertaa viikon sisään tullut puhelu numerosta +4735705650

Katsoin Googlesta ja siellähän se oli  http://www.vemringde.se/index.php?q=4735705650

Toistaiseksi puhelinlaskussa ei ole mitään ihmeellistä. Aika monelle tuo on kuitenkin soitellut. Oliskohan siellä norjaa puhuttu. Automaattiääni kuitenkin. Kerran soitin takasin ja nyt en enää vastaa. >:(

Yleensä nuo on huijarifirmoja jotka yrittää saada sinut soittamaan

sikahintaiseen numeroon takaisinpäin. Maksat sitten puhelinlaskussa

huijareille jopa kympin-pari eli kannattaa tarkkailla seuraavaa laskua

niin tiedät paljonko lysti kustansi.

Aiheesta ollut täälläkin joskus ennenkin juttua ja uutisissa vuosien

mittaan varoiteltu lukuisat kerrat vuosien mittaan. Noihin  ulkomaisiin

nroihin joiden hinnoittelusta ei tiedä ei kannata missään nimessä soitella takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaista olen epäillytkin ja tästä haluaisinkin puhua että kuinka voi veloittaa vaikka ei ole mitään ostanut eikä tilannut. Onko esim. Sonera voimaton jos tällainen "virma" laskuttelee tyhjästä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaista olen epäillytkin ja tästä haluaisinkin puhua että kuinka voi veloittaa vaikka ei ole mitään ostanut eikä tilannut. Onko esim. Sonera voimaton jos tällainen "virma" laskuttelee tyhjästä?

Ruotsinpuolella olet voimaton.Itse olet soittanut sinne,ne voi laskuttaa mitä haluaa....... :thmbdn:

Ihan sama juttu jos soitat sexilinjalle vai mitä ne on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ota yhteyttä suoraan firman toimitusjohtajaan Dag Harald Johansen +47 41300000 ja kerro huolesi.  ;D Ja norjalaisten kokemuksia moisesta toiminnasta jota kutsutaan myös puhelinterrorismiksi. Kuka perustaa Suomeen vastaavan sivuston?

Unicall on aika iso firma telemarkkinoinnissa Norjassa. En usko että tulet saamaan isoa puhelinlaskua, koska tämä ei ole(ainakaan tunnettu) huijausfirma vaan agressiivinen puhelinmyyjä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ota yhteyttä suoraan firman toimitusjohtajaan Dag Harald Johansen +47 41300000 ja kerro huolesi.  ;D Ja norjalaisten kokemuksia moisesta toiminnasta jota kutsutaan myös puhelinterrorismiksi. Kuka perustaa Suomeen vastaavan sivuston?

Kiitos, sinähän löysit hyvin.

Yritin Google käännöstä:

[ attachment removed / expired ]

No juu en nyt ihan tajua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Heikki. Olen asunut Norjassa pian 16 vuotta. Tuon www.telefonterror.no sivuston ylläpitäjä on ihan tavallinen jamppa nimeltä Bjarte. Hän kyllästyi aikoinaan jatkuviin "outoihin" puhelinnumeroihin ja perusti näitä numeroita varten oman sivuston eli www.telefonterror.no. Kaikki voivat pistää sinne "oudon" puhelinnumeron ja kertoa millaista vaivaa se numero aiheuttaa. Vuosien aikana tuolle sivustolle on kertynyt lukemattomia määriä puhelinumeroita. Ja Bjarte kerää niitä ja pitää sivustoa yllä täaysin ilmaiseksi ja siksi hän on laittanut "Donate" napin sinne. Ei siitä tarvitsee välittää jos et todellakin halua antaa Bjartelle rahaa. www.telefonterror.no on siis ystävällinen sivusto joka kertoo eri puhelinnumeroiden taustan. Mielestäni erittäin hyödyllinen sivusto. Kun huomaan saaneeni puhelun pudosta numerosta, niin ensimmäiseksi tarkistan Bjarten sivuilta että kuka soitti.

Ja Norjassa on ilmainen nettipuhelinluettelo  http://www.gulesider.no/tk/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Heikki. Olen asunut Norjassa pian 16 vuotta. Tuon www.telefonterror.no sivuston ylläpitäjä on ihan tavallinen jamppa nimeltä Bjarte. Hän kyllästyi aikoinaan jatkuviin "outoihin" puhelinnumeroihin ja perusti näitä numeroita varten oman sivuston eli www.telefonterror.no. Kaikki voivat pistää sinne "oudon" puhelinnumeron ja kertoa millaista vaivaa se numero aiheuttaa. Vuosien aikana tuolle sivustolle on kertynyt lukemattomia määriä puhelinumeroita. Ja Bjarte kerää niitä ja pitää sivustoa yllä täaysin ilmaiseksi ja siksi hän on laittanut "Donate" napin sinne. Ei siitä tarvitsee välittää jos et todellakin halua antaa Bjartelle rahaa. www.telefonterror.no on siis ystävällinen sivusto joka kertoo eri puhelinnumeroiden taustan. Mielestäni erittäin hyödyllinen sivusto. Kun huomaan saaneeni puhelun pudosta numerosta, niin ensimmäiseksi tarkistan Bjarten sivuilta että kuka soitti.

Ja Norjassa on ilmainen nettipuhelinluettelo  http://www.gulesider.no/tk/

Kiitos kaikille ::)

Täällä selviää kaikki asiat!

Nyt vaan täytyy tästä lähtien katsoa ensin numero ja  vastata tai sitten ei. Tähän mennessä olen huudellut haloota tasapuolisesti kaikille. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle soitti toissa-iltana amerikan maalta setä, että mä oon voittanut 3 päivää Hiltonissa Orlandossa ja 6 päivän Bahaman risteilyn. Kuuntelin sitä hehkutusta hymy huulilla ja naureskelin sitä vedätystä. "Isn't that great! "all inclusive" ym. schaibaa.

Sitten se halus varmistaa että liput tulee varmasti oikeelle sällille ja Visallahan se varmistus olisi pitänyt tehdä. Kysäsin sitten että paljons tuo varmistus veloittaa multa, niin se oli 999 taalaa. heh. Suhteellisen kallis varmistus, väittäisin.

Mä sitten valehtelin, että mä oon sairaalassa eikä sattunut lompakko mukaan, että voisiko se soittaa huomenna uudestaan. Löi luurin korvaan. Tosikko.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime viikolla soitettiin tuntemattomasta numerosta. Kun vastasin puhelimeen, sieltä kuului nauhoitus "Asiakaspalvelijamme yrittää ottaa teihin yhteyttä. Olkaa hyvä ja odottakaa." Minun olisi siis pitänyt odotella puhelimessa, että kyseinen soittaja olisi sattunut vapautumaan muista kiireistään. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime viikolla soitettiin tuntemattomasta numerosta. Kun vastasin puhelimeen, sieltä kuului nauhoitus "Asiakaspalvelijamme yrittää ottaa teihin yhteyttä. Olkaa hyvä ja odottakaa." Minun olisi siis pitänyt odotella puhelimessa, että kyseinen soittaja olisi sattunut vapautumaan muista kiireistään. ???

No jo. Heh.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyikö soittajan numero kuitenkin? Automaattisoittelu muuten on Suomessa laitonta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyikö soittajan numero kuitenkin? Automaattisoittelu muuten on Suomessa laitonta.

Näkyi numero. Televisiolupaa kauppasivat. Jäi ostamatta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään