Petri Lehtovirta

Pistäkää paremmaksi

33 viestiä aiheessa

Kävellen EFHK:n ympäri (~32km, aikaa meni kuvaustaukoineen 5.5h, ~10kg kamerareppu tietty selässä.. ;))

Mielestäni tuosta tulee ~25 km. Sininen lenkki polkupyörällä ajettuna tekee minulla aika tasan 40 km. Matkaa Pihlajamäestä kehä 3:lle on 6 km, joten minulla tulee jo siitä reilut 12 km enemmän + Ruotsinkylän kautta tapahtuva muutamaa kilometriä pidempi reitti.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni tuosta tulee ~25 km. Sininen lenkki polkupyörällä ajettuna tekee minulla aika tasan 40 km.

Aivan! Katsoin karttaa huolimattomasti. Siis Ruotsinkylän kautta jos menee, tulee se 30km täyteen. Ei nyt tietenkään fillarilla semmosta lenkkiä lähde ajamaan normaalisti :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielestäni tuosta tulee ~25 km.

Hmm. Ei näemmä pitäisi sokeasti luottaa tekniikkaan. Poistin reitistä virheelliset GPS-pisteet ja korjatuiksi lukemiksi tulee:

~28km (kotoa kotiin, aiemmassa kartasssa näkyvä osuus ~26km)

~5h40min

Keskituntinopeus on kuutisen kilsaa tunnissa, mikä vastaa jo aika reipasta kävelyvauhtia. Tai sitten olet melekone jääkäri.

Korjattu keskinopeus ~5km/h. Kuulostaa realistisemmalta pienine taukoineen.

Mutta, kunnioitettava suoritus kuitenkin kerrassaan.  :thmbup:

Kiitos.

Tuo reitti tuli käveltyä parikin kertaa erään "Miljoona askelta kuukaudessa"-haasteen aikana. Siinä on muuten ketjun aiheen mukainen "Pistäkää paremmaksi"-suoritus!  :P

Jari: Oletko kokeillut askelmittaria lehdenjakajan hommassasi? Paljonko tulee kuukaudessa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jari: Oletko kokeillut askelmittaria lehdenjakajan hommassasi? Paljonko tulee kuukaudessa?

Hyvä idea, en muuten ole kokeillut. Joskus meinasin siihen jakofillariin laittaa digimittarin mutta se sitten jäi laittamatta. Yli 10-vuotta on tullut kipitettyä tuossa hommassa, kyllä siinä askelia on tullut varmasti merkittävä määrä. Itse tuo työ muuten tuntui alussa aivan "Tappavan raskaalta" siis aivan täysin mahdottomalta . . . mutta parissa kuukaudessa kunto nousi niin, että sitä pystyi tekemään jo melko hyvin. Nykyisin kun olen siihen jo tottunut, niin se ei mielestäni tunnu mitenkään erityisen vaativalta, paitsi silloin jos joku lehti on myöhässä ja joutuu kipittämään 4-5 tuntia ilman ruokapaussia . . tulee nälkä . . . energiaa kuluu aikalailla.

Sitä olen myös ihmetellyt, että eikö polvet ja nilkat kulu loppuun? Mutta ilmeisesti ne jotenkin uusiutuu koko ajan enkä ole mitään ihmeenpää niissä huomannut.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korjattu keskinopeus ~5km/h. Kuulostaa realistisemmalta pienine taukoineen.

Niin, no ei tuossa tosiaan kovin pitkiä taukoja voikaan pitää, jos meinaa selvitä siihen aikaan.  ;)

Ota, Teemu, tuo lenkki ohjelmistoon pari kertaa viikossa, ja jätä kamera kotiin, niin ei tartte pitää turhia taukoja...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä lasketaanko tätä miksikään, mutta 90-luvulla kävelin Algarven rantaviivan päästä päähän (luokkaa 200km). Keskinopeus ei ollut huima, kun aikaa meni pari viikkoa (joista tosin kolme päivää olin yhdesä paikassa sairaana). Lisäbonusta voisi saada 28 asteen keskilämpötilasta ;) Kulkusuunta oli idästä länteen.

hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävellen EFHK:n ympäri (~32km, aikaa meni kuvaustaukoineen 5.5h, ~10kg kamerareppu tietty selässä.. ;))

:o Kato s**ana, onhan tän näköjään joku hullu tehny! Tein saman joskus Miamissa, ja sitten päätin että kuntoilut ja spottailut on pidettävä erillään, muuten ei oikein kummastakaan tule mitään..

Respect!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään