Mikko Tuomi

Peruskauraa (Kapkaupungista)

10 viestiä aiheessa

Pari mielenkiintoista liveryä, mun mielestä.

[ attachment removed / expired ]

Tämä oli mun mielestä hauska.

En tiennyt aiemmin, että suoraputkisia 737 on vielä BA väreissä...

Kuvat Kapkaupungissa likaisen ikkunan läpi, joten "pahoittelen laatua".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yllättävää, ettei kukaan ole vielä kommentoinut noinkin mielenkiintoisia kuvia. Varmasti olet itsekin tietoinen tuon 737-200:n värityksen syystä, mutta niille, jotka eivät ole, kerrottakoon, että kyseessä on Comairin kone. Comair toimii British Airwaysin toimiluvalla (franchise) ja BA omistaa siitä 18%.

Joku asiasta tietämätön voi hieman yllättyä kun astuu "BA:n koneeseen" ja myöhemmin paljastuu, että kyseisellä lentovehkeellä on ikää jo 30v  ;D Lienee muuten yksi harvoista mahdollisuuksista lentää tuolla klassikolla suhteellisen turvallisen lentoyhtiön kyydissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yllättävää, ettei kukaan ole vielä kommentoinut noinkin mielenkiintoisia kuvia. Varmasti olet itsekin tietoinen tuon 737-200:n värityksen syystä, mutta niille, jotka eivät ole, kerrottakoon, että kyseessä on Comairin kone. Comairilla toimii British Airwaysin toimiluvalla (franchise) ja BA omistaa siitä 18%.

Joku asiasta tietämätön voi hieman yllättyä kun astuu "BA:n koneeseen" ja myöhemmin paljastuu, että kyseisellä lentovehkeellä on ikää jo 30v  ;D Lienee muuten yksi harvoista mahdollisuuksista lentää tuolla klassikolla suhteellisen turvallisen lentoyhtiön kyydissä?

Tuo piti muuten melko mureat äänet lähdössä, olivat huomattavasti kovemmat kuin perus 747/340 tavara jota tuolla näkyi pilvin pimein.

Ens heinäkuussa saattaa olla edessä pääsy tuon kyytiin. Tiedossa on JHB-VFA-JHB BA Operated by Comair. Pitää toivoa että sieltä pätkähtää -200 eikä -300 putken päähän :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista!  :thmbup: Lisääkin saa laittaa jos löytyy?

Mutta miksi ihmeessä tällaiset ketjut (näin on ollut monesti) pitää otsikoida "peruskauraksi"?  ???  Itse osasin odottaa spesiaalia kun kirjoitit tuonne Seuraava lentomatkasi -ketjuun, että Etelä-Afrikasta olet tulossa, mutta monelta saattaa mennä nämä ohi otsikon takia.. Sitä peruskauraa tulee nimittäin päivittäin ihan tarpeeksi tuolta EFHK-ketjusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, komeat kuvat! Ekassa varsin pirteä väritys! Vaikka jotkut ei tykkää niin mun mielestä ihan nätti :thmbup: Ja tokassa vanha kunnon nakkikannu :laugh:

Kuten Elinakin tuossa totesi niin lisää vaan jos löytyy!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta miksi ihmeessä tällaiset ketjut (näin on ollut monesti) pitää otsikoida "peruskauraksi"?  ???  Itse osasin odottaa spesiaalia kun kirjoitit tuonne Seuraava lentomatkasi -ketjuun, että Etelä-Afrikasta olet tulossa, mutta monelta saattaa mennä nämä ohi otsikon takia.. Sitä peruskauraa tulee nimittäin päivittäin ihan tarpeeksi tuolta EFHK-ketjusta.

Siksi, että avasin ketjun puoli viideltä aamuyöstä kohtuu monen promillen humalassa :)

Eipä mulla kauheasti kuvia ole kentältä kyllä tuolta reissulta, istuin terminaalin ravintelissa olusilla ja ajattelin pari räpsäistä muistoksi. Pari löytyy vielä, "harvinaisuus" korvatkoon laadulliset puutteet :) Tuo Vodkamainos on hauska, erityisesti takaosan "not for sale for persons under the age of 18" lentokoneen kyljessä aiheuttaa huvittuneita hymähdyksiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista!  :thmbup: Lisääkin saa laittaa jos löytyy?

Laittelin pari ensi kesän lentoa tuonne seuraava lentomatkasi-ketjuun, paneudun tuolla matkalla kuvaamiseen paremmalla ajalla, varsinkin tuolla yhdellä pienellä saarivaltiolla :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin , nämä ovat asteen harvinaisempia...tai uudempia, en oo kuvia vielä näistä aiemmin nähnytkään... tarkoittanee samalla sitä että DC-9-30 on ehkä joutunut väistämään, toki MD87:ja on fleetissä ainakin ollut...

Comairille on mennyt läjäpäin Alitalian yksilöitä, mutta nämä eivät ole siitä satsista...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla