Guest Sipa

LBU Viime syksynä Rodoksella. (5 Kuvaa)

5 viestiä aiheessa

Morjesta.. laitoin ihan vain teidän mieliksi pari kuvaa, että saisi rakentavaa palautetta ja kommentointia mitä mieltä olette..

Ja sitten kuviin..

[ attachment removed / expired ]

Mitä tälle kuvalle voisi tehdä??

Oon vähän näitä rajaillut joitakin..

Kaikki risut ja ruusut otetaan vastaan..  :laugh:

Ja jos joku vielä haluaa tietää päivämäärän niin on 21.10

Sami

EDIT: Laatu tuppaa muuttumaan tuon IfranView ohjelman kanssa mulla hieman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen kuva mielyttää eniten omaa silmää  :) . Kolmannessa  ( vaikka itse pidän tiukoista rajauksista ) niin vähän hieman liian tiukasti on rajattu kun kuvan raja on kiinni peräsimen kärjessä ( vai miksi sitä sanotaan ?  :laugh: ) ja perästä vähän muutakin ulkona.  Ja neljännessä olisi mielestäni kuvaa ottaessa saanut näkyä koko wingletti. Tai no riippuu mitä haluat korostaa siinä kuvassa  :) Muuten hyvät kuvat !  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kiitoksia! Wingletti näkyis jos ois tossa kiireessä saanu kohdistettua paremmin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

että saisi rakentavaa palautetta ja kommentointia mitä mieltä olette..

Ensimmäinen kuva on aika mitään sanomaton. Kiva dokumentti konetyypistä millä on lennetty. Jos kuvaan olisi halunnut saada mielenkiintoa, olisi esim. kannattanut ottaa pari askelta oikealle, ja kuvata koneeseen vievät portaat alhaalta päin...

Toisessa kuvassa on jo yritystä. Plussa siitä, että tätien päät eivät ole peräsimen päällä sotkemassa sitä. Lisää mielenkiintoa olisi jälleen saanut ottamalla kuvan enemän oikealta.

Kolmas kuva on ihan kiva tunnelmakuva. Korkeusperäsimen kärjen rajatuminen ulos kuvasta on pieni miinus.

Neljännen kuvan ongelma on se, että kaikki katkeaa. Koneen etu- ja takarunko puuttu. Wingletti katkeaa keskeltä ja kuvan krunaan puolikas ihminen. Yleensäkin kannattaa aina yrittää saada kohde kokonaisena kuvaan.

Viides kuva on peruskuva lentokentältä. Rajaus tosin on ehkä aavistuksen liian tiukka pyrstön ja wingletin osalta. Kuvan rajaaminen matalaksi suorakaiteeksi tekee siitä omituisen näköisen.

Mutta kuvat ovat varmasti loistavia muistoja onnistuneesta lomamatkasta, se lienee se tärkein juttu  :thmbup:

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kiitos vielä tästä!!!!

Ärsyttää pirusti kun viime lomamatkalla muistikortti tyhjensi itse itsensä ja olisi ollut vielä parempia kuvia  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla