Guest petu95

Logitech Extreme 3d pro - ongelma

6 viestiä aiheessa

Moi,

Minulla ilmeni sellainen ongelma, että otsikossa mainittu joystickini alkoi temppuilemaan pari päivää sitten kun pelasin fsx:ää. Eli "kahvan kierto" on mukamas koko ajan ääriasennossa oikealla, vaikka itse kahva on ihan suorassa (laitoin kuvankin).

Sama ongelma ilmenee möys logitechin kalibroinnissa ja il-2 1946 pelissä. Missä vika ja miten se korjataan?

[ attachment removed / expired ]

tässä tilanteessa kahvaa ei väännetä mihinkään suuntaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palautappas "tehdaskalibroinnit" siitä kalibrointi-ikkunasta (tai jostain lähettyviltä, ei ole enää XPtä koneella niin en pysty katsomaan) ja koitat josko auttaa. Itselläni teki samaa vikaa aikoinaan, ja kalibroinnin resetoiminen auttoi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, mutta en löytänyt tätä kalibrointi-ikkunaa :-[, voisiko joku minua viisaampi kertoa mistä sen löytää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, mutta en löytänyt tätä kalibrointi-ikkunaa :-[, voisiko joku minua viisaampi kertoa mistä sen löytää?

Jos nyt en aivan väärin muista, niin Ohjauspaneeli -> Peliohjaimet -> Valitset ohjaimen -> Ominaisuudet -> Aukeavan ikkunan yläkulmasta asetukset ja palauta oletukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kiitos, sain ongelman ratkaistua kun kysyin asiaa logitechiltä ja sieltä sanottiin että lataa Logitech clear calibration utility. Se poistaa aiemman virheellisen kalibraation  ja itselläni se siis ainakin auttoi! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään