Kirjoitettu Huhtikuu 14, 2010 Sattui silleen, että HK:lla oli aamupäivällä runway 33 käytössä laskeutumisiin ja niitä vähän isompia tuli jonossa suoraan Malmin yli, mistä käsin nämä siis on räpsitty. Näkee niistä jos ei muuta niin sen, kuka on sisäsiisti ja ketä ei ole pesty OH-LKL [ attachment removed / expired ] OH-SAR [ attachment removed / expired ] YL-BAV [ attachment removed / expired ] OH-LEN [ attachment removed / expired ] OH-BLU [ attachment removed / expired ] OH-LXC [ attachment removed / expired ] OH-LKN [ attachment removed / expired ] OH-ATH [ attachment removed / expired ] Loppuun sattuman satoa, liekö tuo taidetta vai ei [ attachment removed / expired ] .. näitä siis aina siinä pienempien välissä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2010 Mitenkäs tuota Malmin IFR - ja VFR - liikennettä on rajoitettu/ohjattu kun EFHK:lla rwy 33 käytössä laskeutumisiin tai RWY15 käytössä nousuihin(harvemmin taitaa näin päin olla). Kuvat oli hienot! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2010 Mitenkäs tuota Malmin IFR - ja VFR - liikennettä on rajoitettu/ohjattu kun EFHK:lla rwy 33 käytössä laskeutumisiin tai RWY15 käytössä nousuihin(harvemmin taitaa näin päin olla). Kuvat oli hienot! Eipä paljon muuta kuin, että Malmilla yläraja 700ft (niinkuin malmin lähialueen yläraja muutenkin), mutta sillon kun HK:lla ei ole 15/33 tai rinnakkaislähestymiset 04:lle, niin Malmilla saa selvityksen 1000ft tai alle. 15 on viimeinen suositeltu kiitotie lähtöön melusyistä, mutta laskuille taas suositelluin. Helsingissä on vallitseva lounais tuuli (22:lle vastatuuli), mutta 15 on useasti käytössä laskuille. 33:lta suoritetut lentoonlähdöt ovat varsin tavallisia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2010 33:lta suoritetut lentoonlähdöt ovat varsin tavallisia. No ei kyllä varsin tavallisia... Melko harvoin on 33 käytössä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 15, 2010 Joka päivä tuulten salliessa 15:lta lähtee useampi kotimaan ja Tallinnan lento. Kolmekolmoselta hyvin harvoin satunnainen pienkone.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 12, 2010 33-päivä taas tänään. Polttovälinä vain 55 mm, joten matalalla menee OH-LXH [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 12, 2010 Mutta sitä tässä hain, että jos tuulet ovat esim. 35009kt jolloin 04:t olisivat käytössä, niin liikennetilanteen salliessa on ihan normaalia, että joku lähtee 33:lta. Ei muuten tuollaisella tuulella kukaan nykyisin nouse 33:lta vaikka joskus muinoin on noussut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 13, 2010 Siellä oli jossain vaiheessa eilen aika kovia tuulia, 31017G24KT... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 13, 2010 Siellä oli jossain vaiheessa eilen aika kovia tuulia, 31017G24KT... Eilen yhdessä vaiheessa metar näytti jopa 35 solmun puuskia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla