Mikko Murto

Laskuvarjohypyn harrastajia?

3 viestiä aiheessa

Kirjoitteleeko foorumille ko. harrastuksen harrastajia?

Ei ainakaan haulla kovasti löytynyt tietoa, ei ainakaan kovin pyhitettyä topikkia.

Ei muuten mutta kun mieli tekee taivaalle, maassa ei pääse tarpeeksi vapautumaan, vapaapudotus on  (kuulemma) jotain sanoin kuvaamatonta ja ne kaikki perinteiset tekosyyt  ;D

Jo hetken aikaa on tuijotettu viteoita ja luettu tietoa, niin tuli ilmottauduttua sitten paikallisen kerhon kurssille, kesäkuussa pitäisi vapautta tuntea.

Ja se syy miksi tänne piti topikki rustata on se että joko a)en osaa b)en hallitte mutta aiheelle pyhitettyjä foorumeita on ilmeisesti vähän nihkeästi? Tai sitten ne ovat vähän 'paikkakunta' kohtaisia.

Eli mielipiteitä, kommentteja ja kaikkea aiheeseen liittyvää tietoa olen mielelläni ammentamassa muilta jo harrastuksen aloittaneilta ja sitä pitkäänkin harrasteneilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä kirjoittaa - ne ei vaan välttämättä sitä myönnä  :P

Aktiivisin foorumihan on SLK:n paraportaali jossa kirjoittamiseen vaaditaan Oma Nimi kuten täälläkin, ja vaikka se onkin SLK:n kerhofoorumi ei muitakaan paikkakuntia koskevia topikkeja ole väheksytty.

Mutta kysy toki vaikka täälläkin jos mielessä on jotakin - kyllä täältä vastauksen saa.

Mun oma kelpoisuustodistus ei ole ollut voimassa muutamaan vuoteen ja hyppykamat on myyty ja siirrytty toiseen lajiin mutta kun tällainen ilmailun sekakäyttäjä olen niin eihän sitä koskaan voi sanoa että ei koskaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

SLK:n foorumi on löydetty kyllä ja sinne tulikin rekisteröityä. Mutta pakko sanoa että suurinosa keskustelusta sijoittuu toiselle puolen Suomea, ei sillä laji on sama.

Ei oikein mitään spesifistä ole mielen päällä mutta kunhan olen kokemuksia lajista vailla.

Omia hyppykamoja ei hetkeen tarvinne ostaa, tuskin edes ensi kaudelle vielä, tosin tiedä häntä mitenkä laji imaisee ja kelpparit saa suoritettua (toivottavasti).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään