Ilkka Mannikainen

Uutisia Finnairin rahtitoiminnasta (Finnair Cargo)

225 viestiä aiheessa

Erittäin hyvä löytö Johannalta. :thmbup:

 

Miten musta tuntuu, että Ilkka korkkaa tänään tätä päivää varten yli 2 vuotta pantatun erittäin hienolaatuisen Skottilaisen Wiski pullon kun LGC on turvallisesti saapunut.... ::)

Toivokaamme hyvää valoa laskuun!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Maalausta kaipaisi kylkeen, mutta kyllähän tuon kelpaa joka tapauksessa jatkaa lentojansa rahtarina  :thmbup:

 

Kaipa siihen jonkinlainen Cargo teksti kyhätään jonnekin jollain fontilla ja värillä. Ainakin olettaisin kovasti että kyhäävät. 

Ihmettelen jos eivät kyhää.

 

Joka tapauksessa, hieno homma että tämä on viimeinkin virallista ja näemme tämän päivän. Finnairin MD-11:set EFHK:lla jatkuvat! 8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Millä tavalla tämä muuttaa MD11-pilottien työnkuvaa? Millaista lisä-/eroavaisuuskoulutusta rahtipuolelle siirtyminen tuo tullessaan?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Millä tavalla tämä muuttaa MD11-pilottien työnkuvaa? Millaista lisä-/eroavaisuuskoulutusta rahtipuolelle siirtyminen tuo tullessaan?

Työasu muuttuu arkitodellisemmaksi. Haalarit ja rukkaset on mukana. Lentoemännistä ei tietoakaan. Mikroaaltouuni ja pakastepizzaa! :'( tosimiesten hommaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Työasu muuttuu arkitodellisemmaksi. Haalarit ja rukkaset on mukana. Lentoemännistä ei tietoakaan. Mikroaaltouuni ja pakastepizzaa! :'(  tosimiesten hommaa.

 

Vastavuoroon "Northwurst-etuisuuksia" konttoriin?

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vastavuoroon "Northwurst-etuisuuksia" konttoriin?

 

 

Upea kuva! Ilmeisesti todellisuus on tämä mutta, Mitä tuolla perämiehen joystikin yläpuolella roikkuu :o

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ainakin neljäs vasemmalta ja oikeanpuoleinen näistä uusiokäyttöön tarkoitetuista tuotteista on Japanista ostettu.

 

Seppo

Luotan asiantuntijan lausuntoon. Nyt tiedämme hieman rahtilentäjän työstä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onkos kellään tarkempaa tietoa LGD:n ja LGB:n kohtaloista? Seisovat edelleen seiskahallin edessä, Delta tais viime viikolla piipahtaa hetkisen sisätiloissa mutta lienee taas siiretty ulos odottelemaan. Lisäksi tänään saapui vielä AFL:n rahti-MD-11 Helsinkiin, onko siitä tarkoitus maalata Finskin työjuhta vai vieläkö Aeroflot Cargo potkii kituen...?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

OH-LGD:n kohtalostahan kerrottiin tänään virallisesti näin:

Yhtiö omistaa vielä kaksi MD-11-konetta, joista toinen on muutettu rahtikoneeksi ja sillä on tarkoitus aloittaa         

rahtikoneoperaatiot Aasian-kohteista toukokuussa. Toisella koneella lennetään kesällä tilauslentoja ja syksyllä myös se muutetaan rahtikoneeksi.

 

OH-LGB on edelleen omistajallaan myynnissä:

1991 Boeing (Douglas) MD-11 

 

Configuration: Pax, Engine: CF6-80C2D1F, TT: 85,818, MSN: 48450

Comments: Fresh "C" Check; 36J/246Y 

Listed by Babcock & Brown Aircraft ManagementDate Listed: 2/1/2010 2:01:12 PM

http://www.speednews.com/EquipmentResults.aspx?Search=Aircraft&Aircraft=MD-11

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Vielä kun moottoreihin saataisiin väriä niin olisi :thmbup:

 

Ja voisihan sielä takanakin lukea jotain Cargoa, mutta hyvä näinkin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tässä taannoin sattui ohjaamoon kokenut Lufthansa Cargon väreissä lentänyt pilotti, joka valitteli sitä, että mikäli MD11:n rahtitilan takaosassa syttyisi tulipalo, ei lentäjillä olisi käytännössä mitään mahdollisuuksia päästä paloa sammuttamaan. 747:n rahtiversiossa yhteys takaosaan kuitenkin on. Mikä on tilanne Finnair Cargon koneissa? Onko lentäjien mahdollista päästä koneen takaosaan tarvittaessa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja voisihan sielä takanakin lukea jotain Cargoa, mutta hyvä näinkin.

 

Kakkos moottoriin oli myös pistetty Finnair Cargo tarrat.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään