Guest Finski

Panasonic DMC-FZ20?

3 viestiä aiheessa

Rupesi kiinnostamaan ko. kameran suorituskyky, mutta Panasonic ei ole ihan niitä tunnetuimpia kameran valmistajia, joten onko jollain faktatietoa kyseisestä kamerasta? 5 megapikseliä ja 12x optinen zoom kuulostaa ainakin hyvälle ja tuossakin on kuvanvakain.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maino suorituskyky yms. ja olen itsekkin kattellut tuota, mutta! En tiedä kiinnostaako digijärkkärit, mutta mikäli kiinnostaa niin tähtäisin ennemmin sellaiseen. Jos ei ja tuntuu, että vaihtaminen on ajankohtaista niin itse ostaisin tuon.

Ainut kummallisuus on minusta vain 8sek. valotus, joka tuntuu pieneltä. Tosin en ole mikään tietäjä valokuvauksen suhteen muutenkaan.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maino suorituskyky yms. ja olen itsekkin kattellut tuota, mutta! En tiedä kiinnostaako digijärkkärit, mutta mikäli kiinnostaa niin tähtäisin ennemmin sellaiseen. Jos ei ja tuntuu, että vaihtaminen on ajankohtaista niin itse ostaisin tuon.

Ainut kummallisuus on minusta vain 8sek. valotus, joka tuntuu pieneltä. Tosin en ole mikään tietäjä valokuvauksen suhteen muutenkaan.. :)

Toki kiinnostaa digijärkkärit, mutta tällä hetkellä moni muu hankinta/asia menee budjetissa tuon edelle :)

Mutta, tämä oli hyvä tietää tuosta kamerasta. Pitääpä etsiä jostain koekäyttöön!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään