Iiro Helminen

Kaatuva PejBe

8 viestiä aiheessa

Elikkäs mulle ilmeni koneeseen tämmönen mukava pikkupikku onkelma, ostin tossa about kuukausi ja jokunen päivä päälle

niin Halo 2 PC maailmaan kyseinen tekele oli Vistalle suunnattu, mutta päätinpä kokeilla että pyöriikö seiskassa

asentui normaalisti, ekan kentän pystyin pelaamaan huonoimilla graafikoilla, vähän paremman näkösenä kaatui  :(

tuon jälkeen se alkoi kaatumaan myös surkeimmilla graffoilla vaikka koneessa tehot pitäs riitttäää.

Nyt myös iski simuun ja muihin 3D-sovelluksiin sama ongelma, muutaman minuutti pelittää sitten lämähtää mustat näytöt

konee jää käyntiin. Eli koneessa on kiinni kaksi näyttöä: toinen vanha Panasonic putkipeli ja HP:n 17" littu.

Näyttiksenä toimii Nvidian Geforce GT 220 olisiko jollain jonkilaista käsitystä että missä vika vaikka ongelma on ehkä huonosti

selitetty

"Specsejä":

Nvidia Geforce GT 220

AMD Phenom II X4 @2.80Ghz

6Gb RAM

Windows 7 Home Premium 64-bit

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuo Geforce on kyllä se teikäläisen pullonkaula tuossa kokoonpanossa. Tuo soveltuu ennemmin multimedia käyttöön/kotiteatteri virittelyyn mutta ei pahemmin pelaamiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuo Geforce on kyllä se teikäläisen pullonkaula tuossa kokoonpanossa. Tuo soveltuu ennemmin multimedia käyttöön/kotiteatteri virittelyyn mutta ei pahemmin pelaamiseen.

Kyyylä se on toiminu mut ihmettelen vaa et mikä ihme oikee mättää ku koko masinaa o ollu mulla alle vuode

Edit: eli melkee menee uusiks graffakortti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyyylä se on toiminu mut ihmettelen vaa et mikä ihme oikee mättää ku koko masinaa o ollu mulla alle vuode

No hyvää ei saa halvalla varsinkaan kun noita Geforcen specsejä seuraa, siinä se syy hitauteen, jo pelkkä 128bit muistikaista on jo aika ilkeää pelikäyttöön, varsinkin kuin uudet pelit tänä päivänä vaatii muistin osalta nopeutta joka tilanteessa ja jos kaista ei riitä niin hitaasti sitä peliä tulee. Suosittelen vaihtamaan jos suinkin mahdollista, esim johonkin HD 5850 tai wanhempiin Geforce GTX sarjalaisiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli ton HD 5670 voi jättää hankimata mut minkä kokonen korppu se 5850 oikee o ku ei ehkä koppaa mahu

Tuo 5850 taitaa olla  "Näytönohjaimen kokonaispituus on 24,2 cm." lainattu muropaketista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkäs mulle ilmeni koneeseen tämmönen mukava pikkupikku onkelma, ostin tossa about kuukausi ja jokunen päivä päälle

niin Halo 2 PC maailmaan kyseinen tekele oli Vistalle suunnattu,

Mistä löysit?  Minä olen etsinyt kyseistä peliä kauan .  Voin ostaa  (Alkuperäisen pelin levyine kaikkineen)  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä löysit?  Minä olen etsinyt kyseistä peliä kauan .  Voin ostaa  (Alkuperäisen pelin levyine kaikkineen)  ;)

Ison Omenan Gamestopistahan se löyty  ;) osta poes vaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään