Taneli Äikäs

Jämi 75 International Airshow 10.-11.7.2010

133 viestiä aiheessa

Nettisivuilla on edelleen merkitty täydeksi vain la klo 13-14, 15-16 ja 21-22.

Edelleen toimimme vapaaehtoispohjalla, nettisivujen päivittäjä on vaihteeksi tehnyt leipätyötään, mutta fakta on, että paikat ovat täynnä, ellei peruutuspaikkoja tule. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ollut 62 metrisessä nostokorissa ylhäällä. Nostopuomi taipui ja notkui aika paljon.  Ne on tehty aika ohuesta pellistä  ::);D

Tärisevät jalat kompensoivat..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Messerschmitt Bf 109 F-4 on "siirtolennolla" EFJY-EFJM, ETA n. klo 20 EFJM tänään  ;D Kiitos ja kumarrus Tykistöprikaatille  :thmbup:

Jämillä on.. aika vaikuttava ilmestys, vaikkei enää lennäkään  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm...

http://www.jamiflyin.com/majoitus.html

Leiriytyminen on vapaata Jämin Ilmailijat ry jäsenille/ kannatusjäsenille 9.-11.7.2010 Jämin Leirintäalueella. Tarkemmat ohjeet myöhemmin.

Milloin on myöhemmin?

Aluekartassa kerrotaan:

Leirintäalue, ilmoittautuminen Fly In Infossa

Viime vuonna ei Fly In Infon mukavat naiset tienneet asiasta mitään.. Miten tänä vuonna?

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no jos mä oon infossa, niin tiedän kyllä systeemistä.

eli tervetuloa kyselemään vaan...

että jäsenkortti mukaan, ilman sitä ei etuja tipu ;)

Infossa nähdään!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Infossa nähdään!

Hienoa! :thmbup: Viime vuonna sain kotvasen palloilla ympäriinsä tavallistakin hölmömmän näköisenä..

Huomenna olisi aamupäivällä tarkoitus mopotin startata kohti Jämiä.

Siellä nähdään!

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Karhulan Ilmailukerholta tulossa ainakin kolme huomenna perjantaina ennen puolta yötä telttamajoitukseen automobiilillä. Allekirjoittaneella ko. jäsenkortti, 2x telttäkämppikset suorittaneet hyväksyttyä jäsenanomusta vastaan 30 euroa Parkanon Sp:n tilille. Riittääkö tulosteet/puhelahjat suorituksista - jäsenkorttia eivät ole ehtineet saada ?? Vaikuttaa tuo vastaus tuossa alla tiukemmalta kuin Ylä-Urpalan tullissa konsanaan  :thmbup:

t. mv.

Infossa nähdään!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja täältä etelästä olisi sään niin salliessa tulossa ultralla parivaljakko huomenna tänään perjantaina iltakasin pintaan. Kiitos Tanelin, Kuninkaanlähde odottaa... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Karhulan Ilmailukerholta tulossa ainakin kolme huomenna perjantaina ennen puolta yötä telttamajoitukseen automobiilillä. Allekirjoittaneella ko. jäsenkortti, 2x telttäkämppikset suorittaneet hyväksyttyä jäsenanomusta vastaan 30 euroa Parkanon Sp:n tilille. Riittääkö tulosteet/puhelahjat suorituksista - jäsenkorttia eivät ole ehtineet saada ?? Vaikuttaa tuo vastaus tuossa alla tiukemmalta kuin Ylä-Urpalan tullissa konsanaan  :thmbup:

t. mv.

Riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm...

http://www.jamiflyin.com/majoitus.html

Milloin on myöhemmin?

Aluekartassa kerrotaan:

Viime vuonna ei Fly In Infon mukavat naiset tienneet asiasta mitään.. Miten tänä vuonna?

--

Ari

Saattavat tietää.. nääs kun on amatöörit asialla ni hutejakin tulee.. mut tää oli lähinnä mun moka, samoin kuin kaikki muukin mikä tässä tapahtumassa pieleen menee.. Leiriytyminen on Jämin Ilmailijat ry:n jäsenille / kannatusjäsenille ilmaista, muilta normaalitaksa. Oman ilma-aluksen välittömässä läheisyydessä yöpyminen ilmaista. Laitan nettisivujen päivittäjälle viestiä, josko ehtisi sen muuttamaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saattavat tietää.. nääs kun on amatöörit asialla ni hutejakin tulee.. mut tää oli lähinnä mun moka, samoin kuin kaikki muukin mikä tässä tapahtumassa pieleen menee..

Niitä hutejahan sattuu aina ja sulla on varmasti kädet täynnä töitä tälläkin kertaa.

Leiriytyminen on Jämin Ilmailijat ry:n jäsenille / kannatusjäsenille ilmaista, muilta normaalitaksa.

Tästä tuli mieleeni, etten ainakaan aiemmin kesällä löytänyt mistään tuota normaalitaksaa. Etsiskelin sitä, kun paria kaveria houkuttelin lähtemään mukaan kesän parhaaseen tapahtumaan.  ;)

Mullahan tuo jäsenkortti löytyy, joten mulle ei väliä mitä se maksaa.

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pitää tarkastaa kunhan pääsen huomenna perille ne normaalitaksat. Olen paikalla lekohallilla infossa iltapäivästä, kunhan pääsen irtautumaan siihen suuntaan.

Ulkoa en muista nyt normaalia leirintäaluetaksaa.

ja pitää lisätä että mistä en tiedä, niin lupaan yrittää ottaa hyvin selvää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pitää tarkastaa kunhan pääsen huomenna perille ne normaalitaksat. Olen paikalla lekohallilla infossa iltapäivästä, kunhan pääsen irtautumaan siihen suuntaan.

No joo, en muista minäkään.. muttei se hirveitä oo..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuuluuko hintaan teltan pystytys. Perinteisesti aamulla ei oo kehdannu kasausta katsoa, vaikka kuinka on päättänyt kasata teltan ennen terassia.  8)

Siinäpä bisnes idea: teltan kasaus ja iltasatujen lukupalvelu by Hanna ja hinta kohdalleen  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu, mä  oon tooooosi hyvä kertomaan satuja..... ;D

nonni ihmiset, lähtekääs jämille, aurinko on jo ylhäällä ja ilma on ku morsian.

mäkin lähen tästä jahka pääsen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin etsiä vastausta, mutta ei osunut silmään. Moneltako tapahtumassa alkaa lipunmyynti? Ettei yritä liian aikaisin paikalle.

Ennakkoon lipunosto ei enään tässä vaiheessa onnistu, kun lähimailla ei ole tulostinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt loppuu superlatiivit Jämi Fly innin kehumisesta :o Aivan huikea väkimäärä ja ne Spitin äänet...

Jo eilen perjantaina alakentällä oli n.30-40 konetta ja tänään klo 12 laskin lukumääräksi 175 konetta!! Koneita tuli myöhemmin vielä lisää joten kokonaislukumäärä on siis lähempänä 200 konetta!  Iso  :thmbup: Tanelille ym. työmyyrille.

Jos et tänään päässyt, tule ihmeessä sunnuntaina paikalle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Autojonot oli kyllä melkoiset... Ainakin 2 kilometriä jonottelin ennenkuin kurvasin metsikköön.. Lentotoiminnasta vaikea antaa arvioita kun piti neiti2,5veetä (torpeedo) vahtia... Spitfire oli kyllä komee!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Autojonot oli kyllä melkoiset... Ainakin 2 kilometriä jonottelin ennenkuin kurvasin metsikköön.. Lentotoiminnasta vaikea antaa arvioita kun piti neiti2,5veetä (torpeedo) vahtia... Spitfire oli kyllä komee!

Itselleäni tuo stoppi tuli navigaattorin mukaan 1,3 km ennen metsikköä, kello oli tuolloin n. 12.10. Merlinin soundia oli pitkästä aikaa mahtava kuunnella, Spitfireä en ollut tätä ennen ikinä nähnyt, joten nyt sekin aukko sivistyksessä tuli korjattua.

Näytöksen jälkeen tuli tehtyä totaalinen harha kun lähdin etsimään parkkipaikkaa. En tullessani katsonut maamerkkejä kovinkaan tarkasti ja pois mennessä lähdin kulkemaan väärää polkua. Ehkä osittain siksi että siihen suuntaan meni muitakin ihmisiä. Siitä tuli sitten n. viiden kilometrin mittainen ylimääräinen patikkamatka. Jos jotain positiivista hakee, kun auto vihdoin reilun tunnin harhailun jälkeen löytyi, ei jonoista ollut enää tietoakaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näytöksen kehumiseen myöhemmin, kiitokset joka tapauksessa mukavasta ilmailupäivästä. Tuli vaan suuri hätä, kun seurueen junioriosastolle hankittu keltamusta SIL-lennokki katosi avaamattomassa pakkauksessa alabaanan liepeille näytöksen jälkeen alkuillasta. Sitä ei löytynyt mistään eikä löytynyt oikein lost & found -osastoakaan. Jos joku osaa asiassa avittaa, kiitollisuutemme on ylitsevuotavainen!

Ja pakko sitä Merliinin murinaa on kehua jo nyt heti oitis!

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään