Guest Tape

Konsultti ??

7 viestiä aiheessa

Mikä on konsutlti joka tulee sinun työpaikalle analysoimaan työsi josta ei tiedä mitään ? Toivottavasti joku konsulutti lukee tämän sillä seuraavalla kerralla kollegasi näkee tähtiä..

Naurettavaa paapostelua.. Jos firmallakin menee niiin huonosti että pitää palkata kallis konsultti kun ei itse pysty niin olisikohan firman silloin pitänyt palkata joku osaaja eikä konsulttia ? 

Toki konsultin on "makeeta" rehvastella reibaaneillaan ja raitaravatillaan mutta seuraava vaihe konsultin työssä on se kun raitaravatti kuristaa ja kieli tulee suusta ulos.

:P - HAH !

;D -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Konsulttivitsi:

Lammasfarmari paimensi karjaansa uskollisen koiransa kanssa, kun paikalle hurautti liituraitainen bemarikuski. Liikoja kursailematta hän töksäytti farmarille: "Kuule, jos mä arvaan montako lammasta sulla tossa on, saanks mä niistä yhen?"

"Mikäs siinä" urahti puhuteltu tyynesti.

Tulija kaiveli esiin gepsit, läppärit ja kännykät lähettäen ylhäällä killuvalle tarkkailusatelliitille kuvauspyynnön, syötti rasteritiedoston kuvantunnistusohjelmaan, joka laski pisteet niistä asianmukaiset lampaiksi tulkiten. Tieto vietiin ekseliin, julkaistiin peedeeähväksi  ja tulostettiin näppärällä matkaprintterillä kiiltävälle presentaatiopaperille.

"Neljäsataaviisikymmentäkolme lammasta!" hihkaisi juppi voitonriemuisasti.

"Pitää paikkansa...herra on hyvä ja valitsee."

Seurattuaan tovin sivusilmällä tulokkaan epätoivoista ähräämistä, kun tämä yritti saada valitsemansa elikon tungetuksi autoonsa, lammaspaimen pukahti:

"Kuulehan...jos minä arvaan sun ammattisi, saanko tuon elukkani takaisin?"

Hikisenä toinen myöntyi...

"Sä oot konsultti!"

Tulijan leuka loksahti alas: " Mist ihmeest sä arvasit??"

"Sä tuut kutsumatta häiriköimään mun työpaikalleni ja vängällä hukkaat sikamaisesti aikaa sekä vaivaa selvittääksesi asian, jonka mä jo tiedän. Lisäksi sä et ymmärrä mitään tästä alasta... joten anna se mun koirani takaisin!"

(Tämän vitsin kuulin arvostetulta palo- ja pelastusalan konsultilta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän vielä tosijuttu.

Rauman satamassa oli yhdistelmä-auto purkausrampissa ja yhtäkkiä molemmat trukkikuskit häipyivät jonnekin. Autossa oli vielä 4 rullaa odottamassa. Kuskit tulivat 1,5 tunnin päästä takaisin ja ottivat ne 4 rullaa vaunusta ulos. Siihen meni vajaat 5 minuuttia. Kuski kysyi työnjohtajalta mitä oikein tapahtui ja pomo sanoi. Pojat menivät konttorin saliin kuuntelemaan konsultin luentoa työajan tehokkaasta käytöstä jotta kaikki asiakkaat olisivat tyytyväisiä. Kuski totesi että hän olisi tuossa ajassa ajanut jo melkein takaisin tehtaalle hakemaan uuden kuorman joka odottaa siellä lastausta mutta kun työaika ei enää riitä niin tuodaan sitten huomenna. Vaikka niiden pitäisi olla jo tänä iltana kontissa ja laivaan lastattuna. Kyllä varmaan kaikki olivat tyytyväisiä. Ainakin se isopalkkainen konsultti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä tietää että tehtaaseen palkataan pian konsultti ja tehdas ajetaan alas?

Tehtaan joka osastolle on palkattu kehitysinsinöörit sotkemaan tuotannon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksi kollikissaa tapasi. Toinen sanoi: ”Kuulin, että olit eilen eläinlääkärillä.”

”Pitää paikkansa. Nyt olen sitten konsultti.”

”Konsultti?”

”Niin, semmoinen joka tietää miten hommat hoidetaan, mutta ei pysty hoitelemaan niitä itse.”

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaksi kollikissaa tapasi. Toinen sanoi: ”Kuulin, että olit eilen eläinlääkärillä.”

”Pitää paikkansa. Nyt olen sitten konsultti.”

”Konsultti?”

”Niin, semmoinen joka tietää miten hommat hoidetaan, mutta ei pysty hoitelemaan niitä itse.”

Heh,   ;D , On tuossa vähintään totta toinen puoli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään