Kalervo Lukkari

Finnair tilaa A321ER-koneita

488 viestiä aiheessa

Eli siis: FINNAIR LIPUTTAA KONEENSA VEROPARATIISIIN - KLIKKAA JA KATSO USKOMATON KUVA!

 

:P

 

Kuka ehtii esnimmäisenä ilmoittaan iltapuluille tästä "suuresta" uutisesta  ;D

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair Oyj

Pörssitiedote

 

Finnair on solminut myynti- ja takaisinvuokraussopimuksen kolmesta uudesta Airbus 321 Sharklet -koneesta

 

Finnair Oyj Pörssitiedote 23.12.2013 klo 9.00

 

Finnair on solminut yhdysvaltalaisen lentokonevuokrausyhtiö Jackson Square Aviationin kanssa sopimuksen kolmen uuden Airbus 321 Sharklet -lentokoneen myynnistä ja takaisinvuokrauksesta. Tehdyt vuokrasopimukset ovat kahdentoista vuoden mittaisia.

 

Airbus 321 Sharklet -lentokoneita käytetään Finnairin loma- ja reittiliikenteessä, ja niillä korvataan Finnairin lomaliikenteessä käytössä olleet neljä Boeing 757 -lentokonetta. Ensimmäinen sopimukseen sisältyvistä lentokoneista toimitettiin Finnairille perjantaina 20.12.2013 ja seuraavat kaksi toimitetaan vuoden 2014 ensimmäisellä puoliskolla. Finnair on jo vastaanottanut kaksi Airbus 321 -lentokonetta syksyn 2013 aikana, ja näiden lentokoneiden myynti- ja takaisinvuokraussopimuksista on tiedotettu 12.9.2013.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näillä näkymin ensimmäinen LZK:lle suunniteltu lento olisi 22.1 ja LBT saisi kunnian päättää Finnairissa Boeing-aikakauden lennolla AY1542 FUE-HEL 19.1.

 

(Joko perustetaan oma farewell B752-ketju? :))

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuollainen lomalento tekee mahdottomaksi osallistua viimeiselle lennolle ellei lähde vähintään viikkoa aikaisemmin tuonne rysäkohteeseen.

Koville 75W -fanaatikoille ei tietenkään mahdotonta järjestää.

 

Olisi Finnair nyt voinut vaikka yhden Rovaniemen tai Oulun pyöräyttää jäähyväislennoksi Amerikanraudalla mutta Finnairille nämä tämänsorttiset PR-hommat tuntuvat olevan vaikeita toteuttaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuollainen lomalento tekee mahdottomaksi osallistua viimeiselle lennolle ellei lähde vähintään viikkoa aikaisemmin tuonne rysäkohteeseen.

Koville 75W -fanaatikoille ei tietenkään mahdotonta järjestää.

 

Olisi Finnair nyt voinut vaikka yhden Rovaniemen tai Oulun pyöräyttää jäähyväislennoksi Amerikanraudalla mutta Finnairille nämä tämänsorttiset PR-hommat tuntuvat olevan vaikeita toteuttaa.

 

Toivottavasti tälläinen tulisi kotimaan keikalle.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No tämä on nyt sitten tätä kun Bojot ovat melkein hävinneet:

 

10:10 Faro,Teneriffa AY1607

eli joudutaan jo vetämään välilasku Teneriffalle mennessä. Koneena 321 (ei 32B)

 

Ja 757:aa ei ole ihan vielä kuitattu ulos, Privilege on tulossa tässä kuussa lentämään lomalentoja, ainakin näitä Teneriffoja.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

eli joudutaan jo vetämään välilasku Teneriffalle mennessä. Koneena 321 (ei 32B)

 

Ja nyt on tehty päätös että paluussakin Faroa tarvitaan.

 

00:05 Teneriffa,Faro AY1608 Myöhässä

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuleeko bojokippareista joystickmiehiä , vai  laukunnakkaajia ?

 

Eikö Airbus ole lentokone?:) Eiköhän nämä bojokipparit kouluteta "uuteen" konetyyppiin bojon poistuessa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnairin 757 matkustamo ollut ainoa testattu joka tuntunut oikeasti epämiellyttävän ahtaalta vähänkin pidemmällä lennolla. Jos kabiini ois samanlainen kuin vaikka Aer Linguksen tai Americanin 757-koneissa, niin vot. Ja kaunis konehan se on muuten.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
samanlainen kuin vaikka Aer Linguksen tai Americanin 757-koneissa, niin vot. Ja kaunis konehan se on muuten.

Minkälainen on Aer Linguksen 757 ja sen kabiini?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään