Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2008 Blue1:n seuraava MD-90 on maalattu Star Alliance väreihin. Olisikohan pitänyt vetää nuo moottorit Starin sinisiksi samantien? Tuo on aika öklö kombinaatio. Tiettävästi tulee rekisteriin OH-BLF:nä, väitetään MD-80-foorumissani. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2008 StarAlliance-kone Suomeen myös? http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6224412 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 21, 2008 StarAlliance-kone Suomeen myös? http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6224412 Jo vaan! - Ja toivotaan, että Finnair ym. muut oneworld-jäsenet saavat muutamaan koneeseensa oneworld-liverynsä LANin ja JALin tyyliin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Mikä mättää Blue1:ssa ? Jo puolentoista viikon ajan sen vuoroista 1-6 kpl per päivä on ollut peruttu, varsinkin Kuopion lentoja, ja muut lentää milloin sattuu ? (eli myöhässä) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Mikä mättää Blue1:ssa ? Jo puolentoista viikon ajan sen vuoroista 1-6 kpl per päivä on ollut peruttu, varsinkin Kuopion lentoja, ja muut lentää milloin sattuu ? (eli myöhässä) Käsittääkseni myös Fly Excellentin MD-80 on ollut joitakin vuoroja paikkaamassa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 23, 2008 Eikös sen Fly Excellentin pitänyt lentää koko kk? Lisäksi ainakin yhden HELVAAHEL -vuoron on lentänyt Air Finlandin B757. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2008 Lisää Star Alliance MD-90-kuvaa: http://www.md80.net/yabbse/index.php?topic=3653.msg13362#msg13362 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 24, 2008 Mikä mättää Blue1:ssa ? Jo puolentoista viikon ajan sen vuoroista 1-6 kpl per päivä on ollut peruttu, varsinkin Kuopion lentoja, ja muut lentää milloin sattuu ? (eli myöhässä) Auringonpistos. Pulkat ryskännyt "puolivuotta" sateessa ja sotkussa, sit yhtäkkiä tulee lämmintä ja aurinkoista. Sekoaahan siinä hienommatkin vehkeet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2008 Milloin muuten tulee uusi kone sen "erinomaisen" (Excellent MD) tilalle? 1 - 1 ei paranna toisaalta tilannetta.. Miksi koko ajan peruutellaan lentoja ja loput ovat myöhässä ? Onko Arvoille iskenyt kevätväsymys , mitä nyt tällä kertaa on "liian vähän" , tuskin se täältä valuu iltalehtiin , ihmisiä vai lentokoneita ? - - Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 25, 2008 Yksi aakkonen on ollut pois vahvuudesta. Sehän pistää pakan sekaisin. Tai mistäs minä mitään tiiän. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 26, 2008 Yksi aakkonen on ollut pois vahvuudesta. Sehän pistää pakan sekaisin. Tai mistäs minä mitään tiiän. No Niin ..tänks juu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 28, 2008 OH-BLF tiettävästi jo Helsingissä 26APR alkaen. Tässä suht tyylikkäät kuvat: http://www.md80.net/yabbse/index.php?topic=3653.msg13373#msg13373 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 29, 2008 OH-BLF tiettävästi jo Helsingissä 26APR alkaen. http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,77614.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 8, 2008 Blue1:n liikennekehitys huhtikuussa 2008 Blue1:n kapasiteetti kasvoi 9 % huhtikuussa. Huhtikuussa yhtiön kokonaismatkustajamäärä oli 150 000 matkustajaa, mikä on 2 % vähemmän kuin vuotta aikaisemmin. Kysyntä (RPK=myydyt henkilö-kilometrit) kasvoi 2 % ja kapasiteetti (ASK=tarjotut hkm:t) 9 %. Yhtiön matkustajakäyttöaste oli 61,8, mikä on 4,1 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vuotta aiemmin. Huhtikuussa yhtiö kuljetti kotimaan liikenteessä 42 000 matkustajaa, mikä on 4 % vähemmän kuin vuotta aiemmin. Käyttöaste kotimaan liikenteessä oli 54,5 %, mikä on 6,1 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vuotta aiemmin. Huhtikuussa yhtiö kuljetti Skandinavian liikenteessä 75 000 matkustajaa, saman verran kuin vuotta aikaisemmin. Käyttöaste Skandinavian liikenteessä oli 58,4 %, mikä on 5,0 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vuotta aiemmin. Huhtikuussa yhtiö kuljetti Euroopan liikenteessä 33 000 matkustajaa, mikä on 3 % vähemmän kuin vuotta aiemmin. Käyttöaste Euroopan liikenteessä oli 67,6 %, mikä on 2,9 prosenttiyksikköä vähemmän kuin vuotta aiemmin. Huhtikuussa Blue1:n lennoista 82,8 % lähti 15 minuutin sisällä aikataulun mukaisesta lähtöajasta ja 96,8 % suunnitelluista lennoista lennettiin eli 2 315 lennosta peruttiin 74 lentoa. Blue1 Corporate Communications Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 8, 2008 Pululla osataan myös tiedottaminen. Jokaisella alueella käyttöaste putosi mutta kapasiteettia tuli 9% lisää. Siis suomeksi sanottuna tyhjien tuolien lennätystä lisättiin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 9, 2008 Ongelmat siivekkeiden kanssa aiheuttivat hälytyksen. http://www.iltalehti.fi/vantaa/200805097630851_va.shtml Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 9, 2008 Ei, vaan elegantti enklantilainen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 9, 2008 Ei, vaan elegantti enklantilainen. Ne pitää muutenkin nii hirveetä meteliä ne Avron laipat liikkuessaan että en yhtään ihmettele että on rikki Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 10, 2008 Ne pitää muutenkin nii hirveetä meteliä ne Avron laipat liikkuessaan että en yhtään ihmettele että on rikki Ne laipat ittessään mitään ääntä pidä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 10, 2008 Läntisessä osassa Nurmijärven kuntaa kuulee joka ainoan Vihdin kautta tulevan airpussin laipanlaskun melkoisena vonkumisena. Ei ne laipat pidä ääntä vaan tuuli se on kun huulia heiluttaa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 11, 2008 Noh noh, eikö kukaan huomannut hymiöitä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 26, 2008 Blue1 ja SAS Kittilään Blue1 kaksinkertaistaa lentonsa Kittilään ensi talvena. Myös SAS aloittaa liikennöinnin Tukholman ja Kittilän välillä kahdesti viikossa. Uudistuksen myötä Blue1:n ja SAS:n lennot tarjoavat loistavat yhteydet Keski-Euroopasta Kittilään ja takaisin. Nyt myös Kittiläläisillä on mahdollisuus lähteä matkaan suoraan omalta kotikentältään Blue1:n ja SAS:n siivin joko Eurooppaan tai SAS:n siivin myös kaukokohteisiin. http://www.blue1.fi/fi/Blue1/Lehdisto/Lehdistotiedotteet/Blue1-ja-SAS-Kittilaan-/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2008 Blue1 aloittaa liikenteen Helsingin ja Kuusamon välillä helmikuussa 2009. Yhtiö liikennöi reittiä kahdesti viikossa keskiviikkoisin ja sunnuntaisin talvisesongin ajan huhtikuun lopulle asti. Alustavat aikataulut 11. helmikuuta – 26. huhtikuuta 2009: Keskiviikkoisin Helsinki - Kuusamo 18:45 - 20:00 Kuusamo - Helsinki 20:40 - 21:50 Sunnuntaisin Helsinki - Kuusamo 18:25 - 19:40 Kuusamo - Helsinki 20:20 - 21:30 lennä lomalle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 20, 2008 Kuuleman mukaan MD90:et korvataan jossain vaiheessa MD87:lla, en löytänyt vielä mitään tiedotetta asiasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla