Kirjoitettu Marraskuu 22, 2010 Ainakin OH-BLD oli eilen Blue1:n hallin edessä Helsinki-Vantaalla. OH-BLD ja OH-BLE ovat vielä liikenteessä. Avroista -SAR ja -SAQ poistuneet. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 22, 2010 Ainakin OH-BLD oli eilen Blue1:n hallin edessä Helsinki-Vantaalla. OH-BLD ja OH-BLE ovat vielä liikenteessä. Avroista -SAR ja -SAQ poistuneet. Ok, kiitos tiedosta. Geoff Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2010 Blue1:n Facebook-profiilin mukaan viimeinen kaupallinen MD90-lento on 27.11. Zürichistä Helsinkiin. Kyllä ne kivempia oli ku nuo 717:t... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 25, 2010 Blue1 lennoil voi kohta päästä myös 737 kyytiin. Ei vissii kovin pitkään lentele blue1:lle lentoi kyseinen kone mut jonku lennon kummiskii. Mitään tietoa ei ole millä reitillä se tulee toimimaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 25, 2010 mistä moinen tieto on peräisin ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 25, 2010 mistä moinen tieto on peräisin ? Kait siitä että äsken tuli Vantaalle Blue1:n koodilla joku 737 Tanskasta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 25, 2010 Onhan tässä jo pitkin syksyä päässyt vaikka minkä koneen kyytiin Blue1.n lennoilla.. B737iä on ollut ennenkin Estonian Airilta ja Primeralta. Tällä hetkellä siellä lentelee Blue1.n tilalla joillain reiteillä City Airlinen MD-87 ja Atlantic Airwaysin RJ-85. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2010 SMT:n mukaan Optiontown mahdollistaa Blue1:n asiakkaille matkustuksen Premium-luokassa turistiluokan lipulla - lisämaksusta tietenkin. (AirBalticillahan vastaava palvelu on jo ollutkin). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2010 SMT:n mukaan Optiontown mahdollistaa Blue1:n asiakkaille matkustuksen Premium-luokassa turistiluokan lipulla - lisämaksusta tietenkin. Joo, ja toimi ihan hyvin sen kerran kun kokeilin. 69 EUR (+3 EUR Optiontownin feetä) oli ihan ok lisähinta LHR-HEL -lennolle, ottaen huomioon että 717 oli tupaten täynnä. Premiumia oli 1 rivi . Lisäbonuksena noista saa täydet eco extran Eurobonus-pisteet (päinvastoin ku Balticilla). Kotimaan lennoille hinta on 25 EUR (+ se 3), ei paha sinällään vaikka loungeen ei pääsekään. Pistin vetämään pari tuollaista tuleville lennoille, katsotaan miten toimii. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2010 Kait siitä että äsken tuli Vantaalle Blue1:n koodilla joku 737 Tanskasta. Kuka, mikä, 'joku'? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2010 Kuka, mikä, 'joku'? OY-JTB, lentelee tänäänkin Blue1:n lentoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 26, 2010 Blue1:n Facebook-profiilin mukaan viimeinen kaupallinen MD90-lento on 27.11. Zürichistä Helsinkiin. Kyllä ne kivempia oli ku nuo 717:t... Yksi viimeisistä. KF425 HEL-ARN, 25.11. OH-BLD. [ attachment removed ] Kuvan laatu on mitä on, mutta olkoot - fiilis oli oman (toistaiseksi) viimeisen MD-90 lentoni jälkeen mahtava, kiitos kivan nousun Hesassa. Kiitos miehistölle. T Penkki-ilmailija. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 27, 2010 Atlanticin Avro tilttasi kahdesti eikä päässyyt matkaan: Blue1-yhtiön lento peruttiin teknisten vikojen takia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 27, 2010 Atlanticin Avro tilttasi kahdesti eikä päässyyt matkaan: Blue1-yhtiön lento peruttiin teknisten vikojen takia Perjantaina 26.11. perutiin myös Helsingistä Ouluun seuraavat lennot: - Golden Airin operoima KF215, aikataulun mukainen lähtöaika klo 19:40 - KF209, aikataulun mukainen lähtöaika klo 23:55 Lisäksi klo 20:40 Helsingistä Ouluun lähtevä lento KF203 oli myöhässä ja lähti vasta noin klo 23:25. Oletettavasti myös ainakin osa näiden lentojen paluulennoista Oulusta Helsinkiin oli peruttu/myöhässä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 27, 2010 Atlanticin Avro tilttasi kahdesti eikä päässyyt matkaan: Blue1-yhtiön lento peruttiin teknisten vikojen takia Tää oli ilmeisesti semmoinen kokovalkoinen Avro? Katselinkin että mitä kummaa ne siellä räpiköivät, ainakin toinen yritys näkyi olevan ihan oikeaoppinen Rejected Takeoff, toista kertaa en nähnyt. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Osaako kukaan kertoa vaikuttaako lakko Blue1 -sivulta varattuun lentoon, jonka operoi SAS (Cimber Sterling) ? Reittinä siis Helsinki- Kööpenhamina ja 3.12.2010 klo 9:20 lähtevä vuoro. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Osaako kukaan kertoa vaikuttaako lakko Blue1 -sivulta varattuun lentoon, jonka operoi SAS (Cimber Sterling) ? Reittinä siis Helsinki- Kööpenhamina ja 3.12.2010 klo 9:20 lähtevä vuoro. Mahdollisessa lakossa ovat Blue1 ja Finnair, ei SAS/Cimber, eli ei vaikuta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Mahdollisessa lakossa ovat Blue1 ja Finnair, ei SAS/Cimber, eli ei vaikuta. Näin aattelinkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 OUL-HEL KF206 26.11.10 PE OH-BLD [ attachment removed ] Tuo oli vika MD-90:n OUL-HEL ja OH-BLD:n lento Blue1:lla ennen Deltalle menoa . Kuva on mitä on, mutta siitä huolimatta, kiitokset lentäjille! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Eikö tuo Blue1 haluakkaan eroon noista Avroista? Md-90 koneet kyllä lähtee, mutta noita avroja näkyy riittävän. Tietääkö joku muuten mistä Blue1 on saanut Boeing 737 koneita? Ja onko niissä suomalainen miehistö? Näkyy ainakin Oulu-Helsinki välillä olevan ensiviikolla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Eikö tuo Blue1 haluakkaan eroon noista Avroista? Md-90 koneet kyllä lähtee, mutta noita avroja näkyy riittävän. Miksi Avroista pitäisi haluta eroon, ja miksi on huono että MD90 lähtee ja avroja "näkyy riittävän"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Eikö tuo Blue1 haluakkaan eroon noista Avroista? Md-90 koneet kyllä lähtee, mutta noita avroja näkyy riittävän. Tietääkö joku muuten mistä Blue1 on saanut Boeing 737 koneita? Ja onko niissä suomalainen miehistö? Näkyy ainakin Oulu-Helsinki välillä olevan ensiviikolla. Avrothan lähtee 2014 mennessä, tähän mennessä kaksi avroa on poistunut, ja seuraavat lähtevät sitä mukaa kun leasaussopparit päättyy. Ja sitten 737 koneista, ne eivät tietenkään ole Blue1:n omia koneita, vaan muilta yhtiöiltä vuokrattuja, ja mun mielestä noissa koneissa matkustamohenkilökunta koostuu Suomalaisista, mutta ohjaamohenkilökunnassa on todennäköisesti ulkomaalaisia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Tietääkö joku muuten mistä Blue1 on saanut Boeing 737 koneita? Ja onko niissä suomalainen miehistö? Näkyy ainakin Oulu-Helsinki välillä olevan ensiviikolla. Tuossahan se on kerrottu muutama viesti taaksepäin .... OY-JTB, Jettime, Tanska Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Kyllä cabiini henkilökunnan pitäisi tulla sieltä yhtiöstä, kenen kone se on. Ainakin DAT.n MD-87.ssä koko miehistö oli tanskalaista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 28, 2010 Kyllä cabiini henkilökunnan pitäisi tulla sieltä yhtiöstä, kenen kone se on. Ainakin DAT.n MD-87.ssä koko miehistö oli tanskalaista. Miksi näin ? Thomas Cookilla suomimiehistö Suomesta lähtevillä charttereilla eikä kukaan ole valittanut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla