Kirjoitettu Tammikuu 7, 2011 Tänään pitäisi tulla Arlandasta Helsinkiin, BLF9106. Ja BLH olisi klo.1500 Suomen aikaan jatkamassa matkaansa Bangorista Keflavikiin, jossa seuraava pysähdys. Jep - näköjään yritti jo eilen mennä Keflavikiin mutta sitten divertoi takasin Bangoriin... (FlightAware sivuilta näkyy) Geoff Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 7, 2011 Spanair B712 EC-KFR (55056) was ferried from Palma to Helsinki on 16/12 on delivery to Blue1, with EC-KHX (55053) following on 19/12. Onko noista oikein havaintoja EFHKlla ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 7, 2011 Onko noista oikein havaintoja EFHKlla ? EC-KFR http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7013112 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2011 Onko historian ensimmäinen kerta kun Blue1:n lento lennetään Finnairin koneella: KF7061/7062 on tänään OH-LXE. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2011 Tänään pitäisi tulla Arlandasta Helsinkiin, BLF9106. Ja BLH olisi klo.1500 Suomen aikaan jatkamassa matkaansa Bangorista Keflavikiin, jossa seuraava pysähdys. BLH onkin vasta tänään lähtenyt Bangorista ja on hetken päästä Keflavikissa. BLP.n tiedot katosivat parin delayn saattelemana, joten siitä ei tietoa sen enempää. Voi olla, että tulikin eri numerolla tai sitten ei ollenkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2011 Onko historian ensimmäinen kerta kun Blue1:n lento lennetään Finnairin koneella: KF7061/7062 on tänään OH-LXE. Yhteistyötä "yli rajojen" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2011 Nyt niillä on B1:ssa menny puhelinnumerotkin sekasin.... Lappu seinällä, jossa on lukenut "jos tarvitset konetta ÄLÄ soita" on jotenkin eksynyt seinälle "ad-hoc firmat ja yhttyökumppanit..." Mutta kummalle tuo on kannattavaa...? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 8, 2011 KF7061/7062 on tänään OH-LXE. Hienoa, että Blue1 pystyy tarjoamaan tekemistä Finnairin alikäytöllä olevalle kalustolle Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 11, 2011 EC-KFR http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7013112 Mites, eikö tätä enää maalata "uniikkiväreihin", vai lennätetäänkö vielä Miamiin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2011 Onko historian ensimmäinen kerta kun Blue1:n lento lennetään Finnairin koneella: KF7061/7062 on tänään OH-LXE. Tänään taas sama kone, samat lennot. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2011 Tänään taas sama kone, samat lennot. Eikö omat 717:t riitä? Näköjään kaikki lennolla tai huollossa tällä hetkellä. Onko uutta tietoa BLH:n tai BLP:n käyttöönottoaikataulusta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2011 Tänään taas sama kone, samat lennot. Koska OHLXE maalataan Blue1:n uusiin hienoihin väreihin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2011 Eikö omat 717:t riitä? Näköjään kaikki lennolla tai huollossa tällä hetkellä. --- Näkyy radar24:ssä Blue1 köpiksen yökone tulevan atlantic airwaysin operoimana OY-RCD. Sama kone oli heittänyt jo aiemmin lenkit kerran osloon ja köpikseenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2011 Lienee osasyynä 717 toimitusten viivästyminen, vai mikä liekään, että yhä Blue1:n lentoja eri yhtiöiden erilaisia koneita. OY-RCD ja D-AEMG tällä hetkellä. Innsbruck on näköjään Finnairin bussiksi kaavailtu ensi lauantainakin ? Olisikohan Innsbruckiin lähestymisellä osuutta asiaan ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2011 Innsbruck on näköjään Finnairin bussiksi kaavailtu ensi lauantainakin ? Olisikohan Innsbruckiin lähestymisellä osuutta asiaan ? Vai matkustajamäärällä ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2011 Vai matkustajamäärällä ? Kaveri kävi juuri viikon matkalla laskettelemassa ja kertoi että kone oli mennentullen "reilu puolillaan" matkaajia. Hyvät tilat ja kaikki kuulemma hienosti hoidettu. Kuulutukset mm. kuten olisi ollut Blue1:n koneessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 17, 2011 Mitä EC-KFRlle ja EC-KHXlle kuuluu? Ovatko edelleen Spanairin väreissä ja EFHKlla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2011 Blue1:n viides Boeing 717 matkustajakone kaupalliseen liikenteeseen Blue1:n viides Boeing 717, OH-BLP Star Alliance-ulkoasussa, lensi ensilentonsa tiistaiaamuna 18. 1. Helsingistä Osloon. Blue1 on syksystä alkaen ottanut lentolaivueessaan käyttöön Boeing 717-matkustajakoneita nopeasti laajenevan reittiverkoston ja lisääntyvien vuorotiheyksien tarpeisiin. Boeing 717:lla on merkittävä rooli yhtiön reittistrategiassa ja lentoliikenteen kasvussa sekä myös asiakkaan palvelukokemuksessa. Boeing 717 on moderni lentokonetyyppi, joka edustaa kokoluokkansa kärkeä regional jet-luokassa. Konetyyppi on suunniteltu operoimaan tiheitä vuorovälejä lyhyillä ja keskipitkillä lentomatkoilla ja vastaa erinomaisesti Blue1:n liikenneohjelman tulevaisuuden tarpeita. Blue1:n suuntaa yhä vahvemmin suomalaisten liikematkustajien lentoyhtiöksi. 115-paikkainen Boeing 717 on polttoainekulutuksen ja ympäristövaikutusten osalta luokkansa kärkeä, mahdollistaen tehokkaan operoinnin asiakkaan hyödyksi. Boeing 717 -koneiden määrä lentolaivueessa nousee maaliskuun loppuun mennessä yhdeksään. Tänään kaupallisen liikennöinnin aloittanutta OH-BLP –konetta lukuun ottamatta Blue1:n kaikki Boeing 717-matkustajakoneet lentävät konekohtaisessa Flowing-ulkoasussa. Blue1:n lentolaivueen uusi visuaalinen ilme Flowing on toteutettu yhteistyössä Aalto-yliopiston taideteollisen korkeakoulun kanssa. BLUE1 COMMUNICATIONS Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2011 OY-RCD ja D-AEMG tällä hetkellä. Tuli eilen tuolla Augsburg Airwaysin koneella lennettyä, hyvin toimi kaikki sielläkin. Iso plussa ilmaisesta tarjoilusta: kinkku- tai juustosämpylä (varsin kookaskin vielä) + juomat >kahvi/tee/vesi/mehu/limsa. Liekö sen takia, kun ulkomaalainen kone/miehistö. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2011 Tuli eilen tuolla Augsburg Airwaysin koneella lennettyä, Jos olisi ollut kyse laivamatkasta niin olisiko fraasi ollut että "tuli eilen tuolla Vikingin laivalla uitua,".... jk Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2011 Mitä EC-KFRlle ja EC-KHXlle kuuluu? Ovatko edelleen Spanairin väreissä ja EFHKlla? EC-KFR oli eilen Blue1:n hallin edustalla edelleen Spanairin väreissä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 18, 2011 Ne liikkuu sisään ja ulos koko ajan. Varmaan sen mukaan mitä muille koneille tarvitaan tilaa! Odotetaan milloin lentävät maalaukseen! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 19, 2011 kinkku- tai juustosämpylä (varsin kookaskin vielä) + juomat >kahvi/tee/vesi/mehu/limsa. Liekö sen takia, kun ulkomaalainen kone/miehistö. Jep, vieraita miehistöjä näillä lyhyillä keikoilla ei yleensä kouluteta maksujen käsittelyyn, maksupäätteen saloihin jne., joten on helpompi vain pistää kaikki tarjoilu ilmaiseksi. Sama on ollut esim. JetTimen operoimilla SAS:n lennoilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2011 Boeing 717 OH-BLN Blue 1 ferried 19feb11 HEL-EMA for paint ex EC-KHX http://www.skyliner-aviation.de/regdb.main?LC=nav4&page=2 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2011 Boeing 717 OH-BLN Blue 1 ferried 19feb11 HEL-EMA for paint ex EC-KHX http://www.skyliner-aviation.de/regdb.main?LC=nav4&page=2 Kuinkas monta B717 on tulossa kokonaisuudessaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla